/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
WINDOWS MOVIE MAKER
Fra : JannickSkytte
Vist : 405 gange
20 point
Dato : 13-02-07 17:58

Når jeg ligger en film ned med nereo . hvordan får jeg det så over i windows movie maker ? Alså hvordan laver jeg filen om ?
Tak .. Mvh Jannick

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-07 18:02

Har du ikke spurgt om det EEN gang....

Movie Maker kan IKKE arbejde med DVDer KUN CDer....

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 13-02-07 18:05

når okay :) findes der så et andet dvd program til at lave efekter ulletester og sådan ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-07 18:05

Hvis det er en DVDfilm skal du først konvertere den til avi...

Det klarer denne GRATIS

http://www.dirfile.com/freeware/dvd-to-avi.htm

avi-filmen kan du så hente ind i Movie Maker.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-07 18:38

Og så kig lige på dine andre ÅBNE spørgsmål - de er alle besvaret men ikke lukket.....

Annuller spørgsmålet
Fra : JannickSkytte

Dato : 27-03-07 13:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål