Medlemsnummer : 216504
Superpoint : 1190

Medlemsdato : 28-03-2005
Seneste login : 22-02-2015
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er en frisk og glad pige, på 51 år der nyder livet i fuldedrag, har let til smil og er meget humoristisk, helt igennem et godt menneske, med meget livserfaring i bagagen på både godt og ondt, har du først fået mig som ven har du en for livet.

Mit motto: Gør dine fjender til dine venner!! Størstedelen af mennesker i dag opfører sig som om, de har glemt at livet en dag stopper. Ingen af os ved, hvornår denne dag kommer, ingen ved om vi oplever dagen i morgen! Så vær sød at fortæl alle de mennesker du elsker og syntes om, at de er specielle og vigtige. Fortæl dem det inden det er for sent, det kan være for sent inden vi får set os om!