/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Points til arne.jacobsen
Fra : justuniverse
Vist : 774 gange
10 point
Dato : 18-05-07 21:23

Hej Arne.
Points og ytringsfrihed
http://www.kandu.dk/spg104478.aspx

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-05-07 22:27

- hvem er Arne Jacobsen?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-05-07 22:32

En kandubruger. Prøv at søge på arne.jacobsen. Så vil du hurtigt kunne danne dig et billede af ham. I en tråd, der ikke havde noget med ham at gøre, truede han med at bandlyse mig, hvis jeg skrev noget idiotisk i én af hans tråde...
Og så opfordrede han mig i øvrigt til at åbne en tråd til at debattere i..... Det har jeg så gjort, men han vil ikke være med alligevel (Selvom han, som jeg har antydet) nok ikke har så mange andre steder at skrive.....

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 10 point
Dato : 18-05-07 23:21

Uh ha da da

Hvis vi tænker på den samme bruger, så har du stavet hans efternavn forkert

Det er Jakobsen med K så er det da klart, at han ikke deltager i denne tråd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 23:22

Citat
En kandubruger

Rigtigt der var en engang, men næppe ham du tænker på.....

Stoledesigneren er det vel heller ikke....

Så prøv med arne.jakobsen

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-05-07 23:26

Arg... I har ret... Som jeg husker det, er det netop en fatal brøler....
Men jeg tilskriver ham trods alt så meget intelligens, at han kan gennemskue, at det ER ham, jeg mener.... Men det kan være skudt over mål..
Men nej. Ingen stoledesign....

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 18-05-07 23:37

arne jacobsen er en aggressiv virus på kandu der er ikke noget virusprogram der kan slette ham desvære

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-05-07 23:40

thyfoon: Det var arne.jakobsen, jeg mente.... Jeg beklager, men har rettet fejlen.
(Men nej, ikke virus.... men svamp...)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 23:46

Begge var til svampe

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-05-07 23:52

Stouenberg: Min fejl. Du må hellere søge på arne.jakobsen....

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 18-05-07 23:58

Citat
Begge var til svampe

Mener du ikke "begge er svampe"... eller har du set nogle dødsannoncer som jeg ikke har observeret...jeg læser jo kun JP og på værtshuse BT og EB

Ziggy99

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-07 08:10

Næh....

Jeg mener var - den ene har vist forladt Kandu....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-07 09:51
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-07 09:54

Hovsa...............forkert link - det skulle have været dette:
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=177761

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-05-07 11:23

øv jeg er ikke blevet blacklisten jeg er alså ikke god nok *SNØFT*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-07 11:34

Du har nok brugt denne http://piv.pivpiv.dk/

DET MÅ MAN IKKE

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-07 13:12

Refi - du synger stadig temmelig falsk..............................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-07 15:28

Næh du - det er min ara (ungerne danner kor)

Godkendelse af svar
Fra : justuniverse

Dato : 01-06-07 23:21

Tak for svaret ans. Eller rettelsen