/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvad er Win32-program
Fra : hjerterum
Vist : 5228 gange
40 point
Dato : 02-02-06 19:23

Hej kære venner jeg har brug for hjælp jeg har i flere år brugt AdobePhotoshop til at redigere mine foto i problemet er nu det at hvis jeg er i en mappe med mine foto og så udvælger et foto hvorefter jeg så højre klikker på det og vælger åben med og så vælger Adobe Photoshop så kommer der en box frem på min skærm med en rød knap med et hvidt kryds hvor der står Jpg er ikke gyldigt Win32-program…. Hvad i alverden skal det betyde hvad er der sket jeg kan sagtens gå ind i programmet på normal måde og åbne mine foto men det her har jeg aldrig været ude for….. hjælp

Venlig hilsen
Hjerterum

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 02-02-06 21:20

http://www.functionx.com/win32/Lesson01.htm

Her lidt om hvad win32 er.

Har du den seneste windows installer fra windows update?

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 02-02-06 22:49

Hvis du nu højreklikker og vælger "åbn med"->"vælg program" og så finder photoshop på listen.. og derefter klikker ok.. så burde photoshop være i de senest brugte programmer til at åbne den fil med.. Det burde virke...
->Brommi

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 02-02-06 23:06

Hej Brommi...
Nej selv om jeg kan se programmet under vælg program vil det lige præcis ikke åbne i det program noget jeg altid har kunne, den skriver bare Jpg er ikke gyldigt win32-program

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 02-02-06 23:21

Hej hjerterum
Prøv lige at følge denne anvisning som er skrevet af hcma herinde fra..
http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no37 punkt nr 37.
->Brommi

ps.. du skal naturligvis ændre det til det program du vil åbne med

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 02-02-06 23:32

Hej Brommi
så har jeg også prøvet det det virkede desvære ikke..

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 03-02-06 00:17

Med den seneste windows installer installeret, og så afinstallere og installere photoshop igen.
Den anbefaler at man lægger installationen på andet drev end C, da det "kan" konflikte med windows eget billed behandlingsprogram. (eller noget lignende) Jeg opretter som regel altid en mappe kaldet Photoshop på andet drev, og installerer den her.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 04-02-06 21:52

Kan ikke få det til at virke øvvvvvvvvv