/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Gammelt kort
Fra : op1
Vist : 426 gange
30 point
Dato : 07-01-05 00:55

Er der nogen der kan hjælpe mig med at skaffe et gammelt kort over enten Danmark eller hele verden (gerne begge dele)
Jeg har set plakater med den slags gamle kort... altså sådan rigtig gamle (fx hænger vendsyssel sammen med det øvrige Jylland på det danmarkskort jeg har set) Hvis nogen kan finde hvor jeg kan købe sådanne ville jeg blive meget meget glad.

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 40 point
Dato : 07-01-05 01:03

Kig her. http://www.scanmaps.dk/

Forretningen ligger i Læderstræde 26 - 30 i København

Kommentar
Fra : op1

Dato : 07-01-05 01:30

Hej Klumme, det er nogle vældig flotte kort de har, men kender du mon til et sted hvor jeg kan få dem endnu større?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-05 03:14

op1

Gå ind til Kort & Matrikelstyrelsen og køb det der. De har det. Se evt. først på deres hjemmeside:

http://www.kms.dk

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-05 04:15

op1

Nej det gør jeg desværre ikke. Måske de kan lave dem på bestilling, men det koster nok en "bondegård".

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 07-01-05 10:49

Du kan evt. kontakte det kongelige biblotek, der er ikke det de ikke ved besked om, så hvorfor ikke kort?

Godkendelse af svar
Fra : op1

Dato : 07-01-05 11:32

Tak for svaret Klumme. Jeg har fundet et kort der er perfekt derinde, (også i størrelse) skulle bare åbne øjnene ordentligt op! Tak for et super link!!! ... Og god weekend.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-05 11:40

Det er da en fornøjelse kort at kunne besvare et sp. og at du kunne bruge det.

Selv god weekend,