/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Leje af bærbar for en måned?
Fra : Søsser
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 24-08-10 11:27

Hej er der nogen der kender et sted man kan leje en bærbar bare for en måned? Min nuværende er nemlig gået ned, og jeg køber ikke en ny, da kæresten skal til at have en ny, hvorfor jeg vil få hans den "gamle".

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-10 11:31

Citat
og jeg køber ikke en ny

Det kan du såmænd ligeså godt gøre - prisen bliver det samme.....

Skal du leje en, vil lejen bygge på "forringelsen" af prisen - og den er noget nær 100%

Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 24-08-10 11:31

Skal lige siges jeg bor i Aalborg/Nørresundby området

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 24-08-10 11:50

du kan bruge bibliotekets PC,er helt gratis,

dem der lejer ud,.. kræver min. 6 -12 mdr. binding,.. (betaling forud)
det løber let op i 1500 - 3000 kr.

hvis du køber denne :
http://www.nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=485&pf%5Fid=6076878

taber du sikkert ca. 500 kr. på et par mdr.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 24-08-10 12:12

Eller køb en brugt.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 24-08-10 12:20

En lejepris (næsten uanset hvad det drejer sig om af ting der slides) ligger på små 3% pr dag - jo længere jo billige - men du nærmer dig stærkt de 70-80 % på en måned....

Derfor er der gode penge i udlejning

Det er billigere at købe og sælge efter endt brug.....

Godkendelse af svar
Fra : Søsser

Dato : 24-08-10 12:28

Tak for svaret refi. Jeg tror bare jeg dropper lejningen ;D

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-08-10 12:42

>Det er billigere at købe og sælge efter endt brug.....

Jeg er en af sikkert flere, der overvejer at købe en ny bærbar, men først når sommeren er forbi,
hvis du køber et godt produkt, kan du måske videre sælge den til mig, når din ven får købt.

Afhængig af periode, fabrikat og software, vil jeg købe din lidt brugte til ca 1000 kr under nyværdi...