/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Dum kvinde
Fra : dr_dem
Vist : 960 gange
150 point
Dato : 25-04-08 17:30

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 17:33

--------------------------------------------------------------------------------
Hej alle sammen,

Jeg er enlig mor med et barn. Bor i en lejelejlighed. Huslejen er på 6200kr og min indtægt er efter skat i alt 18000kr om månenden. Men min kontor er altid på minus. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg har livsforsikring, internet, tlf, studiegæld, boligsikringsgæld, men det væreste er el regning. Jeg betaler 1000kr pr.måned..

Jeg er så træt af at jeg ikke har en krone på min kontor, når der kommer i slutning af måned.

Er der en, der kan give mig et godt råd, hvordan og hvorledes kan jeg rette op på min økonomi.

Venlig hilsen
Saline

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : achton

Dato : 25-04-08 09:39

--------------------------------------------------------------------------------
Du må lære dig at styre din økonomi, sådan er det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-04-08 09:42

--------------------------------------------------------------------------------
Be din bankrådgiver spærre din konto i samme øjeblik den
står på nul.
Så lærer du hurtigt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-08 09:43

--------------------------------------------------------------------------------
Hvordan kan du have "boligsikringsgæld" ?

Citat
men det væreste er el regning. Jeg betaler 1000kr pr.måned..

Tja - der er jo ikke andet at gøre end at sørge for at slukke for strømslugende apparater....

En komputer der kører dagen lang er IKKE billig i drift..

Hvad du ellers har kan vi jo ikke se....

Men men men

Citat
efter skat i alt 18000kr om månenden

Der er MANGE der lever for væsentligt MINDRE - så der kan nok skæres ned en del steder....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-04-08 09:44

--------------------------------------------------------------------------------
Spis havregrød

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 25-04-08 09:46

--------------------------------------------------------------------------------
Din elregning virker unormal høj. Med lidt omhu burde du kunne spare penge på elregningen. Husk at sluk for apparater du ikke bruger også dem du har på standby. Din elregning burde være ca. 1000DKR kvartalet altså ca. 300Dkr/mdr

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-04-08 10:05

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg vil så lige sige til dem der gør indsigelser mod elregningen, at jeg ikke finder den SÅ meget for høj....måske lige i overkanten for en enlig med 1 barn..........men min husstands elregning er altså betydeligt større end det det beløb der nævnes her

Men Saline.....en løn efter skat på 18000.....og en husleje på 6200......og pengene kan ikke slå til....det vil jeg godt nok kalde et luksusproblem,

Og især da, såfremt børnechecken og evt. børnebidrag fra faderen kommer oveni den indtægt??

Nu ved jeg ikke hvor meget du betaler pr måned til hver af de udgifter, men jeg fornoder det ikke er så meget som til el-regningen siden du kalder den for det værste.......

Det må ubetinget være dit privatforbrug der er alt for stort hvis du ikke har andre udgifter end dem du nævner der......

Der er mange familier med far, mor + 2-3 børn der må klare sig med 3-5000 pr måned til mad, tøj o.s.v. når de faste udgifter er betalt.

Lav et budget, regn ud hvor meget du kan tillade dig at bruge ud over de faste udgifter og overhold det........det er løsningen

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 10:09

--------------------------------------------------------------------------------
18000 efter skat???????? og så kan du ikke få det til at løbe rundt??? Jeg lever for LANGT mindre og har 3 børn.....

Du bør nok overveje nøje hvad du køber....

Regn ud hvad du har at bruge om ugen og hæv KUN det beløb.. Når der ikke er flere penge dén uge, kan du ikke bruge flere...
Der kan rent faktisk gå sport i at spare... og endda uden at mangle noget....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-04-08 10:10

--------------------------------------------------------------------------------
KHar du ekvarne?
Vores computere kører dagen langm vores el- regning ligner ikke din

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-04-08 10:13

--------------------------------------------------------------------------------
Smut du ned i din bank,og få dem til at lave en budgetkonto for dig.Så véd du nøjagtig hvad du har til dig selv hver måned,og du slipper for selv at skal huske på at betale dine regninger til tiden

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 25-04-08 10:14

--------------------------------------------------------------------------------
Tak tak for nogle af jer.

