/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Extern firma til salg !
Fra : JannickSkytte
Vist : 576 gange
25 point
Dato : 20-09-10 16:54

Hej :)

Jeg er ny her så håber på at i kan hjælpe. Jeg har en lille virksomhed som har en række reklame søjler stående i storcenter, hoteller, bare,diskoteker, cafer, mm. Men jeg mangler et extern firma til at sælge reklamepladserne for mig, så jeg tænke på om der var nogle af jer der kan anbefale et firma som kan sælge anocener / reklamer ? Jannick

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-10 16:58

Ny og ny

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 12
- Annullerede 21
- Slettede 0
Ialt 34

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 20-09-10 17:02

texten er kopiret fra et andet forum !

er der noget galt i at have Annullerede 21 når der ikke er kommet noget svar på dem ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-09-10 17:14

det er helt galt

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 20-09-10 17:15
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-10 17:22

Citat
Jeg sidder med en skole opgave som jeg mangler lidt hjælp til.
Vi skal finde på et nyt markedsføring produkt.

Gir skoleprojektet godt nu.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-09-10 17:58

Hvis din ide er god og du tror mange vil se den, hvad så med at starte med at reklamer for jer selv, ved hjælp af jeres produkt en simpel og forhåbentlig effektiv løsning.

Evt. efterspørg sælgere via jeres produkt, der burde jo nok dukke nogle op.

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 20-09-10 18:02

Eyvind-

Ja vi er startet på det nu :)

Kommentar
Fra : grow

Dato : 20-09-10 18:29

Du må spørge alt det du har lyst til, men lyv ikke over for os vedr. at være et nyt medlem.
Prøv "reklamesalg" på Google.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-10 18:32

Jeg er ny her så håber på at i kan hjælpe......................................Medlemsdato : 12-12-2006

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 20-09-10 18:44

Omg !

Kan du ikke bare lukke numsen, hvis du ikke kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-10 18:51

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-09-10 18:51

Citat
Kan du ikke bare lukke numsen, hvis du ikke kan hjælpe ?

Sikke et pænt sprog du holder dig - og så er det næsten uden stavefejl!
Det svarer til din fine statistik!

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 20-09-10 18:55

Okay så forklar da mig engang for alle, hvad er der galt med at annullerede, hvis man ikka har fået svar på sit spørgsmål ?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 20-09-10 19:13

Citat
Okay så forklar da mig engang for alle, hvad er der galt med at annullerede, hvis man ikka har fået svar på sit spørgsmål ?

du har da fået en fyldig forklaring på disse/
http://www.kandu.dk/Spg102659.aspx
http://www.kandu.dk/Spg100432.aspx
http://www.kandu.dk/Spg100401.aspx

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 21-09-10 11:12

Nu har du vel snart fået besked nok ik' ThomasJensen85 eller JannickSkytte ???

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 26-10-10 18:25

Hvis du starter med at overføre 100 kilo til min konto, kan vi snakke om det