/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Køb af computer?
Fra : Yumatci
Vist : 495 gange
200 point
Dato : 08-06-07 18:42

Hej jeg skal til at købe en ordenligt ny computer til min lillebror den skal gerne kunne trække de nyeste spil og i det hele taget kunne det en pc skal kunne til en 10 årig dreng der er spil lysten. Det er længe siden jeg sidst har været inde i det med hvor store computerene skal være, så ved slet ikke hvad kravene er nu om dage. Tænkte på om der var nogle der ville hjælpe? Med links til gode computer tilbud og med hvad det skal være for noget? Det må højest lægge mellem 3000 - 4000 kr. Hvad krav stiller processorer nu om dage skal det være pentium 4 med en 3400MHz eller hvad er det bedste? og hvad krav stiller graffikkort?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-06-07 18:52

Desværre så når du ikke langt med de krav og 3-4000 kr.

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 08-06-07 19:05

Hmm et eller andet må man da kunne få for de penge? hmm men hvad er kravene for at køre spil nu om dage?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-06-07 19:11

hurtig harddisk (lav søgetid)
hurtig processor min. 2.8
hurtige og store ram
hurtigt skærmkort
Bliv ved XP for Vista er ikke klar med alle drivere endnu.

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 08-06-07 20:27

Skal det være stationær eller bærbar? Prøv at søge på dell computere www.dell.dk- de har tit gode tilbud til fornuftige penge og god vejledning på siden eller pr. tlf ellers hold øje med de store supermarkeder som tit har bærbare til fornuftige penge ca.6000 kr.
Det skal være et godt grafik kort og meget ram min. 1024 og self. en ordentlig processor f.eks pentium 4.
Held og lykke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-06-07 20:36

Ps.
En lille sidebemærkning.
Lige nu vakler service hos Medion og Fujitsu Siemens i Danmark.
http://www.kandu.dk/spg105450.aspx

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 08-06-07 20:55

det er noget af det bedste jeg kan finde til de penge. Og den burde kunne trække alt hvad der er på markedet

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 08-06-07 21:31
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-06-07 23:47

I det nyeste komputer for alle ( komputer.dk ) K-CD 9-2007
Er der en test med computere fra 4000-7000kr med masser af udstyr og Vista, køb bladet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rense

Dato : 27-06-07 18:50

http://www.fcomputer.dk/?show=menu&menuid=1035

Prøv her

Du kan selv tilpasse computerne, til den rigtige pris

Kommentar
Fra : rense

Dato : 27-06-07 18:52

Hvis du endag fik flere penge kan jeg varmt anbefale denne gamerpc

http://www.prcdata.dk/produkt/gaming-pc-athlon64-x2-5000-1gb-ddr2-250gb-7950gt/63896280/