Jeg køber nok meget økologiske mad. Næsten alt er økologisk. Jeg bruger næsten 6500kr om måneden til mad, tøj og andre sager. Jeg køber ikke så meget tøj og vi spiser heller ikke udenfor. Jeg ryger ikke og drikker heller ikke. Jeg kan bare ikke styre min budget. Det er lige meget om jeg har få penge i hænderne eller mange penge.

Hvordan hvad al verden en familie med to børn lever med 3000kr om måneden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-08 10:17

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Jeg bruger næsten 6500kr om måneden til mad, tøj og andre sager. Jeg køber ikke så meget tøj og vi spiser heller ikke udenfor

Da du ikke køber meget tøj og ikke spiser ude må du jo købe en forfærdelig masse andet du sikkert SAGTENS kunne undvære.....

Du har et luxusproblem....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-04-08 11:08

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Hvordan hvad al verden en familie med to børn lever med 3000kr om måneden.

Det kan de fordi, de har fået lavet et budget/eller lavet det selv.
Så er el og varme, forsikringer husleje osv betalt. de 3000 er til mad og tøj

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-04-08 11:28

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Hvordan hvad al verden en familie med to børn lever med 3000kr om måneden.

Det kan de hvis de skal.....

og det er i dagens Danmark ikke unormalt, at eks. en enlig med et eller to børn, skal klare sig for maks. 2000,- når udgifterne er betalt..

Kommentar
Fra : frittemus

Dato : 25-04-08 12:10

--------------------------------------------------------------------------------
Kære Saline.
Du skulle have en røvfuld.....

Du har en økonomi, som mange vil misunde dig, og så kan du ikke få det til at løbe rundt.
Da jeg var gift, og havde 3 børn hjemme, havde vi ca 3500,- til tøj og mad, og vi fik det til at løbe rundt.
I dag er jeg på kontanthjælp, alene med en teenager på 16, og vi har ca. 3000.- om mdr. til tøj og mad.

Gå ned i din bank, få lavet et budgetskema, så alle regninger går gennem banken, så skal bankrådgiveren nok fortælle dig, hvad du kan tillade dig at bruge til tøj mad osv. pr. mdr. overhold dette, og du vil se, at du ikke har et problem......

Held og lykke med det
Og se så at komme i banken......

Kommentar
Fra : frittemus

Dato : 25-04-08 12:13

--------------------------------------------------------------------------------
Til REFI

Saline kan sagtens have boligsikringsgæld.
Det er faktisk en af de letteste gældsposter at få

En lille lønforhøjelse, som man ikke lige får indberettet til boligsikringen, så har man pludselig modtaget for meget boligsikring, og det skal betales tilbage.
Jeg kender RIGTIG mange der har det problem.....

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 25-04-08 12:13

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Hvordan hvad al verden en familie med to børn lever med 3000kr om måneden.

Seriøst?

Man spiser pasta med ketchup mindst en gang om ugen
Man ser film i fjernsynet - ikke i biffen
Man klipper selv børnene
Man arver tøj fra venner og familie

osv. osv. osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-08 12:43

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
En lille lønforhøjelse, som man ikke lige får indberettet til boligsikringen

Så har man da selv bedt om det....

Det er "fristende" at glemme - derenæst er der mange flere penge til rådighed....

Resultat...

Pludselig MINDRE boligsikring + en regning.....

Jo - der er desværre mange der "lever" for "lånte" penge......

Kommentar
Fra : frittemus

Dato : 25-04-08 12:49

--------------------------------------------------------------------------------
Netop Refi....

Sådan er det..

Kommentar
Fra : Eschen

Dato : 25-04-08 13:28

--------------------------------------------------------------------------------
Hej Lav en budgetkonto og brug kun 17.000 kr hver mdr. rest 1.000kr.--om et århar du sparet 12.000kr. op--Tillykke med det - det er dejligt tænk at ha' 12.000kr. ja det er dine -så kom igang ..

Kommentar
Fra : Eschen

Dato : 25-04-08 13:31

--------------------------------------------------------------------------------
Hej ! er du kommet igang --det er nu du skal - så er der jo 12.000kr til dig om et år,tillykke med det.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 25-04-08 14:41

--------------------------------------------------------------------------------
ja jeg vil da også sige at med 18000 kr om måneden burde du sagtens kunne klare dig ......uden problemer. men jeg har også kendskab til en i lignende situation og hun er også begyndt at tilbage betale sin boligsikring som hun har fået for meget i 2006 og alligevel modtager hun stadig boligsikring trods de har en samlet indtægt efter skat på over 30.000 men som hun siger så længe den går, så siger hun det ikke fra hvilket kan få mig helt op i det røde felt det er jo kun at skubbe problemet. gør som der er flere der har sagt . : få lavet et budget på alle faste udgifter og vil du ikke be banken om hjælp så spørg en god ven eller familie for det er ikke så kompliceret at lave.

med hensyn til din elregning så bruger vi her i vores hus for ca. 1500 kr el om måneden . så 1000 kr. er måske ikke i overkanten.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 15:32

--------------------------------------------------------------------------------
Og dit dankort er rødglødende fordi du køber ind

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 15:46

--------------------------------------------------------------------------------
aflever dit dankort og få et visa electron i stedet... det kan ikke overtrækkes....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-08 16:01

--------------------------------------------------------------------------------
Tror ikke Selina er så interesseret i vores svar - der er ikke rigtig nogen der "holder i hånden" og syntes det er synd....

Men det kommer måske

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 25-04-08 16:10

--------------------------------------------------------------------------------
Det er dog meget irriterende at folk kigger på tallet 18000kr, viser misundelse og skriver latterlig kommentarer.

Jeg har ikke brug for jeres misundelse og de kommentarer, som I skriver. Jeg tror denne hjemmeside handler mere om at give gode råd og indput. Hvis I IKKE kan give gode råd, så SKAL i lade være med at bruge jeres tid på at udtrykke jeres misundelse..

Det er dyrt at bo i Danmark.

Jeg betaler til de følgendende:

tv-licensen Mange af jer har måske aldrig betalt for tv-license.
Forsikring
SU gæld
Boglisikringsgæld
TDC
Tlf
A-kasse
Fagforening
El regning

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 16:12

--------------------------------------------------------------------------------
Det er så nemt med dankort og trække over det det er jo så nemt, JA men der er renter der skal betales, så derfor hænger du ned røven i vandskorben, så skrot det dankort NU

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 16:17

--------------------------------------------------------------------------------
Du har sikkert noget du kan spare på som du ikke har skrevet her (måske tøj til dig selv)

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 25-04-08 16:19

--------------------------------------------------------------------------------
I skal læse mit indlæg NU:

Hvis du har et par gode råd, så er du velkomen til at skrive til mig men hvis du viser din misundelse og skriver latterlig kommentarer, så får du en ting ud af det, at du bliver blockeret.

Lad være med at bruge din tid på en latterlig og minsundelses kommentarer.

Desuden er det jo ikke min skyld, hvis en der lever af bistandshjælp. Tværtimod i skal være glad for at en som mig arbejder 40 timer og betaler din bistandshjælp.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 25-04-08 16:54

--------------------------------------------------------------------------------
Det kan jo være svært at rådgive dig når man ikke ved hvilke "fejl" du begår, sådan helt konkret.
Men jeg kan da skrive lidt om hvordan jeg, som enlig mor til 2, og på kontanthjælp (jeg er på k.h. på grund af dårlig ryg, og det system er man altså ikke i for sjov, så jeg synes din sidste bemærkning, mildest talt, er malplaceret).:(
Vi køber ikke mærketøj. Vi går ikke efter det sidste nye indefor bl.a. elektronik, andres brugte kan være udmærket. Cykler købes i Bilka, Kvickly ell.l., eller arves. Børnetøj købes hovedsageligt i tøj og sko eller HogM. De fleste husholdningpenge lægges i Netto. Sodavand køber jeg meget sjældent. Jeg bager selv (ikke rugbrød). Jeg er flittig bruger af tilbudsreklamer, vaskepulver, hygiejnebind og meget andet købes KUN på tilbud (eller discount;)). Fastfood (pizza, burger o.l.) køber vi kun hvis vi f.eks. er på en tur om sommeren. Halogenpærer har jeg kun over køkkenbordet (de bruger for meget el, og er mere brandfarlige end glødepærer), i entreen hvor lyset tit brænder, fordi min søn er mørkeræd, har jeg en sparepære. Det eneste produkt der altid er strøm i, er videoen, for det er så besværligt at skulle indstille uret hver gang;).
Vi får ordentlig mad hver dag, og min datter på 12 år føler sig smart i tøjet.;)
Måske kan du bruge noget af det, og du er velkommen til at spørge.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-04-08 17:10

