/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
arne.jacobsen eller hvem???
Fra : justuniverse
Vist : 737 gange
10 point
Dato : 21-05-07 22:31

Følgende tråde (og denne) skulle sikre arne.jacobsen nogle points.... men hvis han ikke melder sig på banen (iøvrigt var trådene startet på hans egen opfordring...) inden d. 1/6 så vil points gå til de mest interessante indlæg i trådene... (jeg er dommer)

http://www.kandu.dk/spg104575.aspx
http://www.kandu.dk/Spg104575.aspx
http://www.kandu.dk/Spg104478.aspx

Det mere eller mindre direkte spørgsmål til arne.jacobsen var, hvor han ellers ville skrive i kandu, hvis han ikke kunne skrive i mine tråde uanset hvad han skrev.....

Slip fantasien løs. Ytringsfrihed garanteret - men for alle (altså også mig...)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-07 22:33

Har du fundet et mobbeoffer? Oveni købet en der ikke bider på.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-05-07 22:35

Nej, jeg har fundet én, der har inviteret mig til debat, og det vil jeg gerne... og jeg har betalt ham med en del points efterhånden. Men han kommer ikke.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-07 22:39

Gammelt emne og stadigt kedeligt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-07 22:40

Nu staver du igen forkert

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-07 22:42

Det kan da være du får fat i hvem !!!!!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-05-07 22:44

Men selvsamme arne.jakobsen (med k) har så vidt jeg husker klaget over, at man ikke lukker sine tråde... Derfor syntes jeg, at jeg var nødt til at lægge op til nogle andre.
Men det var IKKE nogen opfordring til at skrive noget om arne.jakobsen.
Hvis nogen vil, er det for så vidt ok, men jeg efterlyser i denne tråd enten en kontakt med arne.jakobsen eller også et "interessant indlæg" fra en anden. "interessant indlæg" var tænkt som noget helt andet, og det kunne da være fedt, hvis det var noget positivt. Feks. om arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-05-07 22:48

BjarneD: Jeg kan slet ikke forstå at du overhovedet gider at skrive. Det er i hvert fald ikke noget, der gør tråden mindre kedelig - det, du skriver....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-07 22:50

Så meget for den ytringsfrihed!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-05-07 22:51

BjarneD: Nej, du er stadig meget velkommen. Men det er jeg også....

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-05-07 22:55

BjarneD: Jeg sagde jo ikke, at du ikke måtte skrive noget kedeligt, men gjorde dig bare opmærksom på, at hvis du ikke fik det, du søgte i denne tråd, så var det enten fordi du var havnet det forkerte sted, eller også (og det tror jeg) at du eventuelt kunne byde ind med noget mere for at hæve niveauet, i stedet for at holde det nede.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-05-07 23:09

Citat
Det mere eller mindre direkte spørgsmål til arne.jacobsen var, hvor han ellers ville skrive i kandu, hvis han ikke kunne skrive i mine tråde uanset hvad han skrev.....

Han kan da også skrive i mine tråde

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-05-07 23:18

Dova. Ok, det var mit indtryk, at det i hvertfald var blevet ret indsævret. Men godt, du holder fast

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-05-07 23:43

Jeg tror at AJ kan skrive i mange tråde på Kandu, det er langt fra alle der synes om Blacklist funktionen.
Han kan skam osse skrive hos mig.

Mvh Dorthe

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-05-07 23:45

Godt Dorthe. Sådan skal det være.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-05-07 23:47

ja, han kan også skrive i mine tråde, men måske jeg så annullerer mine spørgsmål

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-07 08:45

Har endnu ikke prøvet at blackliste nogen

Hvad vinder man så

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-07 10:54

Jeg har prøvet at blackliste adskillige...............................det var skønt.
Men det blev hurtigt lidt kedeligt, at være uimodsagt.

http://www.kandu.dk/Spg94543.aspx

Dog har jeg stadig 3 irriterende profiler som er sortlistede.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-05-07 14:03

Jeg har en enkelt gang haft brugeren blacklistet, det var i denne tråd

http://www.kandu.dk/Spg80639.aspx

men den dag havde jeg et andet logo, som gjorde tråden ikke bare lidt, men meget sjov.

Hvis du læser tråden i dag, er den ikke så sjov, som den var den aften, men jeg kan da ændre mit logo for en kort bemærkning, hvis du ønsker det

Er det i orden med dig bentjuul

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-07 16:47

Ja den er skæg Ans.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 22-05-07 23:45

Jeg tror såmænd bare ikke, at søllearne er mand nok til en direkte duel mere.

Jeg er squ ved at tro, at staklen har været på en afgiftningskur.

Men hvis savnet efter søllearne bliver for voldsomt, så plejer jeg at kigge forbi www.svampearne.webbyen.dk så får jeg styret mine lyster lidt igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-05-07 10:06

Besynderlige lyster at have....

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 10 point
Dato : 24-05-07 18:18

Det er en upser at jeg har fået dette logo nu LOOOOL

Jeg prøvede at ændre mit logo for 3 dage siden, men uden held

Men så er det der nu

Jeg vil se om jeg kan få mit eget logo tilbage igen LOOOOL måske vil det tage 3 dage

Godkendelse af svar
Fra : justuniverse

Dato : 01-06-07 23:27

Tak for svaret ans. Det var da spændende Eller i hvert fald anderledes...