/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
selvmord ???
Fra : piaskov
Vist : 1119 gange
50 point
Dato : 28-05-08 22:58

Hej med jer.
Er der nogen måde man kan spore en person der er oprettet som bruger her ?????
Har indtryk af det haster MEGET

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-08 23:00

Nej - det kan kun Kandu og Politi....

Og tænker du på det spørgsmål der lige har været - så glem det.....

Enten er det fup eller også er det for sent....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-05-08 23:01

Hej refi.
Det ved hverken du eller jeg og forsent er det aldrig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-08 23:02

Det er der ikke.

Du kan evt. kontakte politiet, men jeg tvivler på, at det vil hjælpe.

Kandu svarer sikkert heller ikke, men de kender da brugerens adresse.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-05-08 23:03

Det var det jeg håbede men kan politiet få fat i kandu teamet nu???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-08 23:04

Det er ikke noget man skal fuppe med.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-05-08 23:05

Det er der jo heller ingen af os der ved om det er?????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-08 23:05

Jeg er sikker på, at politiet kan få fat i teamet bag kandu.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-05-08 23:05

"og forsent er det aldrig"

Det må det da nødvendigvis sige at være, hvis en person harbegået selvmord...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-08 23:07

Citat
Det ved hverken du eller jeg

JO

Jeg gør....

Du bliver højst pissesyg....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-05-08 23:08

hvor ved du det fra refi ???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-08 23:11

Nu nævner brugeren jo ikke om de 51 kapsler er taget på samme tid eller over en længere periode.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-08 23:12

Det "troede" jeg var almindelig kendt

Valerianerod er et naturextrakt.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-05-08 23:12

Jammen det har du ret i ans.
Men man får det sq da dårligt når man læser sådan noget. Jeg er da tæt på at ringe til politiet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-05-08 23:14

Det ved jeg godt refi. Men hvis du læser om det KAN det gi hjertesvigt i store mængder

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-05-08 23:17

Nej...hold nu da op igen......såfremt en person virkelig havde ædt 51 kapsler naturmedicin, så ville vedkommende da ikke spørge om det er farligt..........for det første spiser man da ikke sådan nogen for sjov, og for det andet, såfemt personen virkelig ville tage livet af sig, ville vedkommende da ikke spørge sådan på et forum.........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-08 23:17

Jeg fik det også "dårligt", da jeg læste det spørgsmål. Og det er ikke noget, man skal spøge med.

Jeg er også

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-08 23:18

Ja......

Det er der ca. 1 million andre ting der også kan.....

Men du bliver så syg inden at du opgiver (du kaster simpelthen det hele op inden du når så langt) .....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-08 23:20

Citat
såfemt personen virkelig ville tage livet af sig, ville vedkommende da ikke spørge sådan på et forum.........

Det kan hverken du eller andre brugere svare på.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-05-08 23:22

Det må vi da håbe du har ret i refi.
Men til jer andre der nok er lige så bekymret som mig vil jeg lige sige/skrive at jeg har kontaktet poiltiet og de arbejder på sagen fra nu af. Jeg håber det lykkdes dem at spore vedkommende.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-08 23:22

Se det har du ret i ans....

Men MIDLET dutter ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-08 23:24

Den største risiko nu er nok at vi de næste dage ser flere af den slags spørgmål

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-05-08 23:26

Citat
Den største risiko nu er nok at vi de næste dage ser flere af den slags spørgmål

Det er måske rigtigt. Men min samvittighed har det bedre nu.

Accepteret svar
Fra : dior

Modtaget 60 point
Dato : 28-05-08 23:38

Piaskov:Jeg syntes du gjorde det rigtige.Godt at der findes mennesker som dig der interesserer sig for andre.Dem skulle der findes nogle flere af!!
Godnat og sov godt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-08 23:38

Så har du gjort dagens gode gerning

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-08 23:39

Når brugeren skriver

Citat
Så har jeg vidst et problem...

Så er det jo ikke til at vide om han/hun fik det ønskede svar.

Det accepterede svar var

Citat
jeg ville ikke forsøge - efter al sandsynlighed overlever du men med skader på organer bla. hjertet og så er din situation ikke blevet bedre

Jeg tror nu ikke, at der kommer mange af den slags spørgsmål på kandu de næste par dage.

Der er sikkert mange, der har noget andet at tænke på end at oprette sig som bruger på kandu.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-05-08 23:40

Tak og i lige måde til jer.
Ja jeg har det ihvert tilfælde bedre nu håber bare det går godt

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 28-05-08 23:41

fra indlægssedlen i baldrian :

har du tager for mange tabletter:
kontakt lægen eller skadestuen hvis du har taget mere af Baldrian B+ end der står i denne information (4 tabletter) eller mere end lægen har skrevet.
Indtagelse af for store doser valerianerod (over 20 gram) kan medfør træthed, mavekramper, Trykken for brystet, svimmelhed, rysten på hænderne og pupilforstørrelser

1 tablet indeholder 75 mg valerianerod

så æder du en hel pakke med 100 tabletter har du indtaget 7,5 gram og seriøst ... de smager altså af h til ....

så jeg tror ik det er en speciel god metode til selvmord ...

D9N

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-05-08 23:42

Vil nogen påstå at en person der går i selvmordstanker først tænder computeren, logger ind på Kandu og så laver et spørgsmål om en overdosis af naturmedicin?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-08 23:47

Men det kan jo være en person, der på den måde søger hjælp.

Jeg bryder mig ikke om spørgsmålet

http://www.kandu.dk/spg121963.aspx

Det er ikke til at tyde, hvis pågældende laver en "joke" så bør han/hun smides ud af kandu.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 28-05-08 23:48

granner01 tror ikek du skal blive overrasket over hvad folk ka finde på ... og især ikke når de er mentalt ustabile....

jeg vil tro det værste jeg har oplevet var en der kom hjem og fandt sin mand død, og satte sig ved computeren for at spørge hvad hun nu skulle gøre ... men det var så chocket der var årsagen til hun reagerede sådan ...

men som jeg har skrevet her over , så smager baldrian altså af h til .-..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 08:48

Fantasier fantasier
lad idioten gøre hvad han/hun vil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-05-08 10:09

Lige en sidebemærkning herfra

Jeg syntes det er rigtigt godt at du har reageret Piaskov, så har du i hvert tilfælde gjort hvad du kunne.

Måden spørgeren reagerer på kan vi ikke bedømme, når først man er nået derud, er mange måder usandsynlige for os der har det godt.

Kapsler.... så smager man vel heller ikke på dem, jeg gør ikke...

Lad os håbe, at det var en dum spøg, og hvis ikke, at personen nu får hjælp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 10:40

God sidebemærkning Nordsted1.

Dine evner har jeg ikke, desværre måske.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-08 14:29

http://www.kandu.dk/spg121963.aspx#1383051

Citat
Jeg var også på nibbet til at brække mig, men man kan næsten ikke smage noget hvis man sætter en klemme for næsen.

Og jeg ved godt at i ikke tror på mig, og jeg forstår det godt. I behøver ikke tro på mig, jeg ville egentligt bare have svar på mit spørgsmål, hvis jeg virkelig var så intresseret i opmærksomhed, kunne jeg vel bare råbe ud i verdenen "Jeg vil gøre selvmord!", men jeg ville hellere spørge herinde, på en anonym bruger.

Og det var igår jeg tog dem, men der er tilsyneladende ikke sket mig noget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-08 14:35

Ja - sikre eftervirkninger

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-05-08 19:42

Hej med jer alle.

Citat
Det var pænt af dig at skrive, men jeg skal nok klare mig.

Ja dette var så ordene fra vores allesammens bekymring i går aftes

Vedkommende har det tilsyneladende godt og kan godt klare det selv.

Det jeg så ikke helt forstår ,er, hvorfor skrive om "hjælp"

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 29-05-08 19:49

Piaskov ... fordi folk nogle gange er lidt egoistiske ..

men så længe personen ka skrive her er det vel fint nok ..

D9N

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 29-05-08 23:25

Tak for svaret dior.
Det var jo ikke et spørgsmål i den forstand men jeg syntes det lød så desperat at der skulle handles. Så hellere en gang for meget end en for lidt,
Tak for jeres indlæg allesammen

Kommentar
Fra : dior

Dato : 30-05-08 12:15

Hej Pia.
Tak skal du have.
Selv om man måske nok kan have på fornemmelsen at det er fis,så skal man ikke overhøre den slags.For en dag kan det jo være at der virkelig er én der trænger til hjælp!
Jeg syntes forøvrigt der er kommet en del fake profiler herinde..
Nogle der tager gas på dem der er "faste" herinde..
Men de keder sig sikkert..
Hav en dejlig solskinsdag allesammen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-05-08 13:04

Hej dior.
Citat
Nogle der tager gas på dem der er "faste" herinde..
Men de keder sig sikkert..

Det har du helt ret i men jeg plejer at sige noget til dem , jeg er her for at hjælpe hvor jeg kan og ikke andet . Det er jeg så heldigvis ikke ene om.
God week end til dig også

Kommentar
Fra : dior

Dato : 30-05-08 22:39

Ja,det vigtigste er at hjælpe hvor man kan.Det er også min meningDet er jo derfor vi er her