/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Luk et spørgsmål ?
Fra : ans
Vist : 692 gange
10 point
Dato : 05-01-10 16:05

Som der står i "Kom godt i gang" så vil spørgsmålet været åbent 1 time efter et svar er accepteret, meeeen er det nu også rigtigt???

Jeg er lidt i tvivl så derfor denne test.

Den første, der skriver i denne tråd, vil få sit svar accepteret og dermed bliver spørgsmålet lukket.

Så er det næste spørgsmål så ......... koster det point at læse denne tråd den 1. time efter jeg har accepteret et svar ????

Det vil jo så vise sig om jeg får returpoint i den første time efter accept af et svar LOOOL

Jeg har bare fulgt med i nogle tråde d.d. og så snart et svar var accepteret skulle jeg "betale" for at læse tråden.

Det er bevidst at spørgsmålet kun er til 10 point, så koster det kun 1 point at købe det

Men hvis "du" kan bevise, at du har købt dette spørgsmål så snart jeg har lukket det, så får du superpoint i et/en andet/anden spørgsmål/tråd

Husk lige at jeg får returpoint så snart dette spørgsmål er købt

LOOOL

Så jeg opretter lige et spørgsmål mere, så der kan de brugere, der har betalt for denne tråd tilmelde sig.

LOOOL

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 20 point
Dato : 05-01-10 16:06

Enig

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 05-01-10 16:07

Tak for svaret Dahab.

Det er kun en test

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 05-01-10 16:07

Tror iøvrigt at den 1. time er lidt alternativ, ikke altid en helt time synes jeg.

Kommentar
Fra : Hunbjoernen

Dato : 05-01-10 16:15

I alt fald en alternativ time.. Kl er 16.10 da jeg KØBTE adgang til svaret.. Dvs 3 minutter efter svaret er accepteret.. Så er det en time, så kan jeg da godt forstå jeg har et problem med at få tiden til at slå til, ind imellem..

Du behøver ikke at give point i anden tråd for dette svar, vis di vil bruge det som bevis..
Kl er nu 16.13, så det har taget mig en time at svare.. Ha ha.

Kommentar
Fra : Hunbjoernen

Dato : 05-01-10 16:17

Hovsa...Vis di= hvis du

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-01-10 16:23

Så fik du også 1 point fra IBM760

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-10 16:29

Noget er galt .......... og det hjælper jo ikke at skrive til kandu

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 05-01-10 16:33

@ ans

Nej, det tror jeg bestemt heller ikke det gør

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-01-10 17:34

½ point fra mig................men jeg er også kun alm. bruger.

Kommentar
Fra : Majormajor