/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
chat??????
Fra : dr_dem
Vist : 3348 gange
30 point
Dato : 16-06-07 20:41

man har faaet at vide at dette er et sted hvor man kan chatte

dr.dem

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 16-06-07 20:47

Hvem er man ?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 20:52

Ja det er et udtryk man skriver om sig selv

???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 20:55

Tjatte til hvem eller pjatte

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 20:57
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 21:04

Nu skal du bare vente tålmodig, eller invitere nogen indenfor jeg kan sidde og følge med uden at gøre det mindste min browser opdaterer selv siden

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 21:06

Citat
min browser opdaterer selv siden

og hvordan det

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 21:08

jeg modtager bare mail men der kommer fra flere steder

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 40 point
Dato : 16-06-07 21:26

Jeg bruger Opera som browser lige nu, den er helt ny for mig, og for et par timer siden, var jeg inde i nogle indstillinger, hvor jeg kunne indstille den til selv at opdatere siden, men nu kan jeg ikke finde det igen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 21:27

HMMM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 21:30

Se det virker.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 21:31

Hvad mener i om den der: http://peecee.dk/?id=52809

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 21:34

Hvor har du fået den fra????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 21:36

Ser lidt hjemmelavet ud

Men det er da rigtigt.....

Det er da ikke en sikker side.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 21:38

Hvad sker når man trykker på "hjælp"

Bliver man så logget ud

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-06-07 21:40

Den er nok værre på fanen svindelværn.
Det er faktisk et usikkert sted at færdes her på Kandu, for jeg kom en gang til at stille mit ur efter uret på Kandu.
Og det er mig som skal ringe med kirkeklokkerne.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 21:41

Nå refi er du tilfreds med de små point du fik??

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 21:43

UR test

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 21:44

Hvor - hvad

Hvad har point med sagen at gøre......

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 21:44

4 minutter bagefter

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 21:45

Dette er en chat

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 21:45

Citat
Og det er mig som skal ringe med kirkeklokkerne
ønsk dig et andet ur e.c , hvis det uret fra Kandu mail, så er kirke gængerne gået hjem før du får ringet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 21:49

Citat
så er kirke gængerne gået hjem før du får ringe

Ikke hvis den ligger ved kroen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 21:53

Du tænker på alting refi de er selfølgelig i vente position, indtil e.c bliver vækket af Kandu uret

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-06-07 21:53

Så forstår jeg det bedre, men jeg møder da en masse mennesker på vej hen til kirke.
De siger alle go' morgen til mig.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 16-06-07 22:41

Der er ikke så meget tjat over det her.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 22:42

Hurra jeg er blevet blacklistet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 22:42

Nej vel

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 22:46

Er der noget godt i fjerneren siden der ikke kommer nogle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 22:46

Citat
Hurra jeg er blevet blacklistet

Hvem har du da drillet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 22:48

Askepotpigen

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 16-06-07 22:52

Du må til og opfører dig pænt så

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 22:56

Har ikke sagt noget grimt, se selv http://www.kandu.dk/Spg105303.aspx

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 16-06-07 22:59

Det fremgår nu heller ikke af profilen, at du er blacklistet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 23:01

Citat
dr_dem, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af AskepotPigen, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-06-07 23:05

Der er to slags sorte lister.
1. Total blacklistet som kan ses hos den der sortlister.
2. Blacklistet i et spørgsmål, det kan kun ses af den sortlistede.

Kommentar
Fra : Lorterøv

Dato : 16-06-07 23:09

For lidt i løn..
Fra : AskepotPigen Vist : 123 gange
20 point
Dato : 05-06-07 13:45

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har været ansat i 12 1/2 år.. Jeg er dygtig og engageret i mit job. Er næsten aldrig syg eller har barn syg. Mine andre kollegaer får ca. 1.500,00 - 2.000,00 mere i løn. Det synes jeg ikke er rimeligt.

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Accepteret svar
Fra : dordi
Modtaget 30 point
Dato : 05-06-07 13:51

--------------------------------------------------------------------------------
Har du nogensinde været inde og forhandle løn selv?
Eller regner du automatisk med at stige?

Godkendelse af svar
Fra : AskepotPigen

Dato : 05-06-07 13:54

--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret dordi. Ja, igår.. Men jeg kunne få kr. 800,00 mere i løn. Dvs. en løn på kr. 25.000,00 som bogholder??

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-06-07 13:56

--------------------------------------------------------------------------------
Ja det de det samme vi andre får udbetalt

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 05-06-07 13:56

--------------------------------------------------------------------------------
Det er en start.....
Jeg får ca 6000 kr under dig om mdr, så jeg syntes du skal være glad

Kommentar
Fra : AskepotPigen

Dato : 05-06-07 15:51

--------------------------------------------------------------------------------
Hej igen,

Det er mig, AskepotPigen.. Det er bruttoløn, jeg taler om..

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 05-06-07 18:45

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg taler også om bruttoløn, jeg får 18500....
drømmer om at komme i dit sted.
Jeg får 115 kr i timen, er udlært.
Du får 155 kr i timen....

Be happy

Kommentar
Fra : AskepotPigen

Dato : 05-06-07 22:00

--------------------------------------------------------------------------------
Hej dordi,

Endnu engang tak for dit svar.. Jamen det vil jeg så tage til efterretning.. Og så være hele taget glad for at jeg får lønforhøjelse..

Kommentar
Fra : Lorterøv

Dato : 16-06-07 23:21

Det er sgu ikke skit det du har skrevet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 23:22

nej vel

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 23:24

Og så er det sant det jeg skriver

Kommentar
Fra : Lorterøv

Dato : 16-06-07 23:26

Sådan en mogge

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 23:28

Citat
Jeg får 115 kr i timen, er udlært.
Du får 155 kr i timen....
det kan man da ikke overleve for eller hvad ?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 23:31

Citat
Jeg får 115 kr i timen, er udlært.
Du får 155 kr i timen....

det kan man da ikke overleve for eller hvad ?

Det er da kun lige nok til kostpenge (for en person)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 23:34

Og det er brutto, hvad mon der tilbage når skattefar har raget til sig

Kommentar
Fra : Lorterøv

Dato : 16-06-07 23:35

kostpenge (for en ½ person)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 23:36

Citat
kostpenge (for en ½ person)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 23:41

Citat
kostpenge (for en ½ person)
så man håbe konen vil slæbe resten hjem, men havd så med kostpenge til hende

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 23:43

Nu ved jeg ikke om dordi er en mand

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 23:46

Der skal sgu godt nok slettes nogle email

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 23:56

00:00

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-07 00:03

Har lige 2 gang fået at vide, at det er første gang idag, at jeg logger på, men kun fået 20 point, skulle det ikke give 40, når jeg får det at vide 2 gange

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 00:05

Citat
Har lige 2 gang fået at vide, at det er første gang idag, at jeg logger på, men kun fået 20 point, skulle det ikke give 40, når jeg får det at vide 2 gange
Det har jeg prøvet nok ti gange men kun fået 20 point

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-07 00:09

Nu er det snart tid, hyg dig med natuglerne på chatten

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 00:10

Iligemåde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 01:29

En chat på kandu?

Dén må jeg spamme til ..øjeblikligt

Jeg som altid har troet at kandu.dk var at sidestille med en BBS.

International chat foregår vist da ellers her: http://www.chatworld.dk/ ...hvis nogen sku' ha brug for et domænenavn?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 01:30

Er der nogen frække fyre på linjen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 01:45

Citat
Top 10 brugere

Smalltalk # Navn Point

1 molokyle 15411
2 ans 10566
3 miritdk 9838
4 creamygirl 9721
5 dova 9651
6 arne.jako.. 8627
8 tedd 7391
9 Camillasm.. 6911
10 vil.du 6605

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 01:48

Dødsyg chat ...den hersens her, men man ka' da altid sludre med sig selv!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 01:55

Jeg gi'r sgu en bajer for li'som at øge humøret og højne stemningen: http://fergusons.dk/ebeer/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 02:02

..og velkommen på min nye 404 fejl side: http://www.cssboxing.com/STOR FEJL !!!

Jeg synes den er bedre end: http://www.kandu.dk/pageerror.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 02:08

Selv w3.org vil ikke have noget med ovenstående URL at gøre:

Citat
Markup Validation Servicev0.7.4

Skip Navigation | Home About... News Docs Help & FAQ Feedback

Sorry! This document can not be checked.

I got the following unexpected response when trying to retrieve

<http://www.cssboxing.com/STOR>: 404 Not Found

The W3C Validator Team

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 17-06-07 02:55

- Molo.. Du snakker sort snak for mig

Citat
Det er da kun lige nok til kostpenge (for en person)

Hmm.. På sjælland måske.. Jeg får da ikke ret meget over de 115kr i timen.. Det er sgu da nok til at betale hus og to biler for mig

Kom så ind i chatten!! Hehe..

- Anden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 03:13

..medens jeg et øjeblik var AFK fra chatten, så fik jeg lagt sidste hånd på min første eksempelside:

http://www.cssboxing.com/eksempler/eks001.php

Kommentarer/rettelser modtages med kyshånd ..her på chatten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 03:25

..og lige for at føje spot til spe...

Som kontanthjælpsmodtager får jeg ca. 50 kr. i timen udbetalt efter skat
..altså ca. 85 kr. i timen før skat i en 37 times arbejdsuge i aktivering
...for samme arbejde, som mine fastansatte kolleger får ca. 250 kr. i timen for før skat
..nogen får endda mere!
..men jeg er jo også bare 'arbejdsløs'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 07:49

Jaaaeeeee Klynke Molo, men så glemmer du som sædvanlig at indregne de ca. 28.000 arbejdstimer du igennem en snes år som arbejdsløs uden aktivering, hvor du ossefik ca 85,- kr. i timen før skat (reguleret gennem årene), for ikke at lave en skid andet end at drikke bajere og fyre fede

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 08:48

God morgen til alle på chatten

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 08:50

Det er jo søndag så der er mange der sover længe untagen MOLOKYLE han er lige gået i seng

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 10:01

JA han skal jo passe sin hvile, så han 1 gang om året ca.... ellerer det hvertandet år LOOOL kan klare disse krævende aktiverings job

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 11:06

Hvad ville Klumme mon gøre uden mig at hive frem som et mønster eksempel på en langtidsledig som ingen ønsker at beskæftige (..sig med)?

De få virksomheder som ansætter 'personager' af min 'kaliber' (på overførselsindkomst i 29 år 1 måned og 3 uger, men uddannet Datamatiker og certificeret voksenunderviser (VPG)) kan desværre kun tilbyde hårdt fysisk arbejde jeg ikke magter.

Til gengæld bruger jeg min 'aktiveringsfri' perioder (..det som andre kalder fritid, week-ends, ferier og orlov) til noget 'fornuftigt'. Dels laver jeg frivilligt socialt arbejde blandt københavns hjemløse, grønlændere og andre udsatte grupper, dels dygtiggør jeg mig i webprogrammeringens svære dicipliner.

Klumme bruger åbentbart kun sin dyrebare fritid til, at udstille og brokke sig over min person på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 17-06-07 11:18

Citat
ca. 250 kr. i timen for før skat

Du godeste, så ville jeg få råd til et SLOT og alle de Taunus'er jeg kunne drømme om

Jeg kender et par stykker der var i aktivering i et par måneder, de fik hurtigt nok og fandt arbejde

Fragtmand og klargøringsmand ved en autoforhandler

Ikke noget med høje uddannelser her, man kan fint finde arbejde og klare sig uden

Hva så, nogen med et nyt emne

- Anden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 11:45

Det er muligt man ikke behøver den store ledvogter eksamen som fragtmand eller klargøringsmand, men man skal da som minimum være i besiddelse af dels fysik til tunge løft og dels have erhvervet et kørekort (..et sådant koster vel i omegnen af 10.000 kr? = 3-4 mdrs. rådighedsbeløb på kontanthjælp).

taunusanden -> Jeg har diskuteret dette så tit her på sitet, at jeg tillader mig at citere mit udgangspunkt i forhold til de som mener: Der er altid arbejde til de som gider at arbejde. det gælder bare om at tage hænderne op af lommen ...eller fingeren ud !!! ..som Klumme ville have sagt det
Citat
Mange ..inkl. beskæftigelsesminister Claus Hjort Frederiksen, begår den fejl når de omtaler og laver 'planer' for de ledige, at de ser dem som er stor homogen gruppe, som er/bør være parat til at påtage sig ET HVILKET SOM HELST job i EN HVILKEN SOM HELST sektor i EN HVILKEN SOM HELST geografisk region i ET HVILKET SOM HELST tidsrum til EN HVILKEN SOM HELST løn. Det ser de nemlig SIG SELV i stand til.

Der kan være mange grunde til den ledige ikke kan leve op til disse forventninger. Udover manglende faglige kvalifikationer, helbredsmæssige skavanker, sproglige kompetancer, sociale problemer, misbrug osv. kan der være tale om civilstatus og andre familieforhold, socialt netværk, boligsituation, alder og økonomi, som gør, at den ledige f.eks. ikke bare kan flytte til Fyn i 5 uger for at plukke jordbær eller tage til Århus for at omdele gratisaviser om natten.

Den faglige opkvalificering som kræves for mange 'langtidsledige' for at de skal passe ind på et 'moderne' arbejdsmarked har firmaerne forlængst fralagt sig ethvert ansvar for og ser det som statens opgave at 'uddanne' den ledige. Imidlertid har man under hele den siddende regerings periode neddroslet efteruddannelse til noget nær nul, da det er en økonomisk tung opgave.

De firmaer som hovedsagelig beskæftiger ufaglærte: ISS, Coop Danmark, osv. har klart meldt ud, at de IKKE vil ansætte medarbejdere med en ledighedsperiode ud over 2 år. De har erfaring for at denne type ledige er for resurcekrævende i forhold til firmaets indtjening.

Dvs. er man faglært, over 45 år og har været ledig i mere end 24 måneder, så havner man i et LIMBO, hvor hverken stat, arbejdsformidling eller virksomheder er indstillet på at tilbyde et ordinært job eller bekoste en efteruddannelse. Udover de unge ufaglærte af anden etnisk baggrund end dansk, er denne gruppe ledige den størte 'byrde' for kontanthjælps- og dagpengesystemet. Alligevel er det den gruppe man gør mindst for, at bringe i beskæftigelse.

I mine øjne kræves der en langt større imødekommenhed over for de lediges job- og uddannelses ønsker, i stedet for erhvervslivets, for at nedbringe ledigheden yderligere. De ledige vil gerne arbejde til en ordinær løn, hvilket siger sig selv da enhver burde kunne se, at det er bedre at arbejde 37 timer om ugen i et ordinært job, frem for at være 'beskæftiget'/aktiveret 37 timer om ugen for en kontanthjælp uden mulighed for ferie, forsikring, pensionsordning osv.

Istedet vejledes regeringen af den liberale tænketank CEPOS til at nedbringe ledigheden ved at sænke kontanthjælpssatsen

Jeg tror nu heller ikke mange i CEPOS har prøvet at arbejde 37 timer om ugen under nævnte vilkår og derefter have et månedligt rådighedsbeløb efter faste udgifter (husleje, el/gas, forsikring, telefon,licens, medicin) på under 3.000 kr., hvilket er virkeligheden for majorteten af aktiverede kontanthjælpsmodtagere ..som jeg selv.

