/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærbar udbud
Fra : lham
Vist : 746 gange
100 point
Dato : 10-01-06 06:17

Jeg efterlyser en side hvor man kan konfigurere en bærbar og så ud fra det få hvad der passer til det fra div firmaer/forhandlere med priser og spec.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 10-01-06 07:11
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-06 07:38

lham - Siden du første gang meldte dig til på Kandu d: 05-01-2003 har du stillet 32 spørgsmål. I alle de spørgsmål, har Kandu'er svaret dig. KUN 5 gange har du lukket dine spørgsmål og givet point og svaret på de kommentarer som du har modtaget.

Hvorfor tror du så i dag at nogen GIDER at svare på dine spørgsmål?

Gå ind i dine GAMLE spørsmål. LÆS dem og LUK dem. Så KAN det være at du igen kan få svar på dine spørgsmål!!

Det er OK at stille spørgsmål. Men hvis man ikke er opdraget til, og har lært at sige TAK, så er der altså en grænse.

DIN grænse blev nået for længe siden iham. DU skal ikke bare bruge KANDU og Kandu'erne.

Du skal også lære at sige TAK for hjælpen.

Og før du lærer det, skal du ikke regne med at få hjælp.

Nu HAR backtee givet dig et par links. Men det var KUN fordi han ikke kendte dig.

Hvis du lukker dine 27 spørgsmål, så OK.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-01-06 13:03

HiHi... Jeg får helt lyst til at svare dig, Iham.
Den computer, som jeg har er en skræddersyet stationær Amitech-computer. Og det er den bedste computer, jeg nogensinde har ejet. Den er virkelig driftsikker og uproblematisk.

Amitech laver også bærbare, og der er også mulighed for at skrædersy. Men det koster, selvfølgelig...

http://www.amitech.dk/

Angående det med at lukke spørgsmål, så har det været valgfrit indtil 1. januar. Også for dig, Iham. Men du skal være opmærksom på, at reglerne nu er lavet om, så dine åbne spørgsmål bliver annuleret af Kandu efter 30 dage.

Citat
Luk dine spørgsmål
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 30 dage, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point. Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage vil du automatisk modtage 5 ledige point.

Så det kan blive dyrt for os hvis vi stadig har gamle åbne spørgsmål efter 1. februar. Jeg er i fuld gang med at rydde op i mine.

Og så vil jeg ikke undlade at gøre opmærksom på, at du har mulighed for at udelukke visse andre brugere fra at kommentere dine spørgsmål hvis du føler dig generet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-06 15:31

Birgitta - Det har IKKE været valgfrit før 1. januar. Det er noget vrøvl. Det har bare aldrig tidligere været nedskrevet i reglerne. På samme måde som der heller ikke i vore husregler står noget om at vi ikke må slå hinanden i hovedet med køller mens vi sover. Nogle regler BEHØVER ikke at være nedskrevne for at være gældende. Hvorfor tror du at Kandu altid har haft et point-system??? At reglen NU er nedskrevet er blot fordi bl.a. DU ikke kan finde ud af det hvis ikke det er nedskrevet, men havde du og andre kunne tænke bare LIDT selv, havde det ikke været nødvendigt. Selvf. skal man lukke et spørgsmål når man har fået svar.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-01-06 16:16

Jo, der står da faktisk i loven, at man ikke må slå hinanden med køller???

Og lukning af spørgsmål HAR været valgfrit før 1. januar. -Det er ikke noget vrøvl. Jeg har faktisk haft ulukkede spørgsmål lige siden 2002 uden konsekvenser.

---du skal bruge grovere gloser end som så for at få mit pis i kog, lille arne...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-06 18:57

LANDSBYTOSSEN GÅR AMOK IGEN

Hold dog din store ildelugtende KÆFT psykopatarne.

Hvad i himlens helvede rager det dig hvad der blir lukket eller ej.

Hvordan kan du udtale dig på andre brugeres vegne, din KÆMPENAR.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-01-06 19:03

Hvor er det nu lige at jeg har hørt den tone før??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-06 19:09

Tonen LOOL

Den opstår pr. automatik når ådselsæderen viser sit grimme fjæs og starter sit belæring af andre.

For fanden hvor er den ÆKEL og ONDSKABSFULD...... FULD er den vel altid

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-01-06 19:44

pyyh, en harsk nytårslæsning....

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-01-06 20:40

Arne for en i &%¤##¤%... Hvorfor skal et fornuftigt råd/spørgsmål fra lham drejes over i at handle om at lukke spørgsmålet. Hvornår er DU arne jocobnsen udråbt til "point spørgsmåls lukker general politimand" ansvarlig her på kandu.????? Hvorfor er du overhovedet medlem her.?? Du bidrager til INTET herinde andet end dårlig stemning.

ps. arne.jacobsen lige et spørgsmål: Hvilket køn er du???

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 100 point
Dato : 10-01-06 20:59

Hej Iham.
Du kan gå ind på: edbpriser.dk
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-01-06 22:01

iham har altså osse et ansvar... spørgeren har ikke været her siden start... Og en profil uden billeder eller beskrivelse virker pludselig ikke særlig tilforladelig...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-06 23:04

Jeg vil også fremover lade være med at lukke mine spørgsmål,
som jeg ikke har fået et svar på, jeg kan bruge.

Kandu teamet har ikke tænkt sig om, da de lavede den regel.

Det er da ikke rimeligt, jeg skal gi' f.eks.500 point, til et svar
der ikke passer mig, eller måske er forkert.
Jeg ved udmærket godt, at de 500point, de er røget, og at jeg skal af med hele 5 point,
fordi jeg ikke lukker inden 30 dage.

Men der er nu noget galt her, for jeg har haft 4-5 spørgsmål stående, i lang tid,
eet af dem næsten 1 år, og ingen af dem er da blevet lukket, det ældste var jeg inde og
skrive i, i går, og kan fortsætte dialogen, med dem der var med i spørgsmålet sidst.
Jeg synes IKKE, der skal være en regel, skreven eller uskreven, om man skal lukke sit spørgsmål.

Sådan set er jeg smadrende ligeglad med, hvor mine 500 point bliver af, hvis Kandu
lukker mit spørgsmål, og har heller ikke tænkt mig at undersøge det.

I forvejen synes jeg at pointgivningen på Kandu er latterlig, og forstår heller ikke,
mange Kandu'er's , store interesse, for point, og pointgivningen.

Kig lige på det her Arne, jeg er uenig med dig, og Kanduteamet, og synes bestemt de skal
slette denne nye regel.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-01-06 23:12

Du kan simpelthen ikke have mere ret, Keldd.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : lham

Dato : 11-01-06 06:48

Jeg ved ikke hvorfor jeg får en hel masse polemik om at lukke spørgsmål-det var jeg ikke klar over men hvis det kræver jeg skal til at læse hvert enkelt spørgsmål igennem igen og ikke bare kan "vippe" dem af for lukning tror jeg ærlig talt jeg vil overlade det til KANDU

Ang spørgsmålet om bærbar har jeg endnu ikke fået noget brugbart svar de indkomner er firmaspecificke og det var lige det det ikke skulle være

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-01-06 08:43

www.laptops.dk

Der har vi just købt et par stykker. Det fungerer helt ok!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-01-06 11:40

lham> Hvis du ikke har fået noget brugbart fra de skrevne links, så må du jo specificere ud hvad dine krav er. ALLE de givet links handler med bærbare, så hvad mere vil du have...?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
www.zitech.dk
http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=412&ProductCategoryID=278

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-01-06 13:42

...og Iham. Ham subjektet Arne - ham kan du bare blackliste. Så slipper vi for at høre på hans bræk!

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 12-01-06 06:36

Tak for svaret Jernladyen. Jeg lader spørgsmålet stå åbent der kunne jo være andre der også havde noget fornuftigt at komme med