/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne.jacobsen
Fra : justuniverse
Vist : 1236 gange
500 point
Dato : 17-05-07 03:20

Fra http://www.kandu.dk/spg104398.aspx: Arne.jacobsen:
Citat
Hvis du bare én gang til kommer ind i en tråd og kommer med en SÅ idiotisk bemærkning. SÅ ryger du omgående på min Blackliste. Like it or Not.

Kære Arne.... For det første, så er jeg flintrende ligeglad med din trussel. Så vidt jeg husker har jeg endnu ikke haft interesse i at deltage i dine tråde....
Men for det andet, så kan jeg ikke forså din (ja, hvis vi ikke skal kalde det "din uterlige og skamløse måde at udtrykke dig på, så da i hvert fald.....) frimodighed. Hvor i al verden vil du ellers skrive i Kandu efterhånden, hvis ikke det var i tråde jeg oprettede (hvor jeg lover at lade være med at banlyse dig) med mindre, selvfølgeligt, der kommer nye brugere, der ikke kender dig endnu....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-07 03:27

Citat
Jeg kunne aldrig finde på at blackliste nogen. (Og synes at det er sygt, at man kan)
jeg har lige læst din profil, hvad har dog bragt dig helt derud, at du tager et nyt standpunkt, linket siger at siden eksisterer ikke !

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 17-05-07 03:28

Ja, ingern kan vel gætte, hvem der skal have points.....

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 17-05-07 03:30

O.V.N. Hvad existerer ikke?????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-07 03:31

natnat

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-07 03:33

Når jeg klikker på dit link, kommer der en Kandu side, tom bortset fra en linje foroven: SIDEN EKSISTERER IKKE

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-07 03:34

Han skal jo bare have lavet det hvide snit. Bortset fra at jeg troede, at han havde fået det lavet, hans opførsel taget i betragtning.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 17-05-07 03:38

Det eneste link jeg har i min profil (så vidt jeg ved) er til www.kandu.dk...... Så jeg har svært ved at forstå, at det ikke er O.V.N. er er selvmodsigende... Men han havde åbenbart også brug for at sove
Hvad det hvide snit angår, sår står jeg stadigt på venteliste. Men jeg ville gerne.....

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 17-05-07 03:43

Iøvrigt..... Når vi nu er har alligevel..
klumme: Hvis jeg rent faktisk havde det hvide snit, så var jeg nok ikke i stand til at deltage i Kandu. Men anerkendelse for dit "indryk"

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 17-05-07 03:44

(og jeg ved, at du vil hade det )

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 17-05-07 03:47

Men Klumme. Det kan være, at du ikke er opmærksom på, at jeg starter den her tråd på opfordring af Arne.jacobsen??? Jeg har ikke andre personlige interesser i den her tråd end endnu engang at forsøge at komme i pædagogisk rækkkevidde af Arne.Jacobsen.....

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 17-05-07 03:50

Og Klumme. Du har lige støttet mig i an anden tråd. (men det lagde du måske ikke mærke til) Måske skal du få styr på din udefinerlige vrede?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 17-05-07 04:00

Men ok - efter længerer overfvejelser kunne det var arne..jacobsen, du mente.. og ikke mig. Her gir jeg mig fuldt ud....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-05-07 04:48

BI appy,

http://img176.imagevenue.com/img.php?image=69708_059_122_564lo.JPG

Citat
Han skal jo bare have lavet det hvide snit

Klamme KLUMME IGEN___________

Jeg har set det FØR____ på dyr, og der
virkede DU IKKE...

Men mennesker i LILLE Danmark, kan sikkert IKKE
gøre det værre end EN` stud PÆD Gok

Kan man LÆSE SIG til at passe _________________________________MØGUNGER

Glem det, KOM DU OG PIS PÅ MIN KAT_____
Og det er sidste gang, Du passer MIN/e __møgunger

SS

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-05-07 04:49

UPS___

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 500 point
Dato : 17-05-07 05:03

Ja netop. Det var AJ jeg mente

Og så dumpde disken lige ind,, med sin sædvanlige krystalklare tekst. Kunne duikkke sove for tørst

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-05-07 05:52

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-05-07 06:16

Citat
Som beskrevet, OG BEVIST

Kan IKKE SE SIDEN; men hva...
Hvad / hvem snakker vi OM...

SORRY A/J__

Denne er TIL ????

Havde lige skrevet en ORDENTLIG smøre___til KLAMME.
Den røg, desværre
SORRY....
Men se på denne og sig -----ITS UGLY::::
Eller bare DK, med SLØR PÅ.
Men sikkert før din tid KLAMME.
Der var PÆNE piger til
http://img19.imagevenue.com/view.php?image=73810_BirteTove001_122_688lo.jpg

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-05-07 06:20

justuniverse ___________

Sorry

Men en MERE til KLAMME´n

Manglede LIGE DEN SIDSTE ?
Troede det var a/j, der kom med et ?

Her stopper JEG.

Hader mennesker der PISSER på andre, der IKKE kan/ vil HJÆLPES

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-05-07 06:29

Citat
Hvis jeg rent faktisk havde det hvide snit, så var jeg nok ikke i stand til at deltage i Kandu

Mere auswitch

kan heller IKKE STAVE mere.

Men stadig//// BORN TO BE A LIVE.
http://www.daria.no/skole/?tekst=2876%-)

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-05-07 06:32
Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-05-07 06:39

Og klamme kan vel KOMME MED en lille kommentar OM;;;;;;;;;;;;;;;;;

At det aldrig har sket_

UPS.

Endnu en såkaldt_____ NYTÆNKER.
Der ikke er vel til / PISSET/ passet ind i det LILLE DAnske samfund.

SORRY for dig, hvad skal man ellers sige til
et lille forklæde.

Men du er så skide intillgent at du kan LÆSE mellem linier.
Jeg er ikke andet end !!! en forpulet værft/arbejder.

Men længe LEVE Søen´s folk...

O.S.V

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-07 08:52

Og så skal I lige lære at links i lægger ind IKKE skal afsluttes med "fancy tegn" så som komma eller punktum (i dette tilfælde kolon)

SÅ VIRKER DE IKKE......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-07 09:11

Du godeste.

Man må undres, hvad der render løst omkring

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-07 09:47

Hvis du hentyder til den ankellænke DU muligvis har, så kan den kun fjernes af kriminalforsorgen....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-07 09:51

Jeg ved ikke noget om, at disken render med ankellænke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-07 10:00

SPØRG....

Disken modtager gerne PMer......

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-05-07 10:16

Hvem er Arne Jacobsen?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-07 10:17

Nøøøøø jeg er nærmest ligeglad, og samtidig anser jeg det for en umulighed at forstå disse ihvorerjegaltsåsjov bogstaver, som bare er smidt ud med en møggreb.

Dernæst har diskmiraklet BL Klumme. Jeg kunne selvfølgelig gå ind med min anden profil, men heeelt ærligt Refi.... så meget krudt gider jeg ikke spilde på den pauseklovn.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 17-05-07 11:20

Det er imponerende, at I gider - og blive ved med at gide - igen og igen og !!!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-05-07 11:30

Citat
Justuniverse

Jeg har ikke andre personlige interesser i den her tråd end endnu engang at forsøge at komme i pædagogisk rækkkevidde af Arne.Jacobsen.....

Her tror jeg du desværre har sat dig på en opgave der er vil vise sig at være lige så nem som at tømme vesterhavet for vand...

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 17-05-07 13:31
Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 17-05-07 13:45

Fjern : i linket, og det virker.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-05-07 14:00

Her lille børn.
http://www.kandu.dk/spg104398.aspx

Ps. Men jeg havde ikke point til at købe det fri.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-07 14:28

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-05-07 15:51

- vi skal have stegt kylling til aften, og nu vil min bedre halvdel have mig til at undersøge om opdrætteren var ryger!!! -det bliver vist natmad...

PS: hvem fanden er Arne Jacobsen?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-05-07 16:00

Hvad gør i så med røget - ål / skinke / laks / elektriske sikringer
Der er sjældent røg i køkkenet, uden at noget er brændt på.

Arne Jacobsen - det er vist ham der laver stole.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-05-07 23:13

Han glimrer i reglen ved sit fravær når der er kritik af ham selv - det er kun når han skal uddele verbale øretæver han er synlig...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-07 23:18

Kald mig bare "arne" hvis det giver 500 "dask"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-07 23:26

Hvis det er Kandu brugeren Arne Jakobsen du vil have ind, og ikke designeren så ligger han sikkert og sover rusen ud, han havde vist en alvorlig svampeforgiftning med de udskejelser, ind imellem kan han være næsten normal, det ser jeg som tegn på en rus når han flipper total ud

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-05-07 16:02

Godt ord igen fokens...

Jeg lader den lige stå (altså tråden) for det var egentligt arne.jacobsen, der skulle have point... (og mulighed for at skrive, hvad han havde lyst til....)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-07 21:53

Jeg tror at justuniverse er interesseret i arne.jakobsen LOOOL

Du kan få ham helt for dig selv Send et privat indlæg til ham.

Hvorfor dog blive ved med at gøre opmærksom på ham, keder du dig !?

Han er ikke den eneste jeg kan more mig over LOOOL

God weekend

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-05-07 22:02

ans. Øv afsløret. Jeg indrømmer... jeg keder mig. Men jeg tror, at du har ret i, at jeg kan få ham helt for mig selv

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-05-07 23:23

Arne er sidst set på Damhuskroen i selskab med ___________ diSkEn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 23:45

Citat
Arne er sidst set på Damhuskroen

Det var længt væk hjemmefra....

Han er måske rejst på DSB billigbillet....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-07 09:32

Jeg havde håbet på, sammen med alle jer andre, at kunne istemme et højt hurra, ved
tildelingen af de mange påænger.
Men det bliver nok ikk til noget.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-07 10:05

refi

Sån' er det med hans opførsel. Så skal han længere og længere væk hjemmefra, for ikke at være kendt. Ingen der kender afskummet lukker ham ind

Godkendelse af svar
Fra : justuniverse

Dato : 01-06-07 23:16

Tak for svaret Klumme. Nogen sku jo have dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-06-07 19:42

Tarkkkk justuniverse.

Men det er lidt spild af gode point lool Jeg er alm. bruger, og får derfor ikke nogen glæde af din generøsitet, ud over at se nogle pointjægere hidse sig op