/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Wave til mp3
Fra : vogn7
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 04-12-08 22:43

Hvoe dan laver man sine filer om til mp3 filer...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-12-08 22:48

Her kan downloades programmer der kan gøre det, så kan du selv bestemme om det skal være shareware eller freeware

http://www.download.dk/index.asp?Kat=lyd&SubKat=lydkonvertering

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 110 point
Dato : 04-12-08 22:49

Man går ind på http://www.formatoz.com/download.html og downloader programmet...

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-12-08 22:50
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-12-08 22:53

Format Factory er et glimragende program til det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-12-08 22:55

ps: og så er det GRATIS

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-12-08 22:56

Hvis du har Nero, kan det også klarer det.
Og så er der jo ikke grund til at installerer diverse programmer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-12-08 22:57

Citat
Format Factory er et glimragende program til det

Det er jo det det er og det findes som skrevet her:

http://www.formatoz.com/download.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-12-08 07:55

Det jo lige det det nemlig gør ja det er så nemlig

Kommentar
Fra : kj

Dato : 05-12-08 09:21

Audacity, det bruger jeg.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-12-08 10:46

Audacity er os ganske "glimragende" især hvis der skal redigeres i wav-filen,
men har man en bunke wav-filer der "bare" skal konverteres til mp3 er Format Factory No.1

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-08 12:28

Super er super til både lyd og video convertereing, en alt i en værktøj og så er den gratis: http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_encoders/super.cfm

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-12-08 12:37

Super er sikkert os Supert, men man bliver da skræmt langt væk af den brugergrænse flade det har, der er Format Factory da noget nemmerer at finde u'a, syn's jeg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-08 12:50

Du har lidt ret Klaudi, Super er et godt værktøj men ikke noget som er køn at se på at den så kan omdanne næsten alt til næsten alle formater, det må da tælle på + siden

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-12-08 17:51

man bruger tunebite.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-12-08 19:24

Citat
man bruger tunebite

sæ'føli', men det koster jo

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-12-08 19:34

ja ja men det er måden.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-12-08 22:11

Der er altså noget, jeg ikke forstår.

Flere af jer må da ha' Nero.
Hvorfor bruger i så ikke det ? ? ?
Personligt synes jeg, det er noget rod, at installerer alle mulige (og umuige)
programmer, når man har et, der kan klare, det man har brug for.

Bare min ringe mening.
Gambrinus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-08 22:24

Ike alle Gambrinus, jeg har for eksempel ikke Nero på mine stationære computere, Nero 7 var på den bærbare da jeg købte, men jeg bruger Super til at omdanne, også på den som har Nero

Godkendelse af svar
Fra : vogn7

Dato : 27-12-08 22:01

Tak for svaret iah. Whii oxo et program der er til at finde udaf.. Mange tak.