/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Medlemmer søges til dumme klub
Fra : dr_dem
Vist : 1562 gange
236 point
Dato : 25-04-08 20:02

Formand: o.v.n.
Kasserer: Eyvind
Medlem: dr_dem

Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 20:05

Det er ingen betingelse at være medlem her i klubben.

Fra : valde.

Dato : 25-04-08 20:06

Ja potentialet er da til stede:
Mon i skal bruge en sekretær?

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 20:08

Citat
Ja potentialet er da til stede:
Mon i skal bruge en sekretær?

Du er optaget

Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 20:09

Ja ja Valde - bare du husker at falde lidt af på din stavning, vil skulle jo nødigt kunne læse det du skriver.

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 20:09

Valde husk nu og lave referat

Fra : valde.

Dato : 25-04-08 20:14

Citat
Ja ja Valde - bare du husker at falde lidt af på din stavning, vil skulle jo nødigt kunne læse det du skriver.

Det skulle da være muligt - - Ja, jeg ved da ikke

Fra : valde.

Dato : 25-04-08 20:20

-------------------------------

Du er optaget

[/CITAT]

Hører der en guldtresset kasket med?

Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 20:40

husk at sidde på skødet når der skal stenograferes...

Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 20:40

Saline er selskrevet....

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 20:43

Citat
Saline er selskrevet....

Hun er ikke med LEM

Fra : bentjuul

Dato : 25-04-08 20:43

En dørmand en mangler !

Citat
Hører der en guldtresset kasket med?

Nej det får jeg hvis jeg bliver antaget som dørmand.

Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 20:43

det kan være hun bor i LEM...

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 20:49

Citat
det kan være hun bor i LEM...

Det har hun fået (3børn) det er meget at mandens førehund ikke gøede.

Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 20:51

Tilde38..................læs lige.
Citat
Det er ingen betingelse at være medlem her i klubben

Så der er også plads til dig.

Mødetiden er fastlagt til sommertid så kom i god tid og hils pænt på den elegante guldtressede kasket med en dørmand nedenunder.

Fra : Tilde38

Dato : 25-04-08 20:55

hmmm. jeg er ikke med lem.. men måske lam......

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 20:57

Det må jeg sige det er en god kasser vi har, der sætter dørmanden nedenunder og spare penge

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 21:00

Ham er hun vel ikke gift med?????

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 21:00

de fik kun to børn

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 21:03

james hvad

Fra : Klumme

Dato : 25-04-08 21:20

Citat
hmmm. jeg er ikke med lem

Har du helt givet op??

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 21:23

Citat
Fra : Klumme

Dato : 25-04-08 21:20

Citat
hmmm. jeg er ikke med lem

Har du helt givet op??

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 21:23

glemte

Fra : saline2

Dato : 25-04-08 22:20

valde....... du er på bistandshjælp sammen med dine makker, så I har en masse tid til at danne jeres klub. Men ved du hvad det er mig og alle de andre, som er i arbejde få gavn af de gode ting i samfundet. Jeg er stolt over mig selv, idet jeg går på arbejde, men en som dig kommer på bistandskontor og tigger om 100 kroner.. I skulle skamme jer.

Accepteret svar
Fra : saline2

Modtaget 236 point
Dato : 25-04-08 22:21

dr_dem.. Ja det går meget godt med din klub.. Du skal skride i mit privat rum. Du skal ikke skrive til mig.. Jeg gider ikke svare dig, fordi du er så lavt at jeg ikke gider at komme på dit niveau. Du skal skamme dig og finde dig et job i stedet for at være dum og idiot

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 22:23

Har et job som er bedre en dit og det er ikke mig der klager

Fra : yearhouse

Dato : 25-04-08 22:33

Dr_dem.....

Hedder du så dr_dum nu?

Fra : Troldepige

Dato : 25-04-08 23:11

Du må meget have mig undskyldt saline 2, men jeg kan læse at du ihvertfald ikke har meget forstand på kontanthjælp (som engang hed bistandshjælp). Mange, og jeg mener RIGTIG mange, af de der er på kontanthjælp, er det fordi de har enten psykiske eller fysiske problemer som gør at de ikke er i stand til at passe et fuldtidsjob.
Og en ting kan jeg love dig, at havde man anden udvej, så var man IKKE på kontanthjælp.
Men du er vel en af dem som tror på alt hvad Claus Hjort Frederiksen siger, bl.a. at der ikke findes syge mennesker på kontanthjælp. Det er en STOR løgn.
Du tror vel også på ham når han siger at syge mennesker "bare" skal have et arbejde, så får de det meget bedre.
Saline 2, det er muligt at de andres råd til dig ikke var det du søgte, men de har dog rådet dig ud fra deres egen erfaring, og helt åndssvage er deres råd jo ikke, f.eks. at lave et budget.
Men DU udtaler dig om ting som du er totalt uvidende om, og det burde du afholde dig fra.