Næeh... jeg bliver betragtet som en dum, doven, dvask, drikfældig og forkælet nasserøv, som ikke gider arbejde.

..og jeg siger: Tak for tilliden.

Nyt emne? Tjaeh... vi kan da tale om vejret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 12:24

Blir du aldrig øm i navlen????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-07 12:36

Citat
Blir du aldrig øm i navlen????

Har reagensglasbørn navler

Det var ikke møntet på dig "molo" - blot alment

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 13:15

Ja Refi LOOL. De er stadig "opvokset" i en livmoder" Pis.... det ved du jo godt LOOOL

Det er muligt at Molo er færdiggjort i et reagensglas, og det kunne i så fald forklare mange af hans sociale dysfunktioner / abnormiteter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-07 13:20

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 17-06-07 13:20

Det er så "os andre" der har betalt hans kørekort over skatten..

Hvis du laver frivilligt arbejde, så har du vel også en del fysike egenskaber
Jeg ved ikke.. Men her i Jylland er der sgu masser af arbejde, hård mangel på kvaliciferet arbejdskraft mange steder!! Ellers er der også dem der lever fint af et deltids arbejde, gør rent, står i kiosk, altmuligmand div steder, nogen tjener måske kun 85-110kr i timen, men kan sagtens leve for det, min omgangskreds har en stor spredning i timeløn, fra kontanthjælp til ca 200kr i timen, det er meget her i jylland
Vil dog lige sige, at de to jeg kendte der var på kontanthjælp, jo så lige har fået arbejde igen for noget tid siden, som nævnt i tidligere indlæg..

Ja, lidt overskyet, men ellers dejligt vejr idag

Tja, nyt emne.. Jeg har lige fodret mine 3 geder og pillet lidt ved min nyindkøbte Fordson Power Major traktor

- Anden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-07 13:21

Vær nu søde ved hinanden - det er søndag.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 13:28

Så nu kører det for Molo..... Det er igen igen lykkedes ham at få det hele til at dreje sig om ham. Den ting må man gi ham.... det er han dælme go til LOOOOL

Socialt arbejde bl. hjemløse grønlændere.... selvfølgelig.... soleklart vælges den allersvageste gruppe. Det er meget nemmere at promovere sig selv, når man tumler med de allersvageste.

Svarende til at man som såkaldt normaltbegavet går ind i en klasse med åndsvage for sammenligningsmæssigt at kunne kalde sig selv ultra godt begavet

Ærlig talt gir jeg ikke en dyt for dette sociale arbejde. De kan sagtens selv finde ud af at drikke stærkt øl og fyre fede (grønlænderne)... Det er de faktisk rigtig gode til, så Molos ekspertise er helt unødvendig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 13:57

Klumme er nu heller ikke ueffen når det handler om, at tiltrække sig opmærksomhed fra andre brugere på kandu.dk. Det er dog sjældent det har et anstøg af noget synderligt brugbart. Det bli'r vel til 2 ..måske 4 accepterede svar om måneden.

Som regel er Klummes indlæg i div. tråde blot et VUF eller en BØVS, men til tider ganske underholdende.

Da taunusanden INTET ved om mine fysiske kompetancer er det min oprigtige mening, at taunusanden burde holde sine antagelser for sig selv. Jf. :
Citat
Hvis du laver frivilligt arbejde, så har du vel også en del fysike egenskaber

..og så er en afløning på 85 kr. i timen ..hvis vi taler et ordinært lønarbejde, i strid med gældende mindsteløn som ufaglært (..medmindre man er ungarbejder = under 18 år.)

Disse arbejdsgivere burde meldes til rette instanser

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 14:16

Ja nogen elsker jo at besvare disse dybt åndsvage spørgsmål ( f.eks. hvor tit udkommer ugeskrift for læger) som for det meste florerer herinde, for lissom med Molos grønlændersyndrom, at kunne fremstå som den altvidende.

85 kr. i timen.... Ingen skal da ha mere end de er værd. Stod det til mig, fik du ikke en bøjet femøre, foruden samtlige sociale rettigheder burde indrages, indtil du vil forsørge dig selv.

Og nej Molo.... dette er IKKE min almindelige holdning til arbejdsløse / modtagere af overførselsindkomster, som du ofte påstår i disse dine højt elskede tråde, hvor du kan komme i rampelyset som den selviscenesættende linselus du er.

Det er min holdning til en dybt professionel platugle som dig Molo, som fuldstændig uden hæmninger og på det groveste og med klassisk sociopatiske adfærd skampuler vores samfund og griner de hårdtarbejdende skatteborgere som betaler dit lokumspapir mv., lige op i ansigtet. Føj for satan sir jeg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 14:24

Citat
Det er så "os andre" der har betalt hans kørekort over skatten..

Det må så have været i oldtiden, i Jydeland eller ...på Månen.

Mig bekendt er der ikke ydet tilskud til kørekort i Københavns Kommune i 7 år. Al efteruddannelse eller faglig opkvalificering ..herunder kørekort skal være selvfinancieret. Ring og hør din egen kommune om, hvorledes det forholder sig ..eller sæt dig ind i virkeligheden, som den ser ud anno 2007.

Enten lyver du ..eller også gætter du. Jeg ved ikke helt hvor seriøst jeg skal tage dine postulater.

Citat
..hård mangel på kvaliciferet arbejdskraft

Her er mine oplevelser ...igen citeret andetsteds fra:
Citat
Hvis dét er regeringens idé med at bringe faglærte i arbejde, når man betænker hvor stor en gruppe ufaglærte der er jobsøgende, så har jeg altså svært ved at tage beskæftigelsespolitikken alvorligt. Samme politkere som råber op om opkvalificering af fagligheden hos de ledige er de sammen som har 'fjernet' § 19 om uddannelses tilbud ved længere ledighed fra; Lov om aktiv socialpolik.

Interessant var det også at høre om forskellen på praktik og løntilskud alt efter om det var i statsligt eller privat regi. Staten skal nemlig ikke indgå 'kontrakt' om, at 'medarbejderen' efterfølgende skal tilbydes en stillingen på ordinære vilkår. Dette er tilfældet for en privat arbejdsgiver, hvorfor man nu kun sjældent ser ledige komme i virsomhedspraktik eller job med løntilskud, som et springbræt til varig beskæftigelse. Denne ændring af reglerne har bestemt haft sin effekt på 'profitskabende' aktiveringer. Jeg kan dokumentere 2 tilfælde fra i år hvor jeg kontaktede (..her på kandu.dk unavngivne) firmaer med et sådant praktik/løntilskuds tilbud. Inden jeg havde talt færdig med dem i telefonen, blev jeg afbrudt med spørgsmålet om:

Hvornår kan du begynde, vi mangler virkelig folk med dine kvalifikationer.

Når jeg så forelagde dem reglerne for ordningen, så ville de selvfølge straks vende tilbage, men skulle liiiige have aftalen 'clearet' med ledelsen og kommunen. De ringede selvfølgelig aldrig tilbage. Min sagsbehandler tog i begge tilfælde, på min opfordring, tråden op. Hun fik til gengæld svar fra virksomhederne:

Beklager, vi har fundet en 'anden' løsning.

Mht. et evt. anvist jobs geografiske placering siger reglerne, at man skal påtage sig et arbejde der kan nås vha. 3 timers daglig transport = 1½ time hver vej med offentlig transport. Man kan derfor nemt blive sendt i praktik i Odense kommune. Takker man nej? Så bortfalder kontanthjælpen.

Meget tæt på at: Ingen Jylland ..ingen bistand ...er en realitet.

..og det ene af de firmaer der ikke kunne bruge mit 'tilbud' om praktik og løntilskud, har jeg såmen netop erfaret: Ansat 2 indere fra Bangaloor

..på kontrakt i 3 måneder ..naturligvis

..derefter skal de nok til deres afdeling i Frankrig i 3 måneder...og så til ...Århus ..stadig skattefrit!

..med skattefrit (..i 187 dage det er ..efter reglerne) mener jeg naturligvis også, at de så heller ikke er forpligtiget til at følge det danske lønniveau.

Tænk 2 indere (til ½ pris) i 3 måneder, svarer til 1 dansker i 1½ måned ..når vi taler virksomhedens lønudgifter beregnet efter en cost-benefit analyse.

Et eller andet sted henne forstår jeg dem sgu godt ...både indere og virksomhed !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 14:26

Ja ja ja gør nar i bare, men bære en mand hen på hjørnet af rundetårn, og gi ham en flaske winerbrød, det bliver i sgu aldrig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 14:28

De som ingen pære har....... de ævler

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 14:33

Kommentar
Fra : emab

Dato : 17-06-07 14:40

Et øjeblik lød det ellers lige så hyggeligt med lidt chatten her på kandu, men tonen er lige hård nok til mig, smutter igen
emab

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 14:43

Citat
Et øjeblik lød det ellers lige så hyggeligt med lidt chatten her på kandu, men tonen er lige hård nok til mig, smutter igen
emab

Det er da godt nok synd for dig men jeg syntes at må skriv hvad der passer dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 14:45

emab.

Nej .... bliv dog. Du skal ikke tage dig af det med Molo. Sån er han desværre, og jeg synes bare ikke at han skal slippe afsted med upåtalt at fremføre sine associale løgnehistorier og manipulationer.

Vi vil da gerne ha du blir, så vi ind i mellem kan chatte lidt om go mad.... f.eks. Så lige du var kok

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 14:48

Citat
men jeg syntes at må skriv hvad der passer dem

Hvad fanden var det for noget sludder jeg skrev her, der skulle have stået

men jeg syntes at folk må skrive, hvad der passer dem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 14:53

Rooolig Dr. Vi forstår hvad du skriver, selv om du ikke selv gør

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 15:05
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 15:10

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Den gøje kan du godt omdøbe til Molo. Det er fuldstændig på samme måde når man diskuterer med Molo

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 15:18
Kommentar
Fra : emab

Dato : 17-06-07 15:18

Kunne alligevel ikke holde mig væk. Jeg er fuldstændig enig i, at folk må om hvad de skriver. undrer mig bare over at Molo og Klumme altid småskændes, men det er vel en del af deres "forhold" (håber ikke jeg fik fornærnet nogen der)
Har lige selv skiftet job, efter at være stoppet som selvstændig, men det er jo så nemt inden for min branche, Har sagt nej til 4-5 jobs men har nu fundet det jeg godt ville have, tror jeg. Jeg kan godt sætte mig lidt ind i Klummes tankegang, specielt når man har så nemt ved at finde arbejde som jeg og åbenbart også klumme har, er det svært at sætte sig ind i situationen med ikke at kunne få arbejde. En dag var der faktisk en udsendelse hvor der var en kvinde der var uddannet arkitekt, hun havde ikke haft arbejde i 20 år for der var ikke noget ledigt inden for hendes fag Og her gik jeg og troede alle arkitekter havde et godt arbejde med god løn. Det må være frygteligt at skulle nedværdige sig til at arbejde med noget der er "under" ens uddannelse. Ja, jeg glæder mig til kun at være "lønslave" i et stykke tid og ikke have personale ansat, men selv være personale Suk skøønt.
emab

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 15:22

Nu er der det gamle ordsprog der hedder Den man tugter elsker man

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 15:23

Godt du blev

Mit forhold til Molo kan sammenfattes i et enkelt ord.FORAGT

Skal ha min siesta nu..... CU later

Kommentar
Fra : emab

Dato : 17-06-07 15:27

Sov godt, hvis det altså ikke var fiesta du mente
emab

Kommentar
Fra : emab

Dato : 17-06-07 15:34

Nå, må hellere tilbage til mit arbejde.
God søndag alle
emab

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 15:42

Hvordan fanden udelukker man en profil uden at man bliver blacklistet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 15:56

Citat
Hvordan fanden udelukker man en profil uden at man bliver blacklistet

Nå ja man skal bare læse teksten helt igennem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 16:11

Så skete det sgu igen udelukket
Citat
dr_dem, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af bjhoeck, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Jeg står og meget gerne vil male vores gl. mørke finer-reol hvid....

Kan man det? min mand mener ikke ... har han ret?

Findes der en speciel grunder til finer?
________________________________________
Favorit

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 16-06-07 17:57

________________________________________
Finer er en betegnelse for tynde lag træ, altså du kan male finer, som jo er træ, du skal sikkert male 2 gange, når du skifter fra mørk til hvid

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-06-07 18:52

________________________________________
Det kommer jo lige an på hvad den finér er behandlet med.

Kommentar
Fra : nakgej

Dato : 16-06-07 19:13

________________________________________
Som hovedregel alt (næsten) kan males.
mvh.
poul

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 19:42

________________________________________
Citat
Kan man det? min mand mener ikke ... har han ret?

det er nok fordi han ikke gider

dr.dem

Kommentar
Fra : annette-sejr

Dato : 17-06-07 07:56

________________________________________
HUSK AT RENGØRE GRUNDIGT OG GRUNDE FØRST MVH ANNETTE

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 17-06-07 08:22

________________________________________
Er du 100 % sikker på at det er finer???
Der findes en mængde møbler, hvor det er en film, der er lagt ovenpå. Det er især billigere møbler, hvor denne teknik bruges. Hvis det er "filmtypen", er det meget vanskeligt (umuligt) at få et godt resultat.

Men, hvis det er rigtig finer, kommer spørgsmålet så: Skal det ende med at blive helt glat, eller vil du have at man skal kunne se træets struktur, gennem malingen ??

MVH

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-07 10:38

________________________________________
jeps det kan du - rengør i salmiakspiritus - lad tørre - og mal ! (been there - done that)

Kommentar
Fra : nakgej

Dato : 17-06-07 11:42

________________________________________
Jeg tror Dr. Dem har fat i det rigtige.

Godkendelse af svar
Fra : bjhoeck

Dato : 17-06-07 13:54

________________________________________Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 16:29

Klumme -> Denne del af dit indlæg nærmer betænkeligt sig injurier:
Citat
Du skal ikke tage dig af det med Molo. Sån er han desværre, og jeg synes bare ikke at han skal slippe afsted med upåtalt at fremføre sine associale løgnehistorier og manipulationer.

Ikke, at jeg ikke tror: Klumme; er helt og aldeles bedøvende....

Klumme ->

Hvis du vil påtale løgn og manipulation, kan vi tage sagen op ved en domstol ...hvis du har råd

..modsat kunne jeg gøre det samme, men der er næppe nogen advokat der vil tage 'sagen' med mig som klient

Kontanthjælpsmodtageres retsikkerhed kan man sikkert ufortrødent lade hånt om!

Svært muntert at være i forum med sådanne 'hyggespredere' som jer, men pas nu på I ikke kvæles eller 'taler' over jer ....i jeres egen selvgodhed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : join

Dato : 17-06-07 16:42

Hey Molokyle

Jeg kan i hvert fald fortælle dig, at jeg synes, at kandu ville være en god portion fattigere, hvis ikke DU var her. Det er ikke noget man kan sige om ret mange andre..

Fortsat go' søndag
join

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 17-06-07 16:44

Sød gøje

Molo... Du skal ikke beskylde mig for at lyve!! Det er min moral for god til!!
Jo, han fik det betalt af kommunen, efter stor kamp.. Ikke fordi jeg holder med ham i at det skal gøres sådan, men det lykkedes ham at få det betalt, fordi han var lovet arbejde, på skrift, hvis han havde kortet.
Ja, jeg bor i jylland, jeg ved selv fra min arbejdsplads, hvor svært det er at finde gode folk! Vi må selv lære de nye op. Der er masser af arbejde for dem der gider!! Så bare kom i sving! Jeg plejer at tale pænt til andre, men der er en vis grænse, når nogen beskylder mig for at lyve kommer mit pis i kog! TAG DIG SAMMEN MAND!! Det er helt seriøst min holdning til dig, fat det.

Til jer andre : Undskyld mit sure opstød, men kan ikke se ham fra den lyse side længere

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 16:45

Injurier og min bare Ja Ja det gør du bare....... Og tag lige den med platuglen, sociopaten, samfundsnasseren mv. med, når du nu er igang

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 16:53

Ja oplægget her er mit, det var så ikke meningen at i skulle skæntes her, op med humøret og vend den anden kind til. Vi har kun det skæg vi sidder på

Administrator
dr.dem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 16:56

Klumme -> Det vil jeg da overveje

..men næppe gøre mere ved ..og det véd du

Der skal mere end et par usympatiske bemærkninger til før jeg sætte grænsen, som bekendt går ved trusler om korporlig afstaffelse

taunusanden -> Omkring løgn og gætværk: Det var ikke en konstatering, men et spørgsmål.

Det har du nu svaret på.

Citat
Jo, han fik det betalt af kommunen, efter stor kamp.. Ikke fordi jeg holder med ham i at det skal gøres sådan, men det lykkedes ham at få det betalt, fordi han var lovet arbejde, på skrift, hvis han havde kortet.

..men så blev kørekortet jo også bevilget til en borger som havde erhvervet ..og kunne fremvise; en ansættelseskontrakt ..og ikke til en arbejdssøgende ledig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 17:27

Hvorfor i helvede flørter du overhovedet med tanken, når det bare er en prut i en spand vand.
Du burde vide, at jeg ved blot at henvise til diverse tråde på Kandu kan påvise at du er en grov manipulator og en lystig løgnhals, foruden samfundsnasser og sociopat. Det er set før at underlige profiler tror de kan skræmme livet af en bruger ved at true med et sagsanlæg.

.................................................. GØR DET DOG.....................................................

Jeg imødeser med ophøjet ro et møde med de danske domstole, hvor du kan stå og gøre sig selv komplet til grin... mere end du er i forvejen..... believe me

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 17:29

PS

Citat
trusler om korporlig afstaffelse

Der er grænser for hvad jeg vil nedværdige mig til

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 17:36

Ja hvis det hjælper og komme af med al det lort så bare ud med det

Administretor

dr.dem

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 17-06-07 17:46

Citat
Enten lyver du ..eller også gætter du. Jeg ved ikke helt hvor seriøst jeg skal tage dine postulater.

Hvis jeg ikke blev beskyldt for at lyve der, så vej jeg ikke..

Nej, drop det. Du er sikkert kommet for langt ud til at redde!!

Jeg har nu mistet al respekt for dig molokyle og forstår bedre alle de kommentarer der har været mod dig. Ingen andre i dette forum har generet mig, men du er dog det laveste..

Af alt det lort der betales til over skatten, er du vist det værste

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 18:44

Er i færdige for så slå jeg en streg her

__________________________________________________________________________________

Så skal der chattes

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 17-06-07 19:01

taunusanden ->

Dit postulat:
Citat
Det er så "os andre" der har betalt hans kørekort over skatten..

..min kommentar:
Citat
Enten lyver du ..eller også gætter du.

ER det ikke at betragte som et valg mellem to antagelser?

..STRAKS var paraderne oppe:
Citat
Molo... Du skal ikke beskylde mig for at lyve!!

...og:
Citat
Hvis jeg ikke blev beskyldt for at lyve...

Følte du dig truffet?

Når du bliver så fjentlig over for dette spørgsmål/valg hælder jeg nu stadig til, at du taler usandt !

dr_dem -> Det er muligt du er Administrator, men jeg er nu engang moderator

Moderator

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 19:03

..hvilket så var indlæg nr. 111 hér på chat'en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 19:08

Citat
dr_dem -> Det er muligt du er Administrator, men jeg er nu engang moderator

Ja men det er mig der har startet denne lille chat, som ligepludselig blev stor, så kan jeg vel også lukke den, det kan du måske også???

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 19:10

Er rekorten slået

dr.dem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-07 19:13

Jeg har fulgt lidt med i denne tråd. Det udvikler som "altid" !!!!!

Det kommer altid i en smalltalk til at dreje sig om Molo. Hvorfor mon ?????

Jeg tror Molo er narcissist, for de der ikke ved hvad det betyder, så er det "navlebeskuer"

jeg går lidt videre i min ordbog.

Citat
narcissisme subst. -n
1. (psykologi) en psykisk lidelse hvor den erotiske drift rettes mod personen selv. Symptomerne er bl.a. sygelig selvoptagethed og manglende evne til at knytte følelsesmæssige bånd til andre mennesker. · = SELVOPTAGETHED ! afl. af græsk Nárkissos navn på en ung mand der ifølge græsk mytologi blev forelsket i sit eget spejlbillede; samme ord som narcis

For mig er Molo som ovenstående citat. Han er meget selvoptaget. Som jeg har læst i flere tråde her på kandu, så har Molo været selvoptaget siden han gik i skole. Han har ikke siden han gik ud af skolen haft et arbejde !!!!!! men hele tiden troet på at han nu i en alder af "48" år bare kan få et job med direktørløn LOOOOL

Så er det jo man kan undre sig over, at han ikke tidligere har gjort noget, som er kommet hans evner til gode.

Der hvor min søn er ansat, der er også blevet ansat personer, som er sendt ud i et "tilskudsjob", men det skal lige siges, at de ikke havde været arbejdsledige i 29 år 1 måned og 3 uger

Molo er og bliver professionel i den branche, som han nu er i.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 19:33

Det er da så klokkeklart som noget kan være.

Molo VIL ikke arbejde, og sætter sig så godt ind i lovgivningen, at denne viden parret med hans selvoptagne og vandfaldsævlende væsen kan undslå sig dette.

Samtidig forsøger han med stor omhu, at få det til at se ud som om, at han hellere end gerne vil arbejde, og det i en grad, så man næsten fornemmer at vinger vokser ud af ryggen på ham samtidig med at en fin skinnende glorie omkranser hans hoved, indeholdende alt det falske og hykleriske.

Bøvs og føj sir jeg

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-06-07 19:43

Hyggechatten................................er det her.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 19:44

Hej med dig e.c har du det godt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 20:01

ans -> Hvis der nogen som er en afklaret 'narcissist'? Så er det dælme dig!

..og dermed blev dette åbentbare postulat byttet

Klumme -> Hvorfor undrer, denne din (..foreløbige) sidste:
Citat
Bøvs

..mig ikke stort?

Tjoeh... dels fordi det var forventeligt, dels fordi du og 'ligesindede' aldrig dukker op med fact's fra eget liv (..som om I havde et?), men stædigt begrunder egne betragtninger, nedladenhed og fordomme med ren pseudo-argumentatation (..eks. ddu er bare for klam osv.), samt henvisning til parat viden.

Præcis som ans følte det nødvendigt at give sine ord vægt med et citat fra sin ordbog, konversations leksikon ...eller hvor nu 'damen' finder sine flagrende og temmelig flygtige klare øjeblikke fra?

Vi kan alle citere fra 'et værk' eller 'hyle med de andre ulve', men hvad med at dokumentere, at man rent faktisk har 'noget' at have sine meninger i? ...altså andet end mavefornemmelser som åbentbart ofte giver for megen luft ..som SKAL ud?

I er sgu for sjove

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 20:03

Åhhh gud.

Een til landsbytosse, hvis han må være det for konen. Så er det på tide at pakke sydfrugterne. Men der er jo heller ikke mere at sige vedr. Molo-platugles smafundsnasseri

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 20:06

Forskellen på dig og mig Klumme er... at jeg har noget positivt at byde ind med

Nasserøv...? Ka' du selv være

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 20:34

__________________________________________________________________________________

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-07 20:37

e.c

Er der nogle, der har sagt , at dette skal være en hyggechat.

Molo

Citat
ans -> Hvis der nogen som er en afklaret 'narcissist'? Så er det dælme dig!

..og dermed blev dette åbentbare postulat byttet

LOOOOOOL

Molo du er narcissist, men der er andre brugere på kandu, der også "snakker" med sig selv for at blive "set/hørt"

Ja, der er mange, der er i samme båd. Men narcissist det er jeg ikke.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-06-07 20:51

Citat
e.c

Er der nogle, der har sagt , at dette skal være en hyggechat.

Næe det er der ikke Ans, men derfor kan man vel godt spørge.

Ps. Jeg undskylder på egne vejne for min dumhed og og mit tossede landsbyagtige ordforråd.

I øvrigt mener jeg det er godt vi har alle de mennesker som egentlig et for kloge til dette forum.

Jeg vil også ha' en masse mindreværdskomplekser.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 20:58

Jeg hygger mig ALTID, når jeg "chat'er" på kandu.dk

ans -> Jeg gi'r mig: Jeg er narcissist,

..for det er muligt jeg gerne vil synes hér på bordet?

..men flere vil åbnetbart helst ikke 'høre' mig hér

Dog vil jeg påstå, at eftersom du kom ind 'hér' nogenlunde samtidig med undertegnede og har 'scoret' ikke mindre end: 10566 fuldgode Smalsnak påængår, så vil jeg nok mene du udtaler dig mod bedre vidende, når du i dit afsind fremturer:
Citat
Men narcissist det er jeg ikke.

*LOL* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-07 21:37

Citat
Dog vil jeg påstå, at eftersom du kom ind 'hér' nogenlunde samtidig med undertegnede og har 'scoret' ikke mindre end: 10566 fuldgode Smalsnak påængår, så vil jeg nok mene du udtaler dig mod bedre vidende, når du i dit afsind fremturer:

Citat
Men narcissist det er jeg ikke.

*LOL* </MOLOKYLE>

For min skyld kan du LOL alt det du vil.

Men jeg opretter ikke tråde for at tale med mig selv. Det har du så gjort, men også annulleret dem, da du kun havde dig selv at tale med LOOOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 21:54

ans -> ..og?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 22:12

Jeg må så sige jeg har da moret mig meget også medens skænderiet var højst og hvis det har hjulpet jer der var oppe og køre så er det da bare godt og jeg har gjort det før og der hørte disse indlæg mere til http://www.kandu.dk/Spg91839.aspx men skit pyt det har været sjovt. men molo, klumme,taunusanden og ans bare fortsæt jeg kan se at det hjælper. Nu ttår jeg bare tilbage og skal finde en vinder,

dr.dem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 22:22

Wait.... WE GOT A WINNER..........

Tænk og jeg som troede man ikke kunne vinde andet end 500 bobs:http://www.kandu.dk/Gift.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 22:24

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 17-06-07 22:31

Det var da et "lorte link" til en "lorte tråd"

Mange lorte billeder

Jeg fatter ikke at ham molo gider blive med sit ævl, han burde fatte at der er mange der ikke gider det lort!

Citat
Molo VIL ikke arbejde, og sætter sig så godt ind i lovgivningen, at denne viden parret med hans selvoptagne og vandfaldsævlende væsen kan undslå sig dette.

Ja.. Sådan virker det sgu til

Molo.. Din første konklusion var at jeg løj eller gættede.. Bare det at muligheden var oppe for at jeg løj!! Og du troede desuden ikke at jeg havde hold i mit indlæg. Straks bortforklarer du din beskyldning..
Som nævnt tidligere, drop det, du er så langt ude at du ikke står til at redde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 23:11

taunusanden -> Muligt at det er din opfattelse af tingenes 'tilstand'?

Jeg mener nu ikke det er mig som bør undskylde noget som helst. Det burde tilkomme brugere som tillader sig direkte, at påstå jeg skulle fremkomme med løgnehistorier!

Der er nu engang forskel på at antyde folk er utroværdige til ligefrem, at hænge folk ud som løgnere og komme med stærkt personkrænkende bemærkninger som:

1.) ..du igennem en snes år som arbejdsløs uden aktivering ...ikke at lave en skid andet end at drikke bajere og fyre fede

2.) ..det kunne i så fald forklare mange af hans sociale dysfunktioner / abnormiteter

3.) ..Svarende til at man som såkaldt normaltbegavet går ind i en klasse med åndsvage for sammenligningsmæssigt at kunne kalde sig selv ultra godt begavet

Ærlig talt gir jeg ikke en dyt for dette sociale arbejde. De kan sagtens selv finde ud af at drikke stærkt øl og fyre fede (grønlænderne)... Det er de faktisk rigtig gode til

4.) ...tag lige den med platuglen, sociopaten, samfundsnasseren mv. med..

5.) ..du er en grov manipulator og en lystig løgnhals, foruden samfundsnasser og sociopat.

6.) ..en fin skinnende glorie omkranser hans hoved, indeholdende alt det falske og hykleriske.

7.) der er jo heller ikke mere at sige vedr. Molo-platugles smafundsnasseri

ad. 3.) Her nærmer brugeren sig racistiske udtalelser om en dansk etnisk minoritet (grønlændere)
ad. 7) Jeg ved hva' en platugle er for en størrelse , men smafundsnasseri ???

Resten af denne brugers 'sprogblomster' er for en lægmands diagnose (MIG), at sidestille med rablende og galloperende mindreværd. Når ikke man selv har noget at hævde sig på? Så finder man da bare en anden længere nede af den sociale 'rangstie' at pisse på.

Velbekommelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 23:14

..og til Klumme -> ..præcis som jeg ved, at du med 'smafundsnasseri' mener samfundsnasseri.
Så ved du ligeledes, at jeg med 'rangstie' ..mener rangstige !!!

..bare liiiige inden du bli'r for sjov

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 23:22

..og en 'anden' forskel på dig og mig ...Klumme?:

Du bruger tilsyneladende meget energi på i div. tråde, at påvise at jeg er utroværdig.

Medens jeg intet problem har med, at fremstille dig ...som usympatisk.

Dét klarer du så glimrende selv!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-07 23:58

..og så er det; at stille andre borgere en medicinsk diagnose som f.eks. at besidde:

sociale dysfunktioner og abnormiteter ..samt værende sociopat,

..UDEN lægelig autorisation til dette!

..eller blot offentligt, at fremføre dette synspunkt om 3. person,

..vist også liiige på kanten af det lovlige

Ikke at jeg føler, jeg mister nogen værdighed derved, Gud bedre det, men man kunne jo gå hen og blive bekymret for din ..eller manglen på samme? ..Klumme?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-07 23:59

Jeg er egentlig ude af denne tråd, men for lige at vise, at du er fyldt med løgn, så kan jeg minde dig om, at du på Kandu kaldte dig selv for: "arbejdsløs akademiker". Denne påstand er lodret løgn, jvf. Wikipedia længere nede på siden. Du er IKKE akademiker. Jeg gider ikke finde yderligere eksempler.

Hvad manipulation angår, beror det på en fortolkning, men efter min mening manipulerer du med facts. Jeg gider ikke eksemplificere.

Jeg kan godt mærke på dig, at denne tråd fuld fortjent piner dig, da du ikke som sædvanlig kan komme til at slynge om dig med alt dit floskelpis og dermed snakke dig udenom, at du er en platugle.

Molo.....vedrørende det du kalder injurier, som jeg dog kalder sandheder...... se nu at få gang i et privat søgsmål, eller meld det til politiet. Det kan jo være de vil rejse en sag på eget initiativ

Citat
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi

En akademisk grad eller en universitetsgrad opnås ved et universitet efter studier eller forskning.

I Danmark bruges følgende grader:

bachelorgraden, normeret til 3 års studier
kandidatgraden, normeret til en bachelor + 2 års studier
magistergraden, normeret til en bachelor + 3 års studier
ph.d.-graden, normeret til en kandidat/magister + 3 års studier (kaldes også "forskergraden" eller "den lavere doktorgrad")
doktorgraden ("den højere doktorgrad")

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-07 00:14

Så fandt vi det go'e gamle konversations leksikon frem igen

Akademiker ...visse vasse, jeg har gentagne gange undskyldt min 'vildfarelse' og som sagt ..lad os så kalde den mellemlange uddannelse Datamatiker for en halv-akademisk uddannelse

..og se bort fra jeg også har læst, men ikke fuldført: Datalogi ved DIKU og diskret matematik ved MIKU. Dog taget certificering som underviser, samt bestået adskillige pædagoiske og datalogiske week-end og uge kurser.

Det er i småtingsafdelingen.

Til gengæld har jeg ALDRIG læst om dig undskylde NOGET SOM HELST, NOGEN STEDER.

Du skulle hellere ta' at anmelde mit stof- og alkoholmisbrug, samfundsnasseri = i dine øjne: socialbedrageri eller i det mindste få mig tvangsindlagt med alle de alvorlige lidelser du mener jeg lider af.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-07 00:20

..og misforstå mig ikke når jeg siger at du pga. mindreværdskomplekser hakker 'nedaf'. Jeg har skam ikke overraskende bemærket, at du (..måske lige Hr. Mærsk undtaget) med lige så stor ildhu og fornøjelse hakker opad på de brugere, som sidder bedre i det end dig.

De eneste som du'er er de som lever i 'Klummes verden'.

Det er muligt jeg ikke er den diamentrale modsætning af dig:

usympatisk <-> sympatisk

???

..men jeg er i det mindste ...empatisk

Sov godt...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:41

Vildfarelse LOOOOOOOOL Gider du lige.

Prøver du at bilde brugerne ind, at en studerende er i tvivl om hvad vedkommende er når eksamen er slut. LOOL Glem det. Næææ bette Molo. Du faldt lige præcis for dette titelsnobberi, og syntes at akademiker lød af mere, men fik hurtigt trukket snotten til dig, da et skarpsindigt brugerhoved lige gjorde dig opmærksom på din "fejltagelse".

Undskyldninger vil jeg da give i tonsvis, hvis der er noget at undskylde. Det er bare ikke en handling som jeg devaluerer betydningen af, ved at smide om mig med ligegyldige undskyldninger, som du gjorde i akademikersagen. Går den, så går den, og går den ikke, så pladrer du bare en undskyldning af, og så er det da glemt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 00:46

Nøjjjjj n u skal det altså være.... igen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-06-07 07:46
Kommentar
Fra : Knete

Dato : 18-06-07 13:58

[CITAT] lad os så kalde den mellemlange uddannelse Datamatiker for en halv-akademisk uddannelse
/CITAT]

Datamatiker uddannelsen er en kortvarig udd. For at være mellemlang,skal udd. være af 3½-4 års varighed,,,,,og datamatiker udd. klares på 2år og 3 måneder,,,,

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 14:04

VRØVL.

Der findes ikke halvakademiske uddannelser. Enten er man akademiker eller osse er man ikke.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 14:10

Citat
men jeg er i det mindste ...empatisk

LOOL Hvem sir det?? Det kan da godt være, men du er osse en god skuespiller, så gu ved om du ikke bare tilpasser empatirollen, når det er passende for dig

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 18-06-07 14:13

idag får man "studenterhue" bare man gennemfører 10 klasse,,,,

http://da.wikipedia.org/wiki/Studenterhue#Andre_ikke-gymnasiale_varianter_af_studenterhuen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 14:17

Ja det er lidt til grin. Man kan vel forvente at vuggestuebørn på udvidet niveau får en hat på, når de rykkes op i børnehaven

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-06-07 14:20
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-07 15:12

Du godeste hvor blev her stille hva Molo. Jeg har vist ramt rigtigt, (ikke fordi det var særlig svært) men det ligner ikke Molo at være så stille, når hans sande jeg bliver afsløret og udstillet.

Han plejer at væve uden om, skifte emne eller lade det gå op i politik eller CBS på engelsk, eller hvad det nu hedder LOOOL

Nå... det kan jo osse være at han bare er hos advokaten. Det skal han jo ha lov til.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-06-07 18:01

Vist:755 gange
Indslag: 148

Er rekorden ikke snart slået???? og nej det er den ikke

Hvem kommer SIDST
Fra : disken
Vist: 714
Indslag: 216

er der nogle der er kommet højere op???

Må sgu lave en henvisning mere

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-06-07 18:30

150 YES

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-06-07 19:19

Molokyle dit fjols - du skulle aldrig have omtalt værdien af den "studentereksamen".
Jeg tror det har naget lige siden.
Her er et lille tip til "stræberne" (ingen hentydning til spørgsmålsstilleren)

http://www.kandu.dk/Tip15450.aspx

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 18-06-07 21:39

Hold da op, der var mange mails til denne tråd her til aften!! Spændende drejning..

Hmm.. gad vide om visse problemer/irritations momenter ikke forsvinder ved at ignorere dem?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-06-07 21:42

taunusanden du var nr 152

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-06-07 22:03

Ja hvilken herlig tråd, man er gået glip af. Gad vide hvor sølleArne har været henne.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-06-07 22:13

Og nu var det altså ikke_________________dIskE__________________N

Jeg havde i tankerne_________

Han er jo bare gennemført______________________ mærkelig

Så i respekt ________________kommer her ________noget CraP

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-06-07 22:16

@ e.c
Er lidt paf over dig det link du henviser til kl.19.19, det var vist med en anden bruger i tankerne

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-06-07 22:31

Jeg tro det er på tide at sige

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-07 22:39

Honi soit qui mal y pense

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-06-07 23:24

Schande über den, der schlecht darüber denkt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-07 00:08

Molo

Når jeg læser denne side

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=81351

Så er du "Datamatiker & Voksen Pæd."

Hvad er det så lige du er "voksen pæd" i ????????

Er det denne "uddannelse" som du har gennemført

http://www.vpckk.dk/kurser/avg_fuld.asp

Du har så undervist flere brugere her på kandu, jeg husker de store smileys, du skrev et tip om det.
Fik du penge for det, nej det tror jeg ikke, for der kunne du bare sidde hjemme hos dig selv og blære dig lidt. Du fandt endnu et hul, som du kunne udnytte.

Alle de kurser, som du har deltaget i, har du fået et eksamensbevis eller et bevis for at du har deltaget. Der er jo stor forskel.

Hvis det er eksamensbeviser, så fatter jeg ikke, at du i alle de år har været arbejdsledig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-07 00:15

Nu må du ikke trætte den stakkels bruger.

Han har nok været hos advokaten i dag. Så han er helt ødelagt, af at tænke på alle de penge det kommer til at koste, når han ikke vinder sit injurie søgsmål..... LOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-07 08:07

Da jeg var dreng lærte jeg: Kan du ikke sige noget pænt om andre mennesker eller bidrage med noget positivt til situationen, bør du afholde dig fra at sige noget.

..og jeg er stadig af den mening: Deltager man alene i en debat for påpege andres fejl, så har man misforstået noget af hele ideen bag at deltage i et forum som dette.

Tilsyneladende er nogle få brugere af en anden opfattelse. Uden at prale, så får jeg mange sympatitilkendegivelser ..faktisk dagligt, hér på sitet. Jeg betvivler at rekordindehaverne i blacklistninger: "Klumme" ...nogenside har tænkt over hvorfor det mon forholder sig således?
Han kunne måske få en idé hvis han læste e.c's tip.

ans -> Hvis dit eneste formål med at udspørge mig om dette og hint er, at kunne dokumentere din påstand om min utroværdighed, så ser jeg ingen grund til at svare dig på noget som helst, hverken nu eller fremover

Det sjove er nemlig at du ALDRIG ans, udlevere bare den mindste personlige oplysning om dig selv, ud over du har en søn og at du har været sagsbehandler på Vesterbro. Til gengæld går der næppe en dag hvor du ikke snager i andre brugeres private forhold, samt deres gøren og laden hér på kandu. Er det fordi du ikke rigtigt har nogen venner? For så kan jeg da godt ha' lidt ondt af dig. Måske også derfor du allierer dig med de mest ondskabsfulde og selvhævdende typer mod min person, Typer jeg kan garantere dig; i bund og grund er fuldstændig ligeglad med hvem du er som person, sålænge du er nyttig til deres formål: At skabe splid mellem brugerne.

Du behøver ikke svare ans. Det er et retorisk spørgmål, jeg selv sidder inde med svaret på.

Da jeg kan se at en videre debat ikke vil føre til andet end, at Klumme på det skammeligste får udstillet sit fordømmende jeg.

Jeg takker af for denne gang, men er dog overbevist om, at det ikke er sidste gang jeg skal stå model til de samme 4-5 brugeres utrættelige overfald på alt hvad jeg kommentere på. Fuldstændig ude af kontekst til indholdet i tråden for indeværende og ..om så de iøvrigt ellers har noget at berige spørgeren med.

Joeh... jeg kan skam også selv springe i tankerne og bevæge mig uden for et emne, men det er ALDRIG med det formål at skade nogen eller for at påpege andres 'svagheder'.

Ps. Håber i kan finde andre at 'spilde' jeres tid med for: I'm over and out....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-07 08:22

Jeg købte en stor pakke tudekiks igår, da jeg egentlig osse regnede med at ovenstående indlæg ville blive dit næste bidrag....så du æder bare løs Molo.

Senere på dagen skal jeg kort ridse op for dig, hvorfor du i mine øjne fremstår så bundhamrende usympatisk som du gør.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-07 12:25

Molo

Om du er troværdig eller ej, så har du tidligere selv besvaret det.

Du kendte til min private mail-adresse, den videregav du til andre brugere. Du videregav også mail-adresser på andre brugere til mig.

Er det troværdigt ??????

Citat
Det sjove er nemlig at du ALDRIG ans, udlevere bare den mindste personlige oplysning om dig selv, ud over du har en søn og at du har været sagsbehandler på Vesterbro. Til gengæld går der næppe en dag hvor du ikke snager i andre brugeres private forhold, samt deres gøren og laden hér på kandu. Er det fordi du ikke rigtigt har nogen venner? For så kan jeg da godt ha' lidt ondt af dig. Måske også derfor du allierer dig med de mest ondskabsfulde og selvhævdende typer mod min person, Typer jeg kan garantere dig; i bund og grund er fuldstændig ligeglad med hvem du er som person, sålænge du er nyttig til deres formål: At skabe splid mellem brugerne.

Hvorfor er det sjovt at jeg holder mit privatliv for mig selv ???

Helt ærligt det rager ikke brugerne på kandu. Men at du og nogle andre brugere elsker at krænge deres privatliv ud på kandu, så må de også være opmærksomme på, at det kan læses igen og igen.
Jeg snager ikke mere i brugernes privatliv end det der står skrevet på kandu.

Hvis jeg skulle have kendskab til noget, som ikke har været skrevet på kandu, så kan jeg holde min kæft. Det kalder jeg at være troværdig.

Citat
Typer jeg kan garantere dig; i bund og grund er fuldstændig ligeglad med hvem du er som person, sålænge du er nyttig til deres formål: At skabe splid mellem brugerne.

Du kender dem måske personligt !!!! så de har sladret til dig "hende der ans hun er nem at udnytte"
Men er du bedre selv på nuværende tidspunkt. Nu prøver du at skabe splid mellem mig og andre brugere.

Desuden vil jeg gerne have at du dokumenterer din garanti, så jeg ved hvad jeg skal forholde mig til.

PS ...... Lidt mere oplysning om mit privatliv ...... Jeg har 2 sønner LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-06-07 12:34

http://kandu.dk/Spg93038.aspx lidt mere om troværdighed og arbejdsvilje/lyst. Iøvrigt vist 1405 gange dr.dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-07 14:45

Har tænkt lidt over mit tilbud, mens jeg var på arbejde, om at redegøre for årsagen til, at jeg synes du er stanghamrende usympatisk , og fandt at det egentlig er spildte ord på Ballelars.

For det første ved du det så udmærket selv, og de brugere som har samme holdning som jeg har til din fremtoning, ved det af naturlige grunde osse.

De enkelte som ikke fatter en skid, og synes du er helt fantastisk og finder det fuldt forståeligt, at du gennem knap 30 år ikke har haft arbejde, og dermed kunne forsørge sig selv - ja du nærmest praler med det - gider ikke høre om det. Så derfor dropper jeg tilsagnet.

Men btw.... hvordan går det med sagsanlægget?? Har du været hos politiet, advokaten? Du kan jo osse prøve i det skjulte LOOL, at få Kandu til at smide mig ud. Det er nok den mest sandsynlige løsning for en "sejr". hi hi hi. Meeeeeen jeg vil jo nok kigge forbi ind i mellem via en proxy

Men det gir dig jo ikke, som en vundet retssag "æresoprejsning", hvilket nok også blir svært, med alle disse indlæg, som du gennem tiden i din evindelige kvalme selvgæde / selvoptagethed har pladret ud på Kandu.

Surt show, ikke at kunne vinde en retssag, fordi man selv har foræret "modparten" beviserne for påstanden om, at du er en løgnhals, sociopat, platugle, samfundsnasser, manipulator mv mv.LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-07 14:47

PS.
Spis bare løs af tudekiksene

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-06-07 17:28

dr_dem > for et lille stykke tid siden var der ret hyggeligt her på Kandu.
Flere folk med mindreværdskomplekser har åbentbart holdt ferie (eller hvad det kaldes).
Din tråd kunne også ha' været en chat/debat/hyggesnak.............men desværre tolereres hygge ikke af nogle.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-07 17:36

Hwa så EC.... har du fået lov af konen til at bavle lidt på Kandu?? LOOL

Der var noget du ikke svarede på i en anden tråd. Eller vidste du det ikke, men ville bare snakke med??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-07 17:38

Citat
e.c

Dato : 19-06-07 17:28

--------------------------------------------------------------------------------
dr_dem > for et lille stykke tid siden var der ret hyggeligt her på Kandu.
Flere folk med mindreværdskomplekser har åbentbart holdt ferie (eller hvad det kaldes).
Din tråd kunne også ha' været en chat/debat/hyggesnak.............men desværre tolereres hygge ikke af nogle.

e.c

Du kan da kun udtale dig på egne vegne !!!!!

Citat
Flere folk med mindreværdskomplekser har åbentbart holdt ferie (eller hvad det kaldes).

LOOOOL

Der er da hygge på kandu men det er ikke alle der kan forstå hyggen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-07 17:55

dr_dem

Jeg er ikke helt enig i det e.c skriver.

Citat
for et lille stykke tid siden var der ret hyggeligt her på Kandu.

Da jeg startede som bruger på kandu, var "hyggen" da ikke bedre end den er i dag, men det har nogle af de "gamle" brugere måske glemt.

Men når e.c skriver

Citat
Flere folk med mindreværdskomplekser har åbentbart holdt ferie (eller hvad det kaldes).

