/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu stadig Sommertid
Fra : svendgiversen
Vist : 531 gange
50 point
Dato : 05-01-10 23:09

Jeg fik 20 points her klokken 23, er det mit ur der svigter?

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 60 point
Dato : 05-01-10 23:11

Det er ikke dit ur. Jeg fik også 20 p for første login kl. 23.00

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-01-10 23:14

Jeg fik også 20 point kl. 23 Mon det er al deres oprygning i går som lavede kuk i tiden.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-01-10 23:19

Ditto

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 23:19

Også 20 point her - Kandu uret er da helt gak gak og spørgsmål bliver utilgængelige i samme sekund de accepteres nå pointene er velkomne jeg skraber konstan bunden, viden hungrende som jeg er

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-10 23:23

Ved det godt o.v.n jeg venter jo stadig

Bare beskeden ikke kommet konstant de næste 2o min. som før, så er det da lige før det er en forbedring

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-01-10 23:23

Og nu har jeg fået det at vide 5 gange...

Gak Gak Godnat.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-10 23:23

øv nej den bliver ved med at hoppe frem... så hopper jeg af

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 23:33

Citat
Bare beskeden ikke kommet konstant de næste 2o min. som før
den popper da lystig op hver gang jeg bladrer til en ny side, så måske du skulle have stillet spørgsmålet i kategorien Kandu.dk, så havde teamet læst med og måske rettet problemet.
Nordsted1 hvad venter du på noget jeg har glemt eller?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-10 23:37

o.v.n http://www.kandu.dk/Spg143361.aspx men fortsæt du bare med at glemme

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-01-10 23:50

Citat
den popper da lystig op hver gang jeg bladrer til en ny side,

Jeps ...men du får ikke point hver gang ligesom i "gamle" dage

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 23:55

Citat
men du får ikke point hver gang ligesom i "gamle" dage
det var noget som foregik ved midnatstide som jeg husker det, når jeg kom hjem fra jobbet klokken 01 så gik det den anden vej, Kandu åd 20 point hvis jeg bladrede så jeg vænnede mig hurtig til kun åbne links fra e-mail dengang

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 00:03

Så holdt popperiet med de 20 tildelte point op for denne gang, jeg kunne næste være millionær hvis der kom point hver gang

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-01-10 01:43

Citat
Også 20 point her - Kandu uret er da helt gak gak og spørgsmål bliver utilgængelige i samme sekund de accepteres

Fik også 20 point kl. 23.
Særlig det at spørgsmålet går død når der accepteres, er da sk... irriterende. Var NÆSTEN blevet færdig med en længere kommentar da siden pludselig tildede, og der blev meldt "fejl på siden". Måtte tilbage til en ny kandu side, og kunne nu se at spørgsmålet var accepteret. Håber at Kanduteamet kan rette denne fejl.

Nå, tid til

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 06-01-10 07:44

Jeg var heldig med points i dag, se selv:

http://www.kandu.dk/spg143727.aspx

R-æ-v-e-n

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-10 08:19

Så er det jo også derfor, at der med det samme skal betales for et lukket spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg143700.aspx

Så er der igen forskel på kandus ure

Det ene er så en time foran det andet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 08:25

Citat
Så er der igen forskel på kandus ure

Men til forskel fra tidligere, går selve uret rigtigt

Nu må de bare få rettet ind så dato-uret er korrekt, at lukkede spørgsmål er åbne en time efter det er afsluttet og sidst men ikke mindst, at man selv får mails til sine afsluttede spørgsmål

Når dette bliver rettet, så er siden ved at kører rigtigt

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 06-01-10 08:44

Nåh, men nu blev mit spørgsmål slettet!

Men det er sq løgn, hvad teamet skriver!

Der var intet krænkende eller ulovlig information!

(Kun noget "Gas og fis")

Dette spørgsmål er blevet slettet
Dette spørgsmål er blevet slettet, og kan derfor ikke vises. Grunden til denne sletning kan være, at indholdet af spørgsmålet var krænkende overfor en eller flere personer, eller at spørgsmålet indeholdt ulovlige informationer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

ven

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-10 09:10

Citat
Småtosset er vist en middelsvær underdrivelse. Din opførsel her på sitet bærer nærmere præg af temmelig udpræget psykisk defekt. Du er jo tydeligvis Troll. Du er tydeligvis mytoman. Du besidder åbenlyst et latent ønske om at genere andre mennesker. Du accepterer ikke at blive holdt udenfor, men insisterer på at skulle være med i alt. Også selvom du får et par velsiddende vink med en vognstang.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-10 09:21

    06-01-10        Tak for hjælpen PointSamler !    Kandu.dk
2    06-01-10       Fra R-æ-v-e-n Til R-æ-v-e-n = 10 SPoints    Kandu.dk
3    06-01-10       Er Kandu.dk i Gavehumør ?    Kandu.dk
4    06-01-10       Er Kandu.dk i Gavehumør?    Kandu.dk
5    06-01-10       Er Kandu.dk i Gavehumør?    Kandu.dk
6    06-01-10       Er Kandu.dk i Gavehumør?    Kandu.dk
7    06-01-10       Kandu i Gavehumør    Smalltalk
8    06-01-10       Kan ikke logge ind og stille spørgsmål    Smalltalk

Som vanligt ser det ud til du er smask fuld af løgn

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-01-10 10:36

Tak for svaret Smokei.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 06-01-10 12:29

Selvtak