/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
DVD RIPPE PROGRAM
Fra : JannickSkytte
Vist : 689 gange
20 point
Dato : 03-04-07 20:50

Hej !
Jeg mangler et program til at rippe dvd film .
Jeg er lige glad med hvad det koster .
Det skal bare kunne tage ALLE film også nogle der lige har fået pamiære .
Det skal kunne rippe det hele så den tager menuen og det hele med lige som Shrink.
Håber du kan hjælpe mvh Jannick

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 03-04-07 22:12
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 03-04-07 22:17

Det var vist download siden jeg lå et link til,her er hvad den kan

http://www.dvdfab.com/dvd-fab-platinum.htm

Og der er selvføllig også råd for,hvis du ikke vil betale $50 for den,men så må du pm mig,så skal jeg fortælle hvor du kan hente den unden at det koster noget

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 03-04-07 23:02

Hvis det skal virke som Shrink, hvorfor bruger du så ikke Shrink.
Hvis du kører AnyDVD i baggrunden, er der ingen problemer med Shrink.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 03-04-07 23:41

Citat
Hvis det skal virke som Shrink, hvorfor bruger du så ikke Shrink.
Hvis du kører AnyDVD i baggrunden, er der ingen problemer med Shrink.

Den nye version dvdfab kan rippe alle de nye film feks saw 3,dvdskrink er ikke så glad for at rippe de nye film,men det har nok også meget med at gøre,at dvdskrink ikke bliver opdateret mere

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 04-04-07 02:53

jeg synes ikke dvd shrink ripper godt. Jeg synes den ripper utydeligt.

Jeg kan bedre lide dvd cloner 4
Den ripper ikke menuer så pæne men jeg synes ikke man kan se forskel på dvd'en og den rippede

Men det er selvfølgelig delte meninger

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 04-04-07 15:04

Her er hvad du skal bruge. Du betaler kun en gang for livet, og de opdateres ca. 1 gang om ugen. Du skal købe både cloneDVD og anyDVD. Der er ingen koder de 2 programmer ikke kan knække, og de er på dansk, og meget nemme at bruge. anyDVD kører som et baggrundsprogram som du ikke kan se mens det knækker koder mm., og cloneDVD er selve programmet du bruger til at kopiere. Der er ingen forskel fra orginal til kopi af filmene. Jeg har prøvet mange gratisprogrammer, men intet når disse til sokkeholderne. De koster 68 USD ( ca. kr. 380.- ) for begge 2, og ingen gebyrer. Du kan prøve dem gratis i 21 dage, så held og lykke med alle dine nye film.

http://www.slysoft.com/da/clonedvd.html

Jeg gider ikke at få moralske kommetarer for dette.

Kommentar
Fra : Yatowi

Dato : 05-04-07 10:23

Jeg bruger selv DVD-Shrink og AnyDvd. Der er ingen problemer forbundet med det. Går det helt galt kan AnyDvd rippe filmene for dig men ikke komprimere dem. Så hér bli'r du så nødt til at anvende duallayerskiver eller dele filmen.

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 05-04-07 10:41

CloneDVD sammen med anyDVD, både ripper, kopiere og komprimerer på en gang. Jeg har prøvet flere premiere-film som DVD-shrink ikke kan klare, selvom anyDVD kører i baggrunden.