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg syntes da nu nok der er mange der har givet gode råd her..Misundelse skriver du...Jeg syntes ikke der er noget at være misundelig over eftersom du ikke kan få din økonomi til at køre.
Hvis det er din løn du mener,er 18.000 vist meget normalt.Flere i min omgangskreds/familie får 30-40.000 pr. mdr.
Hav en god weekend

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 25-04-08 17:11

--------------------------------------------------------------------------------
Du skriver både TDC og telefon... Måske mobil...? Hér kunne du måske kigge lidt på nødvendighed af fastnet (hvis det er det) contra forbrug, hvis det kun var mobil. Og hvis barnet har en mobil, så kan det også blive dyrt, afhængig af modellen. Og så findes der jo max-priser, hvorefter den låser.

Tjek evt. Telmore. Jeg betaler 29 kr. "ekstra pr. md.", men taler så gratis med alle andre Telmore-kunder. Og det f.eks. mine voksne børn, min veninde m.fl. (ved ikke, om andre har noget lignende, men det er højst tænkeligt).

Og i stedet for TDC fastnet findes eks. muligheder som onfone og lignende. Hvis du altså har de løsninger, som jeg tror.

Det er desværre logisk at økologi koster mere end ikke-økologi - og fortsæt du endelig med det. Og lad være med at købe æg fra burhøns...!

Men du kan jo også tage et kig på dine forsikringer. Måske er der noget at hente dér?

Og måske kan du få en bedre løsning på din gæld? Måske slå det sammen til ét lån i banken, og så have mindre afdrag? Eller blot få reduceret afdragene på dine lån hos långiverne?

Ellers er jeg nok enig med mange af de andre: Lav et budget. Læg et fast månedligt beløb til side til regninger (+ lidt ekstra til sikkerhed), og del resten op til de 4-5 uger, som de skal række. Sæt dem evt. ind på en dertil ny-oprettet konto, så du altid kan se, hvor meget du har tilbage i den aktuelle uge. Måske hjælper det med at spare...?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 25-04-08 17:13

--------------------------------------------------------------------------------
Nå, ja: El-sparepærer...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-08 17:16

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
tv-licensen Mange af jer har måske aldrig betalt for tv-license.
Forsikring
SU gæld
Boglisikringsgæld
TDC
Tlf
A-kasse
Fagforening
El regning

tv-licensen er jo et fast beløb 2.150 kr. årligt, opkræves hvert ½ år (med1.075 kr.)
Forsikring ?
Su gæld?
Boligsikringsgæld?
TDC ? Men det kan du måske ændre til en billigere internetforbindelse.
Tlf, hvis du er på arbejdet 40 timer om ugen, så kan regningen da ikke blive så stor.
A-kasse ?
Fagforening ? Den kan du evt. droppe og kun være medlem af a-kassen, så er du sikret dagpenge, hvis du bliver ledig.
El regning, har du så skrevet 1000,- mdl.

Der hvor jeg har sat et ?, det betyder at du ikke har opgivet beløbet.

Prøv at se på dit kontoudtog fra banken, så kan du se, hvor det er, du bruger penge.

Men som tidligere skrevet i denne tråd, så ville jeg, hvis jeg var dig, tale med bankrådgiveren og få lagt et budget.

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 25-04-08 17:28

--------------------------------------------------------------------------------
Jag syntes du skal blacliste samlige kanduer for de skriver deres meninger her og dem kan du ikke lide eller li som man nu skriver. Så jeg syntes at du skal lukke dit spørgsmål nu og gå hen i et hjørne og skam dig fordi alle her har givet dig et svar på hvorfor du ikke har penge på din konto,
så kør listen igennem og blaclist samtlige.

dr_dem, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af saline2, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 17:43

ha ha.. også dig????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 17:44

JA

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 17:46

Gå ind og skriv noget lort til hende og bliv blacklistet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-08 18:10

Citat
Gå ind og skriv noget lort til hende

Jeg har KUN skrevet pænt - det hjalp ikke

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 18:13

Citat
Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-08 18:10

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Gå ind og skriv noget lort til hende

Jeg har KUN skrevet pænt - det hjalp ikke

Skrev min mening og blev blacklistet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 18:31

Hold øje med den tråd og se at jeg ikke bliver listet sort.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 18:34

Citat
Hold øje med den tråd og se at jeg ikke bliver listet sort.

ec du er en

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 18:36

ec er en fedterøv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 18:42

Yes..................................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 18:45

Men men men ...................... det er faktisk sandt, det jeg skriver.

Uden min kone som økonomiminister ville vi nok ikke bo så godt som vi gør.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 18:45

jeg har BL hende....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 18:47

Citat
jeg har BL hende....

hvorfor???????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 18:48

ja hun skal sgu ikke kommentere mine indlæg.. så kan hun lære det...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 18:51

Hun (nogle) har afsluttet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 18:58

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 25-04-08 18:45

--------------------------------------------------------------------------------
Hej Alle sammen,

Tak for de gode råd, så kan vi se hvad der sker..

Kærlig hilsen
Saline

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-04-08 18:49

--------------------------------------------------------------------------------
- forsinket aprilsnar...

dr_dem, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af saline2, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 19:00

gud fader..... Der er hæklefejl i kysen....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:03

Kysen ????? skulle der ikke stå noget andet (kus...)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:10

Nå ja IMORGEN er det LØRDAG hun har sikkert ingen der kan gynge i lysekronen, og heller ikke råd til at tænde den, men som ec. har sagt før kan man sætte sterinlys I

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:11

Citat
men som ec. har sagt før kan man sætte sterinlys I

I begge dele

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 19:18

så er den sikkert langt sjovere at gynge i...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:21

Hvad hvis det nu er alterlys

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 19:21

DOKTOR.. jeg ku ikk drømme om at skrive så grimme ord......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 19:22

I er bare misundelige fordi jeg ikke blev sortlistet.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:24

Citat
I er bare misundelige fordi jeg ikke blev sortlistet.

Har du alterlys i din lysekrone???

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:27

Citat
DOKTOR.. jeg ku ikk drømme om at skrive så grimme ord......

Har kun skrevet (kus...) er det frækt?????

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 19:28

ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:29

eller grimt ord????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:31

kuskus er mad som bla. Marokaner spiser

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:32

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:35

Ps hun er stadigvæk en dum kvinde (k......)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 19:35

Vi har vokslys stående ved alteret inde i stuen.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:37

De gør også ondt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-04-08 19:38

Er der en klub eller andet for dumme, så vis lige hvor, jeg er lige blevet kaldt et kæmpefjols, så jeg kan gøre den dumme kvinde selskab i en sådan klub God weekend

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 19:41

O.V.N. - du kan blive formand for den klub.
Der ingen andre der er dumme nok til at ville være formand.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:41

Vi kan starte en klub her og O.V.N du skal være formand

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:42

Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 19:45

....................tillykke med valget Hr. Formand O.V.N.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:48

Og dette skal være vores formand til ære hurra

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-04-08 19:51

Dr.dem finder medlemmerne og du kan så være kasserer Eyvind, du får sikkert problemer med at opkræve kontingent, vi er for dumme til at spare op

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 19:56

OK med mig og Eyvind det skal være danske penge når du opkræver

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 19:59

Jeps - så kan jeg endelig få vækslet alle mine 70 kr. sedler i klubkassen.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 20:03
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 20:04
Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 25-04-08 20:38

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 25-04-08 19:46

--------------------------------------------------------------------------------
Eyvind

Skal du låne???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 20:03

--------------------------------------------------------------------------------
Låne - næ ellers tak, men jeg klarer mig med det der bliver godtkendt af forbrug.

docmuth, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af saline2, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Copyright © 2000-2008 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 20:40

Ja så er vi tre eller fire måske fem

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 20:50

hun er jo latterlig.... men herligt med et godt fredagsgrin

Accepteret svar
Fra : saline2

Modtaget 75 point
Dato : 25-04-08 21:48

Du er selv dum, hvis du ikke var dum, så ville du ikke have skrevet det. Din idiot skrid med dig. Du er sikkert en bistandsklient, derfor har du gjort det.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:05

Du bliver ikke smidt ud her og jeg tjener meget mere end dig (udbetalt). Den der er dum er dig når du udelukker alle der svare dig på dit spørgsmål og som svare ærligt og giver et dig et svar. du giver så dine point til en kontanthjælps modtager som har meget mindre i indtægt end du har, jeg mener stadigvæk du kkulle skamme dig. Du skjuller noget i dit regnskab som du ikke vil ud med, dvs. div. konto kort med 21% i rente pr. måned.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:18

Dum
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:06

--------------------------------------------------------------------------------
Du bliver ikke smidt ud her og jeg tjener meget mere end dig (udbetalt). Den der er dum er dig når du udelukker alle der svare dig på dit spørgsmål og som svare ærligt og giver et dig et svar. du giver så dine point til en kontanthjælps modtager som har meget mindre i indtægt end du har, jeg mener stadigvæk du kkulle skamme dig. Du skjuller noget i dit regnskab som du ikke vil ud med, dvs. div. konto kort med 21% i rente pr. måned.
--------------------------------------------------------------------------------
Afslut debat

Svar
Fra : saline2

Dato : 25-04-08 22:13

--------------------------------------------------------------------------------
Du skal selv skamme dig. Din idiot du er en bistandsklient, der ikke gider at lave noget som helst. Din idiot. Man kan ikke tale med en idiot som dig

Svar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:17

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg tror ikke der er nogle bistandsklienter der får udbetalt 25000 som jeg gør og kun arbejder 37 timer om ugen.

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:27

dr_dem (Superbruger)
Medlemsnummer : 251420
Superpoint : 4852
Medlemsdato : 28-03-2006
Seneste login : 25-04-2008

Profil Private indlæg Abonnementer Blackliste Historik
Private Indlæg Skriv indlæg Indlæg
Dum
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:06

--------------------------------------------------------------------------------
Du bliver ikke smidt ud her og jeg tjener meget mere end dig (udbetalt). Den der er dum er dig når du udelukker alle der svare dig på dit spørgsmål og som svare ærligt og giver et dig et svar. du giver så dine point til en kontanthjælps modtager som har meget mindre i indtægt end du har, jeg mener stadigvæk du kkulle skamme dig. Du skjuller noget i dit regnskab som du ikke vil ud med, dvs. div. konto kort med 21% i rente pr. måned.

Svar
Fra : saline2

Dato : 25-04-08 22:13

--------------------------------------------------------------------------------
Du skal selv skamme dig. Din idiot du er en bistandsklient, der ikke gider at lave noget som helst. Din idiot. Man kan ikke tale med en idiot som dig

Svar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:17

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg tror ikke der er nogle bistandsklienter der får udbetalt 25000 som jeg gør og kun arbejder 37 timer om ugen.

dr.dem

Svar
Fra : saline2

Dato : 25-04-08 22:22

--------------------------------------------------------------------------------
Du har ikke noget arbejde, hvis du havde et arbejde så ville du ikke være så idiot. Du får sikkert 2500kr stakkels dig. Din idiot

dr_dem, du har følgende muligheder

--------------------------------------------------------------------------------
Denne private debat er blevet afsluttet, det er derfor ikke længere muligt at skrive en kommentar.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 22:33

hvem skriver hun til??????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:40

Du mangler noget i dit liv, find dig en mand der kan holde dig ud.

Hendes forehenværende sidder på en ødet Ø og en flaskepost skyller i land. Han åbner den og en ånd kommer ud og siger du har et ønske som vil blive opfyldt, han siger så jeg vil ikke sejle, jeg vil ikke flyve, så jeg vil have en motorvej herfra og til fastlandet. Ånden siger at den er godt nok svær og opfylde og spørger om han ikke har et andet ønske, hvor han så svare "jo jeg vil gerne lære at forstå kvinder" Ånden svare "skal det være en 2 eller 4 sporet motorvej"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-04-08 22:42

Nej...helt ærligt, så kan I altdå ikke tilllade jer at kalde den stakkels kvinde for dum......

Det er derimod synd for hende, at hun ikke fatter, at kommentarerne i hendes spørgsmål, slet ikke har noget med misundelse at gøre, men derimod et forsøg på at vise hende som sammenligningsgrundlag, at det sagtens kan lade sig gøre at bruge færre penge, og at hun kan hvis hun vil.....

Der er jo ingen af os, der kan gi' hende fler penge, så der ikke er overtræk på hendes konto.....

Men desværre, den slags mennesker er helt uden for rækkevidde......fatter kun , at "åh, det er såååååsynd for mig, at jeg ikke kan tillade mig at bruge penge ubegrænset", selv om hun har mere til rådighed end flertallet......

kender hun mon ordsproget "Mere vil have mere"

Sikkert ikke, men det er det hun lever efter efter.

Også mere relevant, hvis hun efterlevede et andet ordsprog: "At sætte tæring efter næring"

Sådan nogen som hende, burde tvinges i en periode til at leve for det samme som en bistandsklient eller folkepensionist.....så kan det sgu være hun fik en anden opfattelse af tingene............sådan en luksusklynker

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:42

hvem skriver hun til??????
Til lille mig der er bistandsklient til 25000 om måneden

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 22:47

hvis hun så forstod at udtrykke sig så man kan fatte det.... http://www.kandu.dk/spg120597.aspx

Hun lider af forfølgelsesvanvid...... Hvorfor sætter du overhovedet en tråd i gang hvis du kun gider de svar du kan li søster lagkage.... (sorry DOKTOR, bruger din tråd da jeg jo er BL)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:49

Jamen dova der er folk der gøre rent der hvor har mit dejlige arbejde, som tjener 17000 om måneden brutto og så klager hun. Føj siger jeg

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:50

Citat
(sorry DOKTOR, bruger din tråd da jeg jo er BL)

Bare kør

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:55

18.000 kr udbetalt = over 30.000 brutto??????? eller meget gæld som skal betales af

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 22:55

Jeg sidder faktisk og overvejer et raserianfald af de helt store, men jeg gider sgu ikke ofre mere tid på den gimpe... For min skyld kan hun leve over evne til banken lukker for hele lortet.. det rager mig en papand... hun kan skide og ha lort i munden på samme tid.. det er godt gået af hende... Jeg ville skamme mig hvis jeg var hende... Føj..

Og jeg fik luft...

Og se så om du kan blokere mig i DOKTORENS tråd... Harpe....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:57

Citat
Og se så om du kan blokere mig i DOKTORENS tråd... Harpe....

NÆÆ NÆÆ her er det mig der bestemmer

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-04-08 22:57

Citat
Jamen dova der er folk der gøre rent der hvor har mit dejlige arbejde, som tjener 17000 om måneden brutto og så klager hun. Føj siger jeg

Jeg ved det....håbede også det skinnede igennem, at det var ironisk ment

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 23:00

jeg stopper her.. ellers bliver jeg vist modbydelig.....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 23:00

Citat
Jeg ved det....håbede også det skinnede igennem, at det var ironisk ment

Så er vi jo enig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 23:01

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
jeg stopper her.. ellers bliver jeg vist modbydelig.....

Tøssepige

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 23:10

Tak for svaret saline2.
Din store dumme tøs, du skulle ha nogle store klask i din bare r.. med et bræt med søm i så du kunne vågne op og se lyset.

dr.dem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-04-08 23:33

Citat
Der er hæklefejl i kysen....

NEEEEEEEEEEEEEJ !!!!!!!!!!!!!
For der er sq ikke nogen kyse . Og dog !!! Måske men der er ikke noget under