Så kan jeg kun give ham ret LOOOOL

Det fremgår tydeligt af de spørgsmål/svar, der bliver stillet/svaret på her på kandu.

Tråden her nærmer sig en vittighedstråd.

Det er så sundt at grine

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-06-07 18:57

Ja ja Ans...........................

Jeg er da glad for at du ikke er enig Ans, for så var jeg da først blevet bekymret.

Hermed de venligste hilsner til dig Ans.

Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-07 21:15

Nogle tråde kan være meget hyggelige

Men i den tid jeg har været bruger på kandu, så har jeg fra start af oplevet tråde, der ikke var "hyggelige"

Desuden smider kandu ikke så mange brugere ud nu, som de gjorde tidligere. Det er måske brugere, der er blevet "ansat" hos kandu

Molo

Jeg ønsker stadig dokumentation for din udtalelse

Citat
Typer jeg kan garantere dig; i bund og grund er fuldstændig ligeglad med hvem du er som person, sålænge du er nyttig til deres formål: At skabe splid mellem brugerne.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-06-07 21:37

Spørgsmål Klumme har skrevet kommentar til.

http://www.kandu.dk/Spg57700.aspx
"Han blev sgu sur her"

http://www.kandu.dk/Spg57701.aspx

Point kom hjem og klumme var høflig

http://www.kandu.dk/Spg57702.aspx
Point igen og klumme er igen høflig

http://www.kandu.dk/Spg59812.aspx

Her klumme minder høflig men et pænere svar kom da længere nede (og ans får sgu point)

http://www.kandu.dk/Spg59271.aspx
arne.jakobsen bliver mobbet klumme er ved at varme op til det han er idag

http://www.kandu.dk/Spg60885.aspx

Ved så ikke om molo får sine første hug her af klumme

http://www.kandu.dk/Spg61065.aspx
Klumme er point rytter og tikker om point

http://www.kandu.dk/Spg62439.aspx
Et ganske uskyldig spørgsmål klumme kommer ind klokken lort om morgenen og kører med på mobningen og har kun været medlem i 3 måneder

Ja klumme det tager tid og se alle dine kommentare igennem, jeg tror du har været inde på for mange sider hvor arne.jakobsen også har været, og dertil må jeg sige du har sgu taget skade af og møde denne mand, du er selv ved at blive sådan uden du måske selv tænker over det, så klumme jeg kan kun sige en ting til dig

GUD VÆRE MED DIG

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-07 21:40

Jeg vil gerne melde mig som én af de verderstyggelige her på kandu. Jeg er højreorienteret politisk, og det ALENE tror jeg godt man kan regne med er en medvirkende årsag til, at Molo ikke kan lide mig. Jeg godtager nemlig ikke hans dorske forsøg på at fremstille vores samfund anno 2007, som et samfund, hvor gullaschbaronerne står på spring for at spise Jens Vejmand. Og det pisser ham til tider voldsomt af.

Seriøst, så er der et helt grundlæggende træk hos Molo som får mig til at stejle – og da jeg ikke gider endnu en gang at pensle ud hvorfor, så kopierer jeg bare et indlæg, som jeg har skrevet i en tråd for snart længe siden.

Citat
Fra : creamygirl Dato : 24-08-06 00:01

Jeg kan kun tale for mig selv – og jeg nyder ikke specielt at sparke til folk der ligger ned.
Der skal dog ikke herske nogen tvivl om min generelle holdning. Det er i min verden en selvfølge at folk selv tager ansvar for deres situation - og når man som Molo gentagne gange har udstillet hele sit privatliv på nettet, så må han nok påregne, at der falder et par bemærkninger af, som kan føles ubehagelige. Sådan er det jo, når man blotter sig. Man bliver sårbar..

Desuden er det jo manden selv, der har inviteret op til dans, og så er det da godt nok pjevset, at han forsøger at få det til at se ud som om, at han bliver hakket på og gjort nar af. Faktum er jo, at Molo meget gerne her der og alle vegne fortæller, hvor højt uddannet han er, hvor lynende intelligent og velformulerende han er. At han er sund og rask uden alkohol og andre misbrugsproblemer - og alligevel helt og aldeles uforskyldt er havnet i et livslangt forhold til kommune kontorets socialhjælpskasse..

Og nej, jeg har absolut ingen skrupler over, at pille ved mandens ego, som jeg finder frastødende. Især fordi han konsekvent twister sin situation og ham selv til at ligne et uforskyldt klassisk offer for samfundets nedladne og mangelfulde hjælp til en ellers svag og udsat persongruppe.. Det giver mig seriøst opkastningsfornemmelse, at en rask forholdsvis ung mand for alvor selv tror på, at han er hvor han er, fordi ingen har givet ham en chance..

Puha altså, en voksen mand der sidder og piver på den måde, hank dog op i dig selv menneske og lad være med at hænge dig i, om der findes en kantine ude på avis runden. Vil du have faglige rettigheder?! ...Jamen det skulle du have tænkt på for mange år siden. Det kræver jo som bekendt, at man tilmeldt en fagforening/ A-kasse – for NEJ, jeg nægter sq også at tro på, at du har gået et helt liv uden på noget tidspunkt at have haft mulighed for at skaffe dig selv nogle faglige rettigheder. Det er muligt du ikke har haft lyst til at bruge penge på fagforenings kontingent, men det er fiseme din egen skyld - og ikke samfundets …Nå!

Hvis dine påstande skal holde vand, så har du ALDRIG haft et ordinært arbejde, right?!. Hvad er et ordinært arbejde, Molo?! – Er det et arbejde du selv har skaffet – og som har haft en vis varighed?!
Jamen hvorfor har du ikke det?! …. Betyder det at du hele livet har været i aktivering?! – ja jeg spørger, fordi det lyder som helt ude i hampen, at man kan sidde og være sidst i 40’erne uden nogensinde at have skaffet sig selv et reelt arbejde – og hængt i så længe , at man bliver dagpengeberettiget!!

Jeg ved sq alt om, at vi alle kan komme derned, hvor en udvej kan være svær at få øje på, Og mine problemer har du ikke lyst til, at overtage – believe me - for så har du da for alvor problemer. Forskellen er nok bare den, at jeg ikke sætter mig ned og klynker over, hvor unfair det hele er – og forsøger at tvære det hele over på samfundet! … Jeg græmmes når jeg ser du skriver, at et arbejde ikke er noget værd, hvis ikke det giver så og så meget i kroner og ører – og ikke har de rigtige frynsefoder.. Et helt liv uden et ordinært job – den er sq da intet mindre forrykt – for at sige det lige ud!

Og den skulle jo komme. Arbejdsløs akademiker hva?! *LOL*... altså er du eget udsagn en af de 2660 ledige akademikere..

Nu betragter jeg dig godt nok ikke som akademiker, fordi du har en 2 årig datamatiker uddannelse, og har gennemført et enkelt fag på UNI. Men det skal da ikke undre mig, at andre hopper på den. Begrebet er jo efterhånden så udflydende, at en rengøringskone med overbygning af et eller andet smart hygiejnefis kan kalde sig for akademiker..

Men det jeg læser er, at du Molo mener, at man ikke skal/må spilde en akademikers dyre uddannelse på ufaglært arbejde, og at man i stedet enten SKAL finde dem et værdigt job til en fed løn (med masser af frynsegoder), eller sørge for at videreuddanne dem med kurser osv. Jamen hovsa, hvor belejligt.. så bliver det pludselig atter samfundets opgave at holde dem ajourført og beskæftiget. Jeg savner i den grad antydningen af personligt initiativ. Naturligvis anerkender jeg, at akademikerne (ikke dig LOL) først og fremmest skal forsøge at få brug af deres uddannelse, men det er ikke holdbart at gå uden arbejde i flere år, og være sund og rask.. Det er fandeme uanstændigt!

Snobberiet/krukkeriet kommer først senere når du har gået i pænt lang tid, hvilket man må konstatere at du har. Jeg kan gå med til, at man vil have en chance til at søge relevant arbejde, og ja, det er da også i samfundets interesse. Men spørgsmålet er så, hvor længe det er rimeligt at vente på det rette job?! ...I øvrigt ser jeg ser ikke nogen forskel på om det er en uni uddannet person eller en håndværksmæssig ditto, der bliver beordret til at forsørge sig selv.

Det væsentlige må være pligten til selvforsørgelse.
Den tid hvor man opdragede til, at staten havde forsørgerpligten, må vist være længe forbi...

Hvis en tømrer ikke kan få arbejde, så får han heller ikke lov til at fise husleje af på statens regning, så må han lave andet arbejde. Så der er ingen forskel på uddannelses niveauet, når det drejer sig om pligten til selvforsørgelse og retten til understøttelse/kontanthjælp - og hvis de uni uddannede har en anden opfattelse, så har de vist misforstået noget...

Og du er altså stadig ikke UNI uddannet, selvom det godt nok lyder fint *LOOL*

Taget herfra: http://www.kandu.dk/Spg92566.aspx

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-07 21:49

Citat
og har kun været medlem i 3 måneder

Du vil gerne gøre kandu til et sted, hvor man skal have været medlem et vist antal måneder/år før man har "ret" til at blande sig LOOOL

Jamen okay så. Personligt synes jeg ikke, der er et hieraki herinde, til gengæld synes jeg, der hersker en stemning af, at man kun må sige puttenutte søde og pæne ting til hinanden, og hvis man ikke gør det, så er man en ond kost. Nu er jeg så af den mening, at det er langt værre at folk sidder og gemmer fornærmelserne i søde vendinger og smileyer. Det finder jeg faktisk mere giftigt end deciderede skænderier.

Der er desuden ikke nogen, der skal mase mig ind i en eller anden selvbestaltet bås af regler her på kandu, udover det sæt regler som debatten fungerer under.

og eftersom jeg ikke deltager i komsammen i IRL, så er jeg ret beset bedøvende ligeglad med, om folk kan lide mig eller ej.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-06-07 21:51
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-06-07 21:53

creamygirl Nu er jeg slet ikke kommet til dig endnu. da du lige er kommet ind på min chat, men det skal nok komme.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-07 21:55

dr_dem eller dit dat.

Hvis du selv kan læse mellem linjerne, så er det faktisk morsomt at være bruger på kandu. Det gælder alle brugere. Både dem der krænger sig ud og dem, der holder en lav profil.

Men men men det er ikke alle der kan "læse" det LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-07 21:56

Så lad mig da lige fornærme dig på forhånd.

Dine indlæg i din egen debat her - efterlader mig med en fornemmelse af, at hvis din IQ var 5 % lavere, så ville du ikke kunne tage føde til dig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-06-07 22:00

Ja den var god og du har fingre som et maskingevær du må sgu da få ondt i fingrene

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-07 22:23

Nu har jeg læst alle indlæggene i tråden - og surprise - jeg er enig med Klumme i nedenstående.

Citat
Klumme Dato : 17-06-07 19:33

Det er da så klokkeklart som noget kan være.

Molo VIL ikke arbejde, og sætter sig så godt ind i lovgivningen, at denne viden parret med hans selvoptagne og vandfaldsævlende væsen kan undslå sig dette.

Samtidig forsøger han med stor omhu, at få det til at se ud som om, at han hellere end gerne vil arbejde, og det i en grad, så man næsten fornemmer at vinger vokser ud af ryggen på ham samtidig med at en fin skinnende glorie omkranser hans hoved, indeholdende alt det falske og hykleriske.

Dokumentation: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=64745

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-07 22:23

Citat
Ja klumme det tager tid og se alle dine kommentare igennem

Så skulle du bare prøve at søge på andre brugere LOOOOL det vil tage endnu mere tid

Men jeg glemmer ikke Molos postulat om at jeg

Citat
Typer jeg kan garantere dig; i bund og grund er fuldstændig ligeglad med hvem du er som person, sålænge du er nyttig til deres formål: At skabe splid mellem brugerne.

Jeg tror at Molo følger med, men hvis han ikke er mand for at kunne svare samt kunne dokumentere ovenstående citat, er han så troværdig !!!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-07 22:30

Den studsede jeg også lidt over Ans. Pas nu på, at du ikke bliver misbrugt! LOOL

Apropos nyttig - skulle det glippe for dig i kandu sammenhæng - så søg arbejde, eller meld dig ind i venstre, konservativ eller DF og du er garanteret en titel som "nyttig idiot"

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-06-07 22:37

Tak, men tror du han vil det dr_dem ?? http://www.kandu.dk/spg105802.aspx#1183643

Jeg tror nu der er andre, som har mere brug for hans hjælp

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-07 22:43

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-07 22:50

Og indrøm du bare, at du ikke elsker og nyder denne tråd dr_dem..

Havde du ment Klumme var grim og dum ved Molo, så havde du enten lukket tråden, eller udelukket Klumme for flere dage siden. Men du skulle lige se hvor hedt det kunne blive, ik?!

Vor Herre på lokum

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-06-07 23:02

Jeg kunne aldrig finde på at udelukke nogle på de tråde jeg har lavet, eller dem jeg vil lave i fremtiden, folk skal have lov til at skrive hvad de har lyst til, og jo jeg har det godt med denne tråd og morer mig. Fandt så lige en side http://www.kandu.dk/Spg43395.aspx du og molo har da været rigtige gode venner engang eller hvad?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-06-07 23:24
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-07 23:33

Citat
du og molo har da været rigtige gode venner engang eller hvad

Ja, det har vi. Det var inden Molo opdagede at jeg er højreorienteret – og inden det gik op for mig, at han får eksem ved ordet arbejde..

Og det gjorde det ikke bedre, da jeg fangede, at han er skabs SF’er og kun bekender sig som værende radikal, fordi han har hørt, at De Radikale er kendt som partiet, de højtuddannede og de intellektuelle stemmer på.

Hvis du nu sammen med dine links lige kommenterer hvad det er du "hmm'er" af, så kan det være du får respons. Et link til diverse tråde, uden at du egentlig gør rede for hvad din hensigt er med at linke til dem, er dybt useriøs!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-07 23:41

Lad mig bare være ligeså useriøs!

http://www.kandu.dk/Spg90201.aspx

Hmmm

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-07 23:42

Så fræk - og "kun" været på kandu i ca 3 måneder

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 19-06-07 23:49

Kan nu også godt være fræk

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-06-07 23:50

Ja der kan du jeg var også ny i gården, men jeg tror også at jeg har lært lidt (jeg sagde lidt) af mine fejl, men jeg tror ikke e.c er sur på mig fordi jeg var sådan den dag

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-06-07 23:51

mangler sgu et se

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-06-07 23:56

Nå sengen kalder nu arbejdet kalder om 5½ time

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-06-07 00:00

EC sur LOOL Det er da ikke noget han bestemmer.

Det bestemmer Fru EC da

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-07 00:01

Lorterøv, husk lige en tur på toilettet først.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-07 00:03

Ups, det var en fejl, der skulle ikke have været skrevet "Lorterøv" i denne tråd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-07 00:12

Citat
jeg tror ikke e.c er sur på mig fordi jeg var sådan den dag

Næ det er han da med garanti ikke. Har jeg antydet noget i den retning?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-07 00:14

Citat
Ups, det var en fejl, der skulle ikke have været skrevet "Lorterøv" i denne tråd.

Hvorfor ik?! .....Det passer da perfekt i denne her tråd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-07 00:18

Citat
Kan nu også godt være fræk

Paperboy, når vi har brug for nogen til at påpege det indlysende, skal vi nok kalde.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-07 00:42

dr_dem

Jeg har lidt på fornemmelsen at du har flere profiler her på kandu.

