/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Idéer til pakkekalender ?
Fra : Etoile
Vist : 890 gange
20 point
Dato : 08-11-07 20:37

Jeg har i år besluttet mig for at skulle give min kæreste en pakkekalender..

Er der nogen der har nogle gode idéer til, hvad jeg kunne give ham ?
- Jeg har selv nogle idéer .. Men nu er jeg gået død '

Skrabelod
Deodorant
Sokker
Boxershorts
Slik
Biografbilletter

.. ? Nogle andre forslag ?

Kommentar
Fra : Hanana

Dato : 08-11-07 21:00

Fodmassage - af dig altså!..?
En god bog, cd, film...?
En tur på café?
Øl, vin, sprut...?
Hovedpude?
Halstørklæde?
En plante?
En irriterende, syngende julemandslegetøjsdims?
Aftershave?
Et billede af jer sammen?
En tur til Malmø?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-11-07 01:37

24 gode bajere.

Guld tuborg eller elefantøl er bedre end det pjask, der sælges som juleøl i disse år.

Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 09-11-07 12:19

Hvad med en masse små søde sedler der beskriver hvad du føler for ham, eller billeder af dig eller jer sammen? Når jeg tænker pakkekalender behøver det nemlig ikke være halvvejs julegaver, men små søde ting de også sagtens kan have betydning :)

Accepteret svar
Fra : ehtrod_n

Modtaget 20 point
Dato : 09-11-07 14:04

Hej Etoile

Der er jo rigtig mange ting du kan finde på til kalenderpakker til din kæreste, du kan f.eks. gå ind på www.guleroden.dk Og finde nogle sjove ideer til pakker, er du til det lidt frækker er der også http://www.lovejoy.dk/

Eller hvad med simpelthen, at give ham noget forkælelse evt. som adventsgaver om søndagen??

Vække ham om morgenen med et dejlig morgenbord med aviser og det hele og du bagefter forkæler ham med kropsmassage så kunne pakken være en dejlig velduftende kropsolie.

Lave en rigtig dejlig middag, og dække et flot bord med steranlys og severe vin til så kunne gaven være en dc eller dvd I begge kunne hygge jer med.

Eller et spil så kan I sidde og hygge jer med det og få varm cacao og boller og masser af levende lys. Eller købe en bog på lydbånd eller hent det hjem på http://db.podhead.dk/pod/pod_forside$.startup så kan I begge to ligge og lytte til det på sofaen sammen.

I kunne gå en lang tur langs med vandet eller i skoven, bliv rigtig godt blæst igennem og når I kom hjem tage et lang og dejlig varm bad sammen, har I karbad eller spa så kom noget duft i badet.
Kun fantasien sætter grænser!! Rigtig god fornøjelse og rigtig god weekend

Kommentar
Fra : Etoile

Dato : 09-11-07 15:35

Tak for de gode svar (: !

Godkendelse af svar
Fra : Etoile

Dato : 09-11-07 15:36

Tak for svaret ehtrod_n.

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 09-11-07 15:40

Ja velbekom det var så lidt Håber at du kan bruge noget af det