Superpoint : 55485

Medlemsdato : 11-04-2002
Seneste login : 27-10-2017
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Gambrinus
Uvorn, fordærvet og opgivet skarnsknægt ruget ud i det Herrens år MCMLX
Republikken Als - Sønderjylland - Danmark
(Indvandre fra Djævleøen)

Bud (Uden arbejdstilladelse)
Mælkedreng (Ka' i huske flaskerne, som solsortene pikkede hul i ?)
Dagplejemor (Sort)
Frugtpresser (Æblemoster)
Benzintankpasser (Der røg sgu' nogle hjerneceller, dengang der var betjening)
Jord & beton arbejder (Et hul er vel et hul)
Asfaltarbejder (Als har faktisk ikke kun jordveje)
Kloakarbejder (Har været i bad)
Blikkenslager (Før Syndfloden)
Elektriker (Hang fast fra pærefatning til vandrør som 11årig. Deraf interessen)
El-Installatør (Ku' ikke få strøm nok)
Elektroniktekniker (Skruede ned for spændingen)
Hardwarenørd (Ka' ikke li' bløde pakker)
Alfanatiker (Den Røde Baronesse er en Alfa Romeo Sprint Veloce fra 1983)
Socialt tilfælde (Ingen synlige handicaps, men kan altid kendes på spændetrøjen)

(Har dog ikke bestået afsluttende eksamen på alle ovenstående uddannelser)

Hardware : Geni
Programmering : Idiot
Hvor mange elektronhjerner jeg har ?
Det aner jeg sgu' da ikke !
Kælderen, stuen, soveværelset, køkkenet, badeværelset, garagen.
Alle steder flyder det med gamle PC-dele.
Er der nogen, der skal bruge en 8086 og 2k RAM ?

Min Alfa Romeo : WOW
Mine PC'ere : WOW
Mit hjem : Sundhedsskadeligt (Ungkarl)

Er nok det, man kan kalde alternativt begavet.
(Min IQ slår bunden ud af den bundløse Richterskala)

Motto 1 : Hellere skubbe en Alfa end køre en Ferrari.

Motto 2 : Med et naturligt sexliv kan man undgå sportslivets fristelser.

Hvis du har hardwareproblemer eller mangler en dims, kan det være, jeg kan hjælpe.