Tager jeg meget fejl !!!!!

Jeg glemmer stadig ikke Molos antydning af at jeg lader mig styre af andre brugere.

Men det ved du måske noget mere om dr_dem ???????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-07 00:54

Ans, jeg tror du er tættere på at løse mysteriet hvad angår dr_dems interesse for henholdsvis Klumme og Aj's kandu fjendskab - og Creamys tidligere kandu venskab med Molo end du aner. LOOL

Citat
Ja klumme det tager tid og se alle dine kommentare igennem, jeg tror du har været inde på for mange sider hvor arne.jakobsen også har været, og dertil må jeg sige du har sgu taget skade af og møde denne mand, du er selv ved at blive sådan uden du måske selv tænker over det, så klumme jeg kan kun sige en ting til dig

Tog du mon selv skade af at møde "manden" (privat)?! http://www.kandu.dk/Spg88228.aspx#967773

Din facination af AJ og Klummes fægterier, sammenholdt med at du begyndte at rode i mit kandu venskab med Molo fik tiøren til at falde. Tænk nu risikerer brugere fandme at blive hjerenvasket af AJ af bagvejen

Kommentar
Fra : emab

Dato : 20-06-07 12:55

dr_dem er vist tæt på at slå rekorden. Det tog lige et døgn ekstra inden jeg fik tid til at kigge forbi igen, dejligt at se kampånden er intakt
emab

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-06-07 13:51

Hvorfor skulle e.c dog være sur---------------- han er måske lidt på vejne af de stakler som nok lider så frygteligt af mindreværdskomplekser.

Kommer den klamme overlærer forbi og beder om beviser................så lad ham læse lidt elementær psykologi i skolebøgerne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-06-07 14:05

EC sur LOOL Det er da ikke noget han bestemmer.

Det bestemmer Fru EC da

Gu ved om det osse er hende, der får ham til at spille fransk klovn. Eller er denne tøffelheltagtige testikelløse rolle en han påtager sig frivilligt, fordi han engang har oplevet succes med den. Det er da osse i orden, men helt ærligt, så er det lidt latterligt at se på

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-06-07 19:24

Nå dr_dem - nu vil jeg hoppe af her.
Så kan klumpen få lov til at kigge færdig på sin navle uden indblanding.
Jeg har faktisk lidt ondt af dig Ram2.

Det er egentlig utroligt som disse ord rammer plet:
Citat
Vis eller indrøm aldrig, at du lider af mindreværdskomplekser.
Find straks et eller flere ofre og få flere til at hjælpe med at nedgøre ofret.
Svar aldrig på spørgsmål - brug kommentaren til at nedgøre en af de andre i spørgsmålet.
Lad endelig ikke nogen opdage, at du ikke kan deltage i en debat på almindelig vis.
Gå straks over i personhetz, hvis du bliver konfronteret med din uvidenhed,
eller manglende indlevelsesevne.

Eyvind.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-06-07 19:51

Nåååå EC.... smut ud til mor og få en tudekiks

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 20-06-07 20:41

Citat
Jeg har lidt på fornemmelsen at du har flere profiler her på kandu.

Det har du da ganske ret i ligesom mange andre har.

Tog du mon selv skade af at møde "manden" (privat)?! http://www.kandu.dk/Spg88228.aspx#967773

Da jeg stadigvæk var ny i gården og stillede et spørgsmål samt fik et svar jeg kunne værer tilfreds med giver jeg naturligvis point til den person der har givet et godt svar. Den gang kendte jeg ingen (det gør sgu da heller ikke idag) heller ikke arne. jakobsen og hvis jeg en dag skulle stille et spørgsmål som e.v.t. arne kom med et rigtig godt svar ville han da til enhver til få pointne.
Og den dag var arne ikke ondskabsfuld men venlig ( men det var nok fordi at spørgsmålet blev besvaret hurtig), men fru Heibundt lad være med at bekymre dig så meget og skriv hvad du har lyst til

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-07 22:16

Citat
men fru Heibundt lad være med at bekymre dig så meget og skriv hvad du har lyst til

Jeg tror nu ikke at fru Heibundt bekymrer sig så meget, men skriver det hun har lyst til

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 20-06-07 22:18

Jeg syntes tråden her har taget en mere venlig og humoristisk drejning

- Anden

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 20-06-07 22:31

Ville gerne møde 'manden' privat

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-07 22:48

Citat
Jeg tror nu ikke at fru Heibundt bekymrer sig så meget, men skriver det hun har lyst til

Det "tror" jeg også

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 07:42

Citat
Jeg har faktisk lidt ondt af dig Ram2.
???????????????

Kommentar
Fra : emab

Dato : 21-06-07 09:40

Hvis jeg har talt rigtigt er dette 216, lad den næste føre dig til tops dr_dem.
Ja så er jeg tilbage, efter at have sovet o.s.v. kan se det hele ikke er så voldsomt mere, ser faktisk ud til, det kan blive helt hyggeligt herinde. Trist jeg ikke kan blive, men arbejdet kalder
emab

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 13:51

Citat
Hvis jeg har talt rigtigt er dette 216

Har set en på 246, så der er lidt vej endnu

Kommentar
Fra : emab

Dato : 21-06-07 16:16

Damn

Mig der har set forkert. Vi må ud og skaffe lidt epo så vi kan få dig helt over målstregen.
Gnisten er vel ikke gået helt af folk herinde, de venter nok bare på mørkets frembrud.
God aften, skal lige arbejde lidt mere (synes jeg gentager mig selv)
emab

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 19:20

Nej diskens rekord er på 216 men jeg har fundet en på 246 så rolig nu

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 19:22

den kommer nok op i løbet af natten som folk vågner op

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 21-06-07 19:59

Der var tråden om Arne Jacobsen, den var da på over 500 inden den forsvandt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 20:01

For satan så har jeg langt igen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 20:02

Har du ikke noget link??

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 20:25

Arne er sgu ikke s¨slem

Citat
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-05-07 21:00

--------------------------------------------------------------------------------
Vær nu lidt sød disken. Du kan jo godt. Tilgiv at steenvin havde en dårlig dag. Værre var det jo ikke VEL? Lad os nu være gode ved hinanden, i stedet for at grave grøfter burde vi jo danne broer af venskab.

HUSK: En fremmed er en ven du endnu ikke har mødt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-05-07 21:03

--------------------------------------------------------------------------------
disken

Hvis du vil, kan du jo tale med steenvin ved at sende ham en Privat besked. Så jeg forstår ikke hvorfor du gør dit lille problem til en Kandu-sag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-07 20:25

Troede børnehaverne lukkede kl. 17:00 ........

Men det er måske en døgninstitution....... ??????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 20:26

Citat
Troede børnehaverne lukkede kl. 17:00 ........

Men det er måske en døgninstitution....... ??????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 20:28

dr_dem ->

Lad mig så deltage påny alligevel:

De 'selvskrevne' samfundsstøtter kan beskrives kort således:

1.) Ans -> Beskæftigelse/erhverv = Intet (..hjemmegående og forladt husmor?)

2.) Klumme -> Manden; som aldrig fik en uddannelse pga. af dårlig opførsel og derfor må ernære sig i en erhvervsniche ...hvor han kan sidde ned hele dagen ..for lånte penge ..og selv bestemme ..hvornår han 'gider' lave noget (..afhængig ..gætter jeg på: Af mavens knurren!)

3.) 3773 -> Nyttig idiot (..arbejder fra landet; som i ren røvslikkeri ynder at ernære sig ved 'ubetalt' overarbejde ..og momsfrihed)

4.) creamygirl -> Offentlig administrator under efteruddannelse ..men absolut uden føling for de hun skal administrere/servicere. Har lige taget hul på barn.. og mand ..nr. 2 i håb om en fremtidssikring?

Vor Herre Bevarre os for en samling fjolser

Indtil flere af disse profiler er FOR LÆNGST blevet hældt ud af dette forum af kandu teamet, men føler sig åbenbart kaldet til igen, at dukke op under 'nye' profilnavne ..kun for at fortsætte deres modbydligheder!

Fordømmelse er rart, men man risikerer at at få holdt et 'spejl' op for egen næse

..og INGEN anden end dr_dem behøver bør føle sig kaldet til, at kommentere på disse 'uhyrlige' postulater

</BASTA !>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 20:30

3.) 3773 -> Nyttig idiot (..arbejder fra landet; som i ren røvslikkeri ynder at ernære sig ved 'ubetalt' overarbejde ..og momsfrihed)

4.) creamygirl -> Offentlig administrator under efteruddannelse ..men absolut uden føling for de hun skal administrere/servicere. Har lige taget hul på barn.. og mand ..nr. 2 i håb om en fremtidssikring?
Muliglis samme person????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 20:39

dr_dem -> Næppe ->

Frøkenen har en hjerne ..men bruger den næppe til noget samfundsnyttigt

'Arbejderen' er tom i hovedet, men har til gengæld heller ikke noget at bruge 'indholdet' til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 20:41

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 20:44

Uhaaaa Molo.

Du er ramt denne gang, så du slet ikke kan skjule det.

Men uanset hvad du finder på i dine tågede analyser af andre, så ændrer det ikke en dyt på, at du er en dybt professionel platugle, som fuldstændig uden hæmninger på det groveste og med klassisk sociopatisk adfærd skampuler vores samfund og griner de hårdtarbejdende skatteborgere som betaler dit lokumspapir mv., lige op i ansigtet

Jeg siger stadig føj for satan

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 20:45

Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 tedd 12-02-2003

2 molokyle 25-05-2003

3 Hm... 05-10-2003

4 BjarneD 22-12-2003

5 debilo 07-01-2004

6 moderator 24-03-2004

7 hutlihut 02-04-2004

8 arne.jakobsen 29-07-2004

9 invincible 28-09-2004

10 the.saint 01-05-2005

11 hamgeniet 16-07-2005

12 blær 13-02-2006

Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 tedd 12-02-2003

2 molokyle 25-05-2003

3 Hm... 05-10-2003

4 debilo 07-01-2004

5 technic 23-02-2004

6 mulberry 10-03-2004

7 moderator 24-03-2004

8 hutlihut 02-04-2004

9 host_host 06-07-2004

10 arne.jakobsen 29-07-2004

11 invincible 28-09-2004

12 the.saint 01-05-2005

13 blær

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 20:45

</ QED >

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 20:48

første 3773

anden creamygirl

og rat og se der er gang i det hele igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 20:48

Ja: Uhaaaa...

Til gengæld kan jeg være mig selv 'bekendt'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 20:50

disken er slået

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 20:51

PS Molo.

Hvordan gik det hos advokaten?? Har I fået strikket et søgsmål sammen?

Jeg kan bedst i august Eller har du på forhånd opgivet og indset, at du selv har leveret de beviser jeg skal bruge ,for at have ret i min påstand om hvad du er for en skidt knægt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 20:52

Klumme -> Siden hvornår...
Citat
INGEN anden end dr_dem behøver bør føle sig kaldet til, at kommentere på disse 'uhyrlige' postulater.

..har du oprettet dig som profilen : dr_dem ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 20:52

skal du ind og sidde????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 20:55

Citat
Jeg kan bedst i august

Jeg mener skal du ind og sidde siden du har tid

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 20:55

Nææ...... jeg holder ferie for mine feriepenge. Det er sådan noget man modtager, når man har arbejde og ikke lader sig forsørge af staten

dr_dem = Klumme....... Om igen Molo. Jeg ved godt du er desperat, men det hjælper ikke noget

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 20:57

dr_dem = Klumme....... ??????????????? Det tror ikke kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 20:58

dr_dem -> Klumme sidder allerede ...ned

Det er sgu længe siden manden har kunne rejse sig fra det 'sæde' han har slået røven i

...og han kommer sikkert heller ALDRIG længere

Klumme er sgu go' nok, men lider stærkt under manglende success ...både hér ..og andre steder!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 21:02

..og når jeg skriver at ikke andre end dr_dem behøver, at kommentere på mine 'uønskede' indlæg?

..så betyder det næppe, at jeg slår de 2 profiler Klumme og dr_dem i hartkorn

..men VIL man misforstå?

SÅ ...iorden for mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 21:03

Ja skum gummien er nok blevet flad for mange år sidender er ikke mere stof på

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 21:07

Du er sgu ikke uønsket hos mig tvertigmod velkommen og du må ikke tro jeg har noget at gøre med klumme SGU og RØV

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:09

Du har det dælme godt Molo. Du kan holde ferie med løn, lissom en funktionær

Guud hvor det klør i dig for at "afsløre" hvem jeg er og hvad jeg laver LOOOL Synd for dig, at hvis du gør det så kommer i konflikt med din på Kandu påståede moralske habitus.

Lad mig sige, at jeg ikke blir spor forbavset, hvis du gør det. Din moral er hierakisk og dermed lissom de dybt kriminelles, som med en dom på 12 år, kan sidde og forarges over hvad andre kriminelle har lavet LOOOL

Lad mig sige dig, at jeg ikke engang ryster på hånden, og synes du forstærker din egen latterlighed ved at drage dette fuldstændigt ligegyldige ind i billedet, for at aflede opmærksomheden fra din person, som så krystalklart er afdækket i denne tråd.

Og fyldt med løgn er du nu igen beviseligt. Du skrev

Citat
Indtil flere af disse profiler er FOR LÆNGST blevet hældt ud af dette forum af kandu teamet

LØGNHALS MOLO. Kun EN har Kandu spærret for.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 21:09

Citat
..og når jeg skriver at ikke andre end dr_dem behøver, at kommentere på mine 'uønskede' indlæg?

ovenover

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 21:11

dr_dem -> Næeh ..og dét har jeg heller aldrig troet

...men Klumme vil jo så gerne læse dét ..han læser
...med klap for øjet, uden ordbog, staveplade og læsebriller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:12
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 21:13

Citat
Du har det dælme godt Molo. Du kan holde ferie med løn, lissom en funktionær

Det gør jeg da også med fuld løn + jeg får resten udbetalt sidst i april 2,5 porcent

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 21:14

Citat
Synd for dig, at hvis du gør det så kommer i konflikt med din på Kandu påståede moralske habitus.

Næeh... Klumme -> Der tager du fejl

Hvis der er nogen hér som har 'skidt i nællerne' og må påtage sig en 'anden' identitet for at stå ved sine ord?

..så er det IKKE mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:15

Gaaaab.

Jeg vasker op nu. Det er immervæk mere givende, end at høre på Molos tågede hashhjerne fostre syge tanker, mens han bæller guldøl ned

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 21:18

YES... Jeg HAR en hjerne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 21:18

Citat
Gaaaab.

Jeg vasker op nu. Det er immervæk mere givende, end at høre på Molos tågede hashhjerne fostre syge tanker, mens han bæller guldøl ned

Der er vel ikke mere bestik og poscelæn "derfor"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:21

Citat
YES... Jeg HAR en hjerne

Ja det har en regneorm osse, men den er i det mindste ikke smadret af misbrug

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:22

Citat
Der er vel ikke mere bestik og poscelæn

Hallååå jeg overvejede at smide hele lortet ud og bare tage noget nyt. Meeen man kan vel godt spare lidt, selv om det er paptallerkner og plast bestik fra grillen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 21:24

Pas nu på dr_dem -> Det STAVES : porcelæn

http://da.wikipedia.org/wiki/Porcel%C3%A6n

..ikke at forveksle med lerkrus: http://da.wikipedia.org/wiki/Keramik

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 21:26

Ja for fanden der mangler et R sgu sådan noget kraftig pisselort

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-06-07 21:27

Citat
Ans -> Beskæftigelse/erhverv = Intet (..hjemmegående og forladt husmor?)

Hvor har du læst det Molo !!!!!!!!!!!!

Og så må du gerne svare mig på følgende

Citat
Typer jeg kan garantere dig; i bund og grund er fuldstændig ligeglad med hvem du er som person, sålænge du er nyttig til deres formål: At skabe splid mellem brugerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 21:27

Hold bøtte ...man ska' sgu kede sig for stadig at deltage hér

..så dét ...gør jeg !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:27

Jaaaa det afleder altsammen Molo, men du virker krampagtig i dit førsøg på at aflede fra din person.

Det er jo FULDSTÆNDIG ligemeget om dr_dem bruger s eller c. Selv du ved vel hvad han mener.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:29

Dette fik du aldrig svaret på

Hvordan kan dette misforstås????

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=105802#1184529

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 21:31

ans -> Som tidlige annonceret beskæfter jeg mig stadig ikke med, at besvare dine intime spørgsmål!

Jf. :
Citat
ans -> Hvis dit eneste formål med at udspørge mig om dette og hint er, at kunne dokumentere din påstand om min utroværdighed, så ser jeg ingen grund til at svare dig på noget som helst, hverken nu eller fremover.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 21:32

Citat
Vis eller indrøm aldrig, at du lider af mindreværdskomplekser.
Find straks et eller flere ofre og få flere til at hjælpe med at nedgøre ofret.
Svar aldrig på spørgsmål - brug kommentaren til at nedgøre en af de andre i spørgsmålet.
Lad endelig ikke nogen opdage, at du ikke kan deltage i en debat på almindelig vis.
Gå straks over i personhetz, hvis du bliver konfronteret med din uvidenhed,
eller manglende indlevelsesevne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:33

DIN Troværdighed LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Den kan falde gennem perforeringen på 2 frimærker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:33

Dette fik du aldrig svaret på

Hvordan kan dette misforstås????

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=105802#1184529

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 21:35

Klumme -> Søg DYBT i dit sind ..og du vil finde svaret !

ZEN ...sentens : MOLO d. 21-06-07 kl. 21.38

</ ZEN-MASTER ...hængerøv og beridder ...samt skibsredder >

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-06-07 21:36

http://www.kandu.dk/spg105802.aspx#1184569

Jeg kan da ikke forstå at du ikke kan svare på det. Du må da have læst det på kandu, hvor skulle du ellers vide det fra !!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-06-07 21:37

Hvis det er en viden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:40

Det er fandme lissom at kommunilkere med en fra en boenhed for mentalt multihandicappede.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 21:41

Ja hvis du tænker med måsen kan jeg godt forstå du ikke forstår en lort, men gå nu ud og vask op

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:45

dr_dem

Sån lige mellem os. Hvad er dit problem med lort. Du taler meget om det. Det er jo ikke helt almindeligt i din alder. Skulle du ikke lige forhøre dig, om der kan gøres noget ved det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 21:47

ans -> Lad og kalde det: Det rene gætværk

Citat
chat??????

Fra : dr_dem Vist : 1386 gange 30 point Dato : 16-06-07 20:41

--------------------------------------------------------------------------------
man har faaet at vide at dette er et sted hvor man kan chatte

dr.dem

Korrekt !

..såeh: HIT MED ALLE PÅÆNGÅRNØ ... NU !!!

Du får alligevel næppe mere for denne 10 øre

..og dog?

</TJAT>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 21:49

en af de ting arbejder med i det daglig, og har ikke problemer med det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-06-07 21:52

Citat
Hvis der er nogen hér som har 'skidt i nællerne' og må påtage sig en 'anden' identitet for at stå ved sine ord?

..så er det IKKE mig

Jeg beder dig heller ikke om at påtage dig en anden indentitet. Det ville glæde mig, at du selv ville stå inde for det du skriver.

http://www.kandu.dk/spg105802.aspx#1184569

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 21:53

Man får sgu noget for 'pengene' i denne tjat

</ >

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:53

Fint nok, men der er jo en verden til forskel på, hele tiden at tale om præparatet og så arbejde med det. Godt du ikke er retsmediciner

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 21:54

Du staver forkert Molo.

Citat
Man får sgu noget for 'pengene' i denne tjat

Det staves TJALD

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 21:55

ans -> Jeg vil spare dig for denne 'glæde'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 21:57

ans -> ..og nøjes med at henvise til citat:
Citat
Det rene gætværk

</ >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 22:02

Klumme -> Correctione Gigante : Det hedder [B]HYF[B] !

..hvis du omtaler om dét, som er bleven forbudt at ryge på Christianias værtshuse

..i 'myldretiden'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 22:13

ans -> Lad og kalde det: Det rene gætværk

Citat
chat??????

Fra : dr_dem Vist : 1386 gange 30 point Dato : 16-06-07 20:41

--------------------------------------------------------------------------------
man har faaet at vide at dette er et sted hvor man kan chatte

dr.dem

Det startede her:

Dato : 16-06-07 20:13
http://www.kandu.dk/Spg105801.aspx

Hvorfor har man egenligt ikke en chat her på kandu????????????

dr.dem

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 20:15

--------------------------------------------------------------------------------
Møbel-reparationer den var go

Accepteret svar
Fra : refi
Modtaget 35 point
Dato : 16-06-07 20:16

--------------------------------------------------------------------------------
Det har man også....

Det hedder bare smalltalk.....

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-07 20:17

--------------------------------------------------------------------------------
HMMMMM

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-07 20:26

--------------------------------------------------------------------------------
Det kunne jo være at dr_dem havde et ben, der skulle repareres LOL

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 20:37

--------------------------------------------------------------------------------
Poleres måske

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-06-07 23:05

--------------------------------------------------------------------------------

Det går vist op i CHAT OG BRILLER det her... eller er det hat og briller?

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-06-07 23:27

--------------------------------------------------------------------------------
Hvis du vil chatte med et velformet bordben, så skal du nok lige smage lidt på polituren først - men endelig ikke formeget.

--------------------------------------------------------------------------------

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 20-06-07 20:45

--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret refi.

Så ans du havde kendskab til det

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-06-07 22:21

kalder godnat

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 22:26

dr_dem -> En chat er 'ufarlig' ..hvor alt bliver 'slettet' og tavlen gjort 'ren' efter få minutter.

Dette er en slags BBS (Bulletin Board System : http://da.wikipedia.org/wiki/BBS ) hvor ALLE kommentarer bliver liggende til 'evig' I-tid

Nu om dage kaldes det et ('CMS driven') Forum eller en Blog.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-07 22:33

8 stk.tomgangs indlæg og solosnak fra Molo, så kunne han ikke styre sig mere.

INGEN snøfffft snakkede om ham, så han måtte selv smide sit stærkeste kort på tråden og starte en bavl om sit kontanthjælpsplat.

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=105802#1181844

Citat
..og lige for at føje spot til spe...

Som kontanthjælpsmodtager får jeg ca. 50 kr. i timen udbetalt efter skat
..altså ca. 85 kr. i timen før skat i en 37 times arbejdsuge i aktivering
...for samme arbejde, som mine fastansatte kolleger får ca. 250 kr. i timen for før skat
..nogen får endda mere!
..men jeg er jo også bare 'arbejdsløs'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-06-07 22:36

Citat
hvor ALLE kommentarer bliver liggende til 'evig' I-tid

De kommentarer bliver liggende til evig tid, men de kommentarer, som du kommer med om andre brugere på kandu hvor har du læst det.

Henvis til dine postulater, det jeg har skrevet om dig er noget, du selv her på kandu har gjort opmærksom på.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 21-06-07 23:40

Og så er det helt gratis at følge med i underholdningen, en skam RødvinsArne ikke deltager, det ville øge underholdningsværdien ganske betragteligt.

Citat
Arne er sgu ikke s¨slem

Dr_dem aka disken du skal lige få en lille en til øjet

Konservatismen er den tredje vej mellem det socialdemokratiske samfunds lovjungle og liberalismens junglelov.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-06-07 00:13

Citat
Fra : molokyle Dato : 21-06-07 20:28

creamygirl -> Offentlig administrator under efteruddannelse ..men absolut uden føling for de hun skal administrere/servicere. Har lige taget hul på barn.. og mand ..nr. 2 i håb om en fremtidssikring?

Lyv i din mund – det er mand nummer 3.(mindst)

Citat
molokyle Dato : 21-06-07 20:39

Frøkenen har en hjerne

Kom igen dit paphoved. Frøkenen er for længst blevet gift.

Orv hva! - det var overraskende - havde noget tilsvarende overgået dig var det blevet blæst ud over hele internettet, så dine "venner" kunne holdes opdateret. Det der med at gå stille med dørene ligger ikke til dig, og måske er det den største forskel på os to - hvis vi da lige ser bort fra din umanerlige trang til at fortælle alle der gider høre på det, hvor klog du er. Folk plejer gerne selv at opdage jeg er klog.....Fik du den?! LOOOL

Du der dr_dem, husker du denne?!

Citat
hvis din IQ var 5 % lavere, så ville du ikke kunne tage føde til dig

Procenten er efter dine sidste indlæg røget ned på 2.
Tag dig sammen, ellers ender du på sondemad.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-06-07 00:20

Nyt øgenavn => Teflondrengen

Molo glider af på alt han ikke kan svare på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 08:13

Til Klummes oplysning (..manden kan åbentbart ikke selv læse og forstå en tekst skrevet på alm. dansk), så var min 'kontanthjælps' kommentar affødt af Lorterøv's, o.v.n.'s og dr_dem's diskussion af lønforhold, men dette lader du behændigt være med at bemærke, da det vil tage 'brodden' af dit fordømmende sludder og udstille dig selv som en hoverende klaphat.

At andre Tordenskjolds soldater så føler sig kaldet til at synge med på sangen, siger mere om dem end det 'afslører' om mig.

Øgenavnet: Teflondrengen ...vil jeg da gerne tage på mig
Så klæber skidtet i det mindste ikke til mig og jeg kan i modsætning til andre holde mig ren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-07 08:25

Nåddada Molo. Heftig Peter-Belli tobak du åbenbart har muntret dig med. Du ævler løs om sagsanlæg for bagvaskelse når nogen påpeger du er en ugidelig nasserøv. Problemet er, DU ER en ugidelig nasserøv, hvilket du så smukt dokumenterer med dit CV. Du er fuld af løgn, hvilket igen kan findes nedskrevet sort på hvidt i dette forum. Du forbruger og dyrker cannabis, hvilket heller ikke er lovligt. I forvejen har du på dette forum skrevet og fortalt om din tid bag tremmer. Hård dom iøvrigt for en ung mand. Hvad har du lavet? Er det narkokriminalitet? Eller har du pillet ved unger? Nu udvider du så med bagvaskelse. Har du bare noget der ligner et hint om jeg laver sort arbejde. Nej vel? Ergo, endnu en løgn lagt i alle de andre. Dine klamheder overgår klart Arne, når han er værst. Du har ubetinget fået pladsen som den klammeste og mest unødvendige kandue på dette site.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 09:03

Citat
Du ævler løs om sagsanlæg for bagvaskelse når nogen påpeger du er en ugidelig nasserøv.

Nej, det gør jeg ikke. Jeg fremturer med det urimelige i, at blive kaldt nasserøv og sociopat.

..at jeg antyder du har lavet sort arbejde ..eller 'glemt' at opgive moms er en statistisk sandsynlighed når du bor i Jylland.

..at du antyder jeg skulle have begået narkokrimminalitet eller forbrudt mig mod børn ..er til gengæld ganske udokumenteret og grebet ud af den blå luft. Udover at det er skudt helt og aldeles ved siden af

Jeg har forlængst afsonet og udstået den straf jeg blev idømt i 1978. Den figurerer dermed heller ikke på min straffeattest. Men hvis du stædigt vil holde fast i min krimminelle fortid som ligger knap 30 år tilbage i tiden, så ....

..og ans antydninger om min utroværdighed og udlevering af email adresser til 3. personer var hverken tilsigtet eller ulovligt. Det ligger 1½ år tilbage og 'fejlen' var at jeg muligvis havde placeret emailadresserne i et forkert felt. Nemlig i CC istedet for BCC feltet. Et hændeligt uheld, som i hundrede tusindvis af andrer også har begået. Det er aldrig sket hverken før eller siden. Det var bestemt ikke i nogen ond mening eller med bagtanker. ..og jeg har forøvrigt beklaget det andet steds.

I mine øjne er Klummes, creamygirls, ans og 3773's stædige forsøg på at dokumentere min 'dårlige' karakter funderet i nogle få udsagn i nogle få tråde. I betragtning af at jeg har deltaget i mere end 2000 spørgsmål og har skrevet knap 30.000 kommentarer hvor der INTET er at komme efter, så skal man godt nok selv have noget i klemme og virkelig føle sig trådt på sine ligtorne for gang på gang, at skulle retfærdiggøre sig ved at påpege andres fejl. Især når det er de samme kommentarer fra undertegnede der uafladeligt henvises til.
Citat
Du er fuld af løgn, hvilket igen kan findes nedskrevet sort på hvidt i dette forum.

Det er muligt jeg har påstået noget som ikke var rigtigt. Hvem har ikke det? Kald du det bare løgn, men det ér altså undtagelsen og ikke reglen. Jeg tvivler også på at de 157104 point jeg har modtaget hér på kandu, skulle være et udtryk for en lystløgners manipulation af tusindvis af brugere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-06-07 09:10

Molo
Du fatter stadig ikke, at det kun er dig, som kan trække en parallel mellem løn og kontanthjælp.

Dit igen igen igen igen indlæg vedr. din platugle kontanthjælp har IKKE en dyt med Lorterøv's, o.v.n.'s og dr_dem's diskussion af lønforhold at gøre, idet deres udkomme (LØN) er forbundet til det som hedder arbejde. Et noget abstrakt begreb for dig.

Det du får (kontanthjælp) er noget vi gir dig, for at du ikke skal ligge og rådne op i rendestenen. Men efterhånden som du arrogant, stupidt og stereotypt fører dig frem og slår dig og din kontanthjælp i hartkorn med den arbejdende befolknings løn, fristes man til at ønske, at den blev taget fra dig. Du har simpelthen ikke på nogen måde fortjent at blive forsørget.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-06-07 09:21

Vedr. videregivne email adresser skrev du
Citat
Det er aldrig sket hverken før eller siden

Du har jo osse lavet den med min engang, som du i undskyldte 1 mio gange. Men ikke desto mindre så er der altså tale om mindst 2 gange og ikke en. Igen igen igen....... troværdighed LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-06-07 09:41

Citat
I mine øjne er Klummes, creamygirls, ans og 3773's stædige forsøg på at dokumentere min 'dårlige' karakter funderet i nogle få udsagn i nogle få tråde

For mit vedkommende er der igen tale om at du manipulerer. Du fører dig frem et utal afsteder i et utal af tråde, relevant som irrelevant om din kontanthjælp og kontanthjælp i almindelighed.

Det er i disse indlæg du jævnligt afsløres i de karakterbrister som jeg bebrejder dig, samt at du gentager dig selv i det uendelige.

Jeg blir pisirriteret når jeg ser nogen, det være dig eller hvem som helst anden, som med løgn, bevidste misfortolkninger, manipulation mv. fordrejer kendsgerninger.

Når jeg tar et screenshot af din personlighed, ser jeg en karakterinsuffciens med sociopatiske træk ......... foruden alt småtteriet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 09:44

Hvis jeg arbejder uden at få løn må det vel kaldes slaveri? Det tror jeg næppe du får politikere og embedsmænd til at skrive under på. Det er godt nok noget af et kunstgreb at kalde et alm. lønarbejde for 'aktivering' eller 'praktik', men det er det ikke desto mindre. Man får faktisk en ansættelses kontrakt.

Der er absolut ingen forskel i de 'ydelser' en aktiveret leverer og de som hans/hendes fastansatte kolleger præsterer. Faktisk er det ofte kontanthjælpsmodtageren som skal løbe hurtigts og får læsset alle de opgaver på sig, som de 'andre' ansatte ikke kan nå eller gider at lave, da man jo kun er 'arbejdsløs' uden ..eller med meget få begrænsede fagretslige garantier.

Det er det dog aldrig lykkedes for dig at fatte Klumme.

..og jo: Jeg husker godt omtalte 1. 'uheld' i forbindelse med, at en bruger ville sende mig ulovligt kopieret materiale pr.email, men ikke havde taget højde for at min mailbox er på sølle 5mb. og jeg derfor ikke kunne modtage den. Da jeg som forklaring ville gengive fejlmeddelelsen kopieret fra min udbyder, smuttede en email adresse på afsenderen med over.

Så vidt jeg husker var denne bruger IKKE profilen Klumme

..men ans kan sikkert fortælle dig hvem det drejede sig om ...når hun lige har trevlet nogle 4 år gamle tråde igennem.

Pas nu på at blive ved at tale troværdighed Klumme. Glashuse er som bekendt skrøbelige.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-06-07 09:53

Kan i da så for helvede ikke bare være enige om, at i ikke kan være enige om noget som helst??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 10:15

Joda calista, men det er nok slet ikke intensionen for omtalte brugere at bidrage med noget konstruktivt. Formålet er alene for disse brugere, at fjerne fokus fra egen selvutilstrækkelighed.

At jeg troeligt 'gider' debatere med tosserne er, at jeg sjældent lader kommentarer angående min person stå uimodsagt.

Faktisk synes jeg hellere at disse 'kloge' hoveder skulle gi' en hånd med, når det kommer til at besvare spørgsmål. De kunne f.eks. begynde med disse 'friske' spørgsmål her:

1.) http://www.kandu.dk/spg106056.aspx
2.) http://www.kandu.dk/spg106054.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emab

Dato : 22-06-07 10:16

God formiddag kære venner, rart at se i lever endnu
Det er sgu' skønt det her, man lærer en masse nye fornærmlser. Man skal ikke tage fejl af, at de er gode at have i baghånden til et senere tidspunkt, hvis man skulle komme ud i en situation man ikke kan håndtere
LOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 10:22

emab -> Der er nu ikke meget at hente hos denne minoritet på kandu.dk

Du vil blive meget klogere at læse tråde, hvori disse 3-4 personager ikke optræder på slap line

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 10:25

Deres største anke imod min person er imidlertid, at jeg tilsyneladende skal have ALT til at dreje sig om mig i ALLE spørgsmål og man må sige; at i dén retning er de uforlignelige forbundsfæller.

</NARCISSISTEN>

Kommentar
Fra : emab

Dato : 22-06-07 11:40

Det er nu ikke så meget klogskab jeg går efter i denne sammenhæng, men nye fornærmelser, som der mestres til ug++ i denne tråd.
emab

Kommentar
Fra : emab

Dato : 22-06-07 11:46

dr_dem vi er godt på vej til de 500 hvis de kære kanduer, der kommer frem ved mørkets frembrud, kører godt på de næste par aftener, skulle 2-3 dage mere kunne gøre det.
I mellemtiden vil jeg gå ind og tømme min mailboks.
emab

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 12:00

emab -> Du må medgive mig det kræver et vist intellekt, at fordreje kensgerninger i en sådan grad, at det pisser såvel Klumme som resten af 'hylekoret' af og få dem til at spilde en god del af deres dyrebare tid på at udtænke nye modbydligheder. Dette lykkedes dem så til gengæld ikke. Hvis der er nogen som kører i samme rille, er det disse selvovervurderende individer, hvis begrænsede vokabularium kun gør dem i stand til at kvække lidt på sidelinjen. Noget nyt er de sgu ikke rigtigt kommet op med. Klumme har dog haft tid nok til at slå ordene: moralsk habitus og karakterinsuffciens op. Førstnævnte besidder vedkommende ikke selv og jeg har derfor mine tvivl, om Klumme overhovedet forstår meningen med denne sætningskonstruktion? Karatérinsufficiens besidder Klumme derimod til overflod.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 12:11

Selv kunne jeg da selv ind imellem drage go' nytte af en staveplade, eller blot læse korrektur på det jeg skriver, men dét ser jeg nu stort på, da det forhåbentligt blot ophidser fjolserne yderligere, når jeg laver stavefejl.

</M OLO KELY>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-07 13:47

106 mails, de fleste til denne endeløse "chat" jeg fjerner fluebenet

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-07 14:14

Hvor imponerende at ingen arbejdsgivere har fået øje på dette geniale menneske, der så malende beskriver og dømmer andre mennesker. Det er da helt uforståeligt at INGEN kan bruge en kapacitet af dette format. Og for hunde hvor er det dog skidt at ubetinget alle jyder er momssvindlere. Det dæleme godt alle Amagerkanere ikke er hashmisbrugere. Iøvrigt fordrejer dette imponerende og flittige mennesker slet ingenting, ved at ophæve et stillet spørgsmål til en påstand. Sådan noget er slet ikke manipulerende. Godt at selvhypnosen er opfundet, så du kan holde dig selv overbevist om hvor skøn og flittig en person du er Molo!

-> Dr_Dem læg venligst mærke til at godt nok optræder der mange kandu navne på min blackliste, men kun ganske få brugere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-06-07 14:30

Citat
Hvor imponerende at ingen arbejdsgivere har fået øje på dette geniale menneske

Når han er så svær at kapere på Kandu, hvor man hverken kan se, høre eller lugte ham, hvordan tror du så en arbejdsgiver må opleve hans nærværelse?? Jeg forstår nu glimrende, at han ikke har haft arbejde i næsten 30 år.

Hvad hjælper fine papirer og halve akademiker udannelser, når man i det daglige er fuldstændig umulig at omgås. Jeg tror at det bl.a. hænger sammen med den gruppe man identificerer sig med (Christiania - Børnemagt) for ikke at tale om, at have brugt hash siden sit 11. år. Ingen kan i hvert tilfælde nu, overbevise mig om at hash ikke skader hjernen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-07 14:46

Vinger af her. Dette "geni's" udladninger er simpelthen så usmagelige at det er helt vildt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 19:14

Tal for ..og OM jer selv:

Citat
Dette "geni's" udladninger er simpelthen så usmagelige at det er helt vildt.

Virkelig lødigt argument

..godt fat med neglerødderne og klæbe sig til sin egen overbevisning

Klumme ->

Citat
Hvor imponerende at ingen arbejdsgivere har fået øje på dette geniale menneske,

Dét tror fa'en ..hvis alle arbejdsgivere er som dig !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 19:16

PLEBS !

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 19:19

Citat
Kan i da så for helvede ikke bare være enige om, at i ikke kan være enige om noget som helst??

Jo da men folk har da stadigvæk lov til at skrive hvad de har lyst til

Skal tråden lukkes om en time??????????????????????

dr.dem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 19:20

Uvurderlig udstilling af egen manglende success ...er hvad jeg ser hos Klumme og 3773.

..samt en eklatant mangel på empati, når det kommer til at hjælpe sine medmennesker

..til 'fuld' løn ...eller ej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 19:21

Skal tråden lukkes om en time??????????????????????

dr.dem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 19:23

Tillad mig at spørge 'hylekoret' :

Hvad laver I egentlig af nytte i dette forum?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 19:23

eller skal den fortsætte????

dr.dem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 19:24

..Ta' dog hjem : Klip Ligusterhækken og brok jer over naboens success og store 4-hjulstrækker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 19:24

Citat
Hvad laver I egentlig af nytte i dette forum?

Man får erfaring inden for doktor verden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 19:32

dr_dem -> Du er i fuld kontrol over trådens forløb ...hvad 'lukning' vedrører

Debatten vil ikke forstumme så længe jeg er på kandu.dk

..og kan tale bedsteborgerne midt imod

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 19:37

Molo helt iorden skal lige til købmanden det er jo fredag så lad os nu se

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-06-07 19:44

Citat
fra : molokyle Dato : 21-06-07 21:14

Næeh... Klumme -> Der tager du fejl

Hvis der er nogen hér som har 'skidt i nællerne' og må påtage sig en 'anden' identitet for at stå ved sine ord? ..så er det IKKE mig

Citat
fra : Klumme Dato : 21-06-07 21:09

Guud hvor det klør i dig for at "afsløre" hvem jeg er og hvad jeg laver

Kære Molo

Nu tager du kraft stejlme sammen.

Jeg begriber simpelthen ikke, at du i den ene tråd efter den anden fortsætter dit evindelge plapren..."”ham der Klumme yada yada" "er muligvis slet ikke så ukendt på kandu yada yada yada"

Jamen for hede hule fanden mand – hvis Klumme er Ram2 så få da for helvede din lyst styret og sig det. Som det er nu, så minder din fremgangsmåde som et klamt og lummert seksuelt forspil du trækker ud i årevis, og som du stønnende sidder og håber ender med en sprøjteorgasme, der får dig til at se sol måne og stjerner!

Gaaaaab mand. Hvad tror du selv der sker, når du en gang får dig nosset dig sammen til at afsløre hvem Klumme er?! – …Har du en forestilling om, at dit publikum i mageløs beundring, savlende rejser sig og hylder dig med en klapsalve eller hva?! …

Honestly, Jeg kunne til dels forstå det, hvis du sad inde med noget interessant, såsom at Elvis ikke er død, at 9/11 var iscenesat af Bush, eller andet interessant. Men det eneste du reelt har at hive op af hatten, svarer til at du har regnet ud hvem der gemmer sig inde i Bamse og Kylling..

Tag et greb om pikken mand, afslut dit wankershow - skrig det ud og kom videre..

Come on din kylling. Lad os se folks reaktion på dit endeløse show. Jeg skulle blive meget overrasket hvis nogen har andet tilovers end et træk på skulderne og tanken : "nå"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 20:05

dr_dem -> Jeg smutter også til KOBMANG ..som han selv udtaler det (..HAMAS rundt om hjørnet)

Tosserne hér; ka' sikkert vente på yderligere 'geniale' kommentarer ..at kløjs i *LOL*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-06-07 20:07

Kylling

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-06-07 20:12

Molo

Citat
Ans -> Beskæftigelse/erhverv = Intet (..hjemmegående og forladt husmor?)

Hvor har du det fra !!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 20:19

Se creamygirl spise kage og synge ..imedens vi drikker (...det ér jo fredag ! )

http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=3209&rtn=index-alltimetopten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 20:23

er kommet tilbage fra købmanden nu skal der til imorgen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 20:24

Citat
Hvor har du det fra !!!!!!!

Sig mig ans ...er du fattesvag?

Citat
Lad os kalde det: Det rene gætværk.

..eller var det fordi der var smuttet et 'g' ind på 's'ets plads i min forrige kommentar?

Jf. min kommentar: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=105802#1184588

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 20:31

dr_dem -> Jamen: SKÅL ..for 'de andres' surt optjente penge/friværdi

Dé tilflyder os jo i rigelige mængder: http://cepos.dk/cms/index.php?id=70&encryptionKey=&tx_ttnews[backPid]=6&tx_ttnews[tt_news]=249&cHash=364c1bbb15

BEMÆRK sidste del af URL'en:
Citat
Hash=364c1bbb15

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 20:33

Nå piger og drenge om en halv time vil jeg slutte denne tråd så skynd jer men indlæg

dr.dem

Ps. det har været rart og se alle indlæg på denne tråd selvom den har været delt i 4 eller 5 tråde

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 20:38

330 indlæg
1693 kikkere

er det rekord ??????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-06-07 20:47

Citat
330 indlæg
1693 kikkere

er det rekord ??????????

Sådan kan du da ikke regne det ud

I skrivende stund har denne tråd været vist 1697 gange, men det betyder da ikke at der har været 1697 kiggere.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 20:49

NEJ men vi og alle andre har været der

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 20:50

6 :minutter tilbage

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 20:51

Såd'n 'plejer' det at være i 'smalsnak' tråde dr_dem, men 'nogen' har dog svært ved at 'skjule' deres afsky .. ..og selvhøjtidelighed !

..omend: DET I BEMELDTE SPØRGSMÅL

...er totalt uvedkommende hvad : </MOLOKYLE> ..har på hjerte ..eller at berette

..fra det 'virkelige' liv

Jeg er faktisk glad for at kunne råbe DNI ( = hvad jeg kalder: 'De Nyttige Idioter') op, således de måske får lidt tid til eftertanke ....og reflekton over eget værd?

..selvom det nok er en tålmodig 'tosses' dybeste tanke ..er det nok nærmere at betragte som:

Smide perler for SVIN

(.. ps. Tak til profilen emab for at minde mig om: Tilsviningens svære kunst

Læs, lyt og Lær ..af 'eksperterne' )

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 20:55

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 20:57

Afskeds salut?

Næeh... men det kommer nok

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-06-07 21:01

Så vil jeg da lige skrive et indlæg.

Molo kan ikke holde sin kæft med det han privat for at vide. Det må bar ud til alle der sluger det råt.

Er det troværdigt ?????????????

"Jeg er ikke bange for at fortælle dig en hemmelighed, men jeg er mere bange for hvem du fortæller den til"

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 21:02

Skulle måske lave en skændes chat ????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 21:10

Næeh.. dr_dem -> Det fungerer såmen så udmærket alligeveller: Chat, Pjat, Tjald, HYF ..eller ej
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 21:12

ans -> Sinilluarit, Kunaat, Takuss og Baj baj..

</MULU>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 21:15

Rigtig hertiglig velbekomme til jer der sidder og nyder noget mad og jer der er ude og vaske op GUD VÆRER MED JER

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 21:16

Hér dr_dem -> Jeg gi'r en på 'falderebet':

http://fergusons.dk/ebeer/?ff

</SKÅL>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 21:18

Citat
Work is the curse of the drinking class.

Oscar Wilde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Lorterøv

Dato : 22-06-07 21:28

Det var rat jeg var ved og være træt af alle de e-mail

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 21:33

Hér dr_dem -> Jeg gi'r en på 'falderebet':

http://fergusons.dk/ebeer/?ff

Det dark min nobo "han er død" af druk

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 21:34

darl=drak

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 21:37

Der er sgu klumper i sovsen darl det er til slut drak OK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 21:44

dr_dem -> Ok. ...men MOLO- </LEVER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-07 21:46

Late supper => Stegt flæsk med persillesovs og nye kartøfels

..ha' mig liiiige undskyldt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-06-07 22:06

Molo sov du ikke???

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 30-06-07 04:10

ans du har da aldrig fortalt mig en hemmelighed