/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Program til opgavestyring
Fra : bueboy
Vist : 1439 gange
100 point
Dato : 12-09-08 11:21

Hej allesammen.

I forbindelse med mit arbejde, ønsker min arbejdsgiver at jeg noterer ned vhad jeg laver af arbejde og hvor meget tid jeg bruger på de enkelte dele (jeg arbejder med IT for en hotelkæde).
Er der nogen som kender et godt program som er hurtigt at bruge til dette formål.

På forhånd tak.

Bue

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 12-09-08 11:24

Du skal bruge Excel, der har du mulighed for på en nem måde at tælle timer o.s.v.

Kommentar
Fra : bueboy

Dato : 12-09-08 11:30

Har overvejet det - men håbede lidt at der var et program hvor det allerede var lavet...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-09-08 11:45

Ud over Exel har Microsoft jo et specielt program til dette fopmål: Microsoft Project

Kommentar
Fra : myg

Dato : 12-09-08 11:49

Microsoft har lavet et program der kan det. Jeg mener det bare hedder MS Project

Kommentar
Fra : myg

Dato : 12-09-08 11:49

Sorry Svend - havde ikke set dit indlæg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-08 12:09

Citat
I forbindelse med mit arbejde, ønsker min arbejdsgiver at jeg noterer ned vhad jeg laver

Spørg ham dog HVAD han havde tænkt sig....

Det er da IKKE dit problem

Men en PIM er da en mulighed - der er mange GRATIS

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-08 12:10

Skal det være på sekundet kan jo udtrække en logfil....

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-09-08 12:32

I din branche er det måske snarer Clarity du bør anvende:
http://www.computerworld.dk/art/40083?a=bguide&i=159

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-09-08 12:35
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-09-08 12:40

Og her mere om Clarity:
http://devtools.korzh.com/clarity/

Der er tilsyneladende også en wiki (brugergruppe)?

Hilsen Svend, der har stor erfaring i anvendelse af projektstyringsværktøjer i industrien,
men som ikke kender Clarity, der er et specielt IT styrings værktøj.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-09-08 12:50

Jeg kan godt anbefale Microsoft Project, MEN det lyder som om, at det vil være et program som er til at skyde gråspurve med kanoner, da du kun vil komme til at bruge i omegnen af ½% af programmet til dit projekt. Jeg vil også anbefale Exel, som jeg selv har brugt til mindre styrings- og projektopgaver.

Godkendelse af svar
Fra : bueboy

Dato : 18-09-08 13:36

Tak for svaret granner01. Det blev til lidt manuelt arbejde.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-09-08 16:59

selv tak.