/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tastekombination Skærm-switch
Fra : larsbjoern
Vist : 371 gange
100 point
Dato : 17-10-08 10:22

Hej
Jeg har en switch som giver mulighed for at koble op til 4 PC'ere til én skærm/tastatur.
Skift mellem de enkelte PC'ere sker ved en tastekombination som jeg ikke kan huske.
Nogen der har et bud?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-08 10:29

ScrollLock er sikkert den ene......

Kommentar
Fra : kj

Dato : 17-10-08 11:06

Scroll Lock + page-up, eller page down, sandlynligvis afgør flere tryk på enten scroll-lock eller pagedown/up, afgør hvilken PC der bliver koblet på skærmen. Jeg har selv en til 2 stk PC, og her trykker jeg scroll lock 2 gange, efterfulg af enten Page down/up, alt efter hvilken PC jeg vil koble til.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 17-10-08 11:08

Men du må jo kunne se producentens navn, og gå på deres hjemmeside og søge en brugsforvirring.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-10-08 11:39

Den switch jeg har til to PC'er, kan jeg med et dobbeltklik på ScrollLock skifte mellem de to PC'er.
Ved et tryk på begge CTRL tasterne skifter den også, men står her og skifter frem og tilbage, indtil jeg stopper den med et tryk på SPACE.

Men om din fungere på samme måde, ved jeg ikke, men det er nok noget i den henretning!

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 17-10-08 17:00

Jeg har nogle stykker af slagsen:

En er 2 x scroll lock og så 1 og 2 for pc 1 eller pc 2

En anden er 2 x scroll lock og så pilpasterne for at skifte

og den sidste er bare 2 x scroll lock