Fra : vil.du

Dato : 25-04-08 23:12

Hmmmm hmmmm.......

Citat
Du skal skamme dig og finde dig et job i stedet for at være dum og idiot

- se min gode 'salina' - når du mener at du kan tillade dig at skrive som der står i det citat, så tror jeg, nej jeg VED at RIGTIG mange mennesker, lige pludselig TYDELIGT kan se HVEM det er der er 'dum og idiot' i det her spil!

Mener du virkeligt, helt seriøst at man, hvis man ikke er i arbejde, er 'dum og idiot'??

Du fredsens, man skal dælme godtnok læse meget, før læsebrillen falder af

Hmm...det er vel 'absonst' at bede dig dokumentere din påstand? Findes der et eller andet videnskabeligt bevis for at mennesket mister sin begavelse samt forstand - i det øjeblik dette menneske udtræder af arbejdsmarkedet??
Jeg vil MEGET gerne læse dokumentationen!

Pænt tak?
Bebe?
Please?
Be om?

Go' weekend!

Venlig hilsen Dorthe
- kan jeg søge en stilling som solist i dette kor af dummernikker?

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 23:19

Citat
Hedder du så dr_dum nu?
Du må kalde mig hvad du vil

Citat

Fra : Troldepige

Dato : 25-04-08 23:19

Ha-ha. I så fald har hun givet sine 100 point (for bedste råd om at spare) til en som er "dum og idiot".

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 23:33

Hvis man har et forbrug i strøm på 1000 kr pr. måned er der Sgu noget galt. Jeg har 5 computer 2 fjernsyn der kører i døgn drift og det betaler jeg 1500 pr kvartal

Troldepige med de 100 point

Fra : dr_dem

Dato : 25-04-08 23:35

Men du kan ikke modtage dem da du er almindelig bruger

Fra : piaskov

Dato : 25-04-08 23:48

Hvad koster det i medlemsgebyr ???
Jeg vil også være med er vant til foreningsarbejde

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 00:02

Fra : Klumme
Citat
Dato : 25-04-08 21:20

Citat
hmmm. jeg er ikke med lem

Har du helt givet op??

Som klumme skriver

mindst to gange om ugen

+

lysekrone

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 08:13

mit dyre dæk bark er bedre end leg i lysekroner...... Og det skal nydes med manér...

Fra : mulberry

Dato : 26-04-08 09:39

Jeg vil gerne være forlængerarm og dèn med det lange ben foran.
Og jeg er forresten ret god til at binde sløjfer.

Fra : mulberry

Dato : 26-04-08 09:41

SKAL man have pandehår ?

Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 10:05

Multebarry - du er allerede bagud i kontingent.
Send dit kontonummer kode og årstal...................så henter jeg dem selv.
Hilsen.
Den kasserede.

Fra : mulberry

Dato : 26-04-08 10:17

Fedt at du gider! Hèr er det hele: 66688 888887654 Kode : 9990 Årstal 2003
Jeg har sat penge ind fra de flasker og tomme dåser jeg fandt sidste fredag, håber det er nok. Ellers sender jeg nogen sløjfer. Er der nogen specielle farver klubben forestrækker ?

Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 10:25

Det med farverne aner jeg ikke.....................bare de er pæne.
Desværre er det ikke os alle der kan montere sløjfer i håret.

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 14:25

så kan i få en i panden.....

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 14:27

http://www.kandu.dk/spg120626.aspx.. Gad vide om hun har købt dyr fiskestang eller lavet den selv???

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 14:32

# Bruger Medlemsdato

1 iah 01-12-2002

2 Eyvind 02-07-2003

3 Teil 19-07-2003

4 refi 24-11-2003

5 valde. 26-02-2004

6 dova 03-06-2004

7 Mosebaek 15-09-2004

8 Klumme 09-12-2004

9 vil.du 08-05-2005

10 Tilde38 24-02-2006

11 dr_dem 28-03-2006

12 frittemus 03-11-2007

13 achton 26-11-2007

14 piaskov 26-01-2008

15 docmuth 05-03-2008

[1-15] af 15 side : 1 af 1
.. gad vide om hun venter på svar..... åhhh jeg dør af grin

Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 14:53

Hwa satan..... jeg vidste godt jeg var med lem, men ikke at jeg var medlem

Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 14:57

Nååå det er Kandumedlemsdato LOOL Troede det var dummerklubben. Ikke fordi det gjorde noget og kvalifikationerne er sikkert osse i orden, men blev bare overrasket.

Men skal det hele tælles med, så har jeg ancienitet fra 26 juli 2002 og er ældste medlem af Kandu på den ovenstående liste http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=29755

Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 15:00

Pi.... Det hedder anciennitet, så der mangler et "n". Hader unøjagtigheder!!!!

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 15:29

Hader unøjagtigheder!!!!.... Så mangler du et "s" i Pi.

Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 15:36

BABABABA Der skulle stