/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kan man være så dum som dr_dem
Fra : saline2
Vist : 707 gange
30 point
Dato : 25-04-08 21:57

Kan man være så dum og idiot som dr_dem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-04-08 21:59

Hvorfor tror du han er dum??

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 25-04-08 22:00

Den idiot har sat 100 point på at kalde mig dum fordi jeg havde blocket ham/hende.

Du og dine makker er så langt ud, at I Ikke fortjener at få et svar fra mig. Jeg vil ikke bruge min tid på en som dig.

Dum kvinde
Fra : dr_dem Vist : 237 gange
100 point
Dato : 25-04-08 17:30

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 40 point
Dato : 25-04-08 22:06

Citat
Du og dine makker er så langt ud, at I Ikke fortjener at få et svar fra mig. Jeg vil ikke bruge min tid på en som dig.

Mig og mine makkere????

smutter ud af din tråd igen, du må jo lide af forfølgelsesvandvid,for jeg har ikke været med i de tråde

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 25-04-08 22:15

Nordste.

Jeg har ikke skrevet noget til dig og jeg mente heller ikke dig. Jeg ved ikke hvorfor du troede at jeg skrev til dig.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 25-04-08 22:24

Nu ikke mere fnider ala:

"Du dåååååm"
Det´ du ozz"

oh bla bla bla

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-04-08 22:55

Citat
Kan man være så dum og idiot som dr_dem

Ja, sagtens

Jeg er også en af dem du blacklistede i det andet spørgsmål....fordi jeg skrev min mening......

Du fatter bare ikke, at folk ikke gider stryge dig med af ryggen med den opfattelse du lagde for dagen......og at du ved at skyde efter eks. bistandsklienterne som "du er med til at finansiere" viste, at du føler dig meget bedre end dem......

Så himler du op om misundelse..........det har sgu ikke noget med misundelse at gøre.....men et forsøg på at vise dig til sammenligning , at det kan lade sig gøre at klare sig for meget mindre....uden at folk hyler og klynker af selvmedlidenhed over, at deres bankkonto ikke er et uudtømmeligt overflødighedshorn.

Du er SÅ skidepriviligeret, i forhold til så mange andre, med den økonomi du har, at du fandme burde skamme dig over at stille sådan et spørgsmål.....medmindre det var for at få råd om behandling for overshopping..............du skulle prøve at tvinges til at leve af det eks. bistandsklienter får....bare i et par måneder, så kunne det være det ville gi' dig nogen ideer til hvordan du undgår at bruge for mange penge.....for andre forsøg på at forklare dig det, fiser åbenbart ikke ind på lystavlen.....

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 25-04-08 22:56

saline???

Måske troede Nordsted at du mente hende fordi du jo netop SKRIVER TIL HENDE!

Se selv hér og læs evt. dine egne indlæg...

Citat
Du og dine makker er så langt ud, at I Ikke fortjener at få et svar fra mig. Jeg vil ikke bruge min tid på en som dig.

- hvis ikke ovenstående var ment til Nordsted, ja så må du sqda skrive til dig selv?

Du godeste en ussel tråd - tænk at oprette en tråd i en voksenfora - blot for at fortælle et andet menneske at man synes at vedkommende er 'DUM'??

Kan du have en rigtig god weekend, jeg håber sandelig ikke dit humør holder sig dér hvor det befinder sig lige nu, det ville være synd for dine omgivelser.

Med VENLIG hilsen
vil.du

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 25-04-08 22:58

WOW dova

Jeg er netop kommet online og aner ikke hvad alt dette er affødt af - men jeg kan da se at jeg skal læse et par tråde

Jeg blev bare gal fordi denne 'salina' tillod sig at skrive sådan til vores rare Nordsted! Dét skal ingen sq gøre, for hun behandler alle pænt og fortjener ikke sådan en gang vrøvl!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-04-08 23:01

vil.du

http://www.kandu.dk/Spg120550.aspx

Men det bli'r låst om 20 minutter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-04-08 23:11

Et lille pip fra mig, se lige på de to første indlæg, og hvornår de er sendt et minut til forskel, Saline2 skrev på sit indlæg da Nordsted1 sendte og havde ikke læst indlægget fra Nordsted1 og jeg gætter på at indlægget var til dr.dem og makkere god weekend til alle, gode og kloge og dumme og fjolser

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 25-04-08 23:45

Tak dova, ja jeg nåede at se det - kæben hænger endnu

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-04-08 23:46

Citat
Kan man være så dum og idiot som dr_dem.

Ja det kan man
Det har jo vist sig herinde at det ovenikøbet kan være MEGET værre
Et levende bevis er jo dette spørgsmål !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 23:57

Her er den dumme bistandsklient der står op kl. 5:00 om morgen køre 5 Km på cykel kl 6:50 og laver ikke en skid i 7,5 timer man - tors og køre hjem kl 16:00 7 timer fre og kører hjem kl 15:30
og har udbetalt 25.000 Kr. om måneden Holdkæft hvor er det dejlig at være sådan en bistandsklient

dr.dem

ps hej makker???????????????????????????????????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-04-08 00:05

Citat
Her er den dumme bistandsklient der står op kl. 5:00
kl 05 sover jeg, du må godt nok være meget dum at stå op på det tidspunkt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 00:07

Citat
kl 05 sover jeg, du må godt nok være meget dum at stå op på det tidspunkt

Skal op og passe mit bistandsarbejde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-04-08 01:35

Peace.... (og Winston Churchill's V-teg) snup en chill-pill og nyd weekenden
Sov godt
Fortsat go' weekend

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-04-08 08:54

Jeg kan da kun give dova så inderlig ret...

Mere er der vel ikke at sige til det inden man bliver "blockeret" som du kalder det...

God weekend til alle...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 09:37

Salina - Jeg tror du gemmer på en lille provokatør.
Men når du nu vil lade som om, at du er stakkels..............så brug de rigtige tal.
Ellers afsløres din provokation for hurtigt.

Ps. Jeg skriver måske ikke flere indlæg, da jeg nok bliver blacklistet.

Godkendelse af svar
Fra : saline2

Dato : 26-04-08 09:42

Tak for svaret Nordsted1.

Jeg vil give dig point, fordi du tidligere har skrevet din mening på en god og rar tone. Det var vist en misforståelse at du troede at jeg skrev til dig. Jeg skrev til mit indlæg men så samtidig skrev du også indlæg til mit.

Du ønskes en god weekend

Kærlig hilsen
Saline

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-04-08 09:48

Citat
fordi du tidligere har skrevet din mening på en god og rar tone

Kvalme kvalme saline 2, få dig - og dine to andre profiler - et liv...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-04-08 10:04

Citat
Jeg kan da kun give dova så inderlig ret...

Endnu mere "ret" herfra.
Jeg har kigget i trådene om emnet.Og jeg krymper tæer.Jeg ville være flovt ved at komme med sådan et spørgsmål.Men det beviser bare atter engang,hvor forkælet store dele af befolkningen er.
Jeg har et godt råd: SÆT TÆRING EFTER NÆRING.
Bare sådan en lille ting som el-forbruget studsede jeg over: 1000,-/mdr.
Vi bor i hus på 137 kvm.Har lys tændt både her og der,som andre mennesker.Køle,fryser,PC,gasanlæg.Årlig forbrug: Ca 5.500 Kr.
Men jeg kender godt typerne,med lidt for fremtrædende shopping gèn og for lidt ryggrad.

M.V. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 10:09

IHT overskriften.. JA.. dig selv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 10:18

Jeg har lige sprurgt finansministeren og hun siger små 5000 kr. årligt
Alm. lys / tv / tekogere / magnetkogeplader / ovn med 4X pyrolyse årligt / vaske og tørretumblere / en del elværktøj / flere computere / gasvarme.