Superpoint : 2367

Medlemsdato : 22-05-2006
Seneste login : 13-12-2015
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej
Jeg er en årgang 1954,og er her inde af den grund,at jeg har nogle interesser,som jeg engang imellem godt kunne tænke mig at få svar på,hvis der er noget jeg gerne vil vide.
Samtidig vil det jo også være rart,hvis jeg kan hjælpe andre,og komme med små tips.
Mine interesser er computer,mine katte,foto,og bøger.
Jeg har aldrig lært pc i skolen,da en sådan tingest ikke eksisterede på daværende tidspunkt.Den smule jeg kender til pc,er selvlært.
Jeg syntes det er rigtig sjovt og spændende at lære om Mac/ pc.Men nogen nørd/ekspert er jeg godt klar over jeg aldrig bliver!
Dette er grunden til at jeg er her på Kandu.Jeg vil simpelt hen gerne lære lidt om det der interesserer mig.

Når jeg stiller spørgsmål herinde,er det fordi jeg virkelig gerne vil lære noget nyt!!At jeg nogle gange kommer med nogle skøre tips er så en anden sag..Men måske er der nogle der kan bruge dem alligevel??Jeg kommer kun med tips,hvis det er nogle jeg selv har glæde af.Alt det dér pointsystem siger mig ikke noget.Hvis bare jeg har 2-3000 point er det ok.Så har jeg da lidt at dele ud af,når jeg selv får hjælp herinde.

Når jeg kommer med tips,vil jeg være glad for at høre fra dem der virkelig kan bruge det jeg kommer med.Da jeg jo ikke selv er en pc nørd,er mine tips mest beregnet til dem der ikke er så "pc hærdede"Og de skal jo også gerne have mulighed for at bedømme tipsene

Og det er helt ok med kritik.Det kan jeg jo kun lære af.Men kedeligt at det kun er de "garvede" der skriver..
Syntes det kunne være rart,også at høre fra dem der er på samme niveau som jeg selv.
Og som de fleste herinde godt véd,er jeg ikke vildt skrap til pc.Men der er dog ting jeg véd en smule om.
Der er et ordsprog der hedder:
"Man lærer så længe man lever"
Og det tror og håber jeg på at jeg gør
Lidt sjov går jeg bestemt ikke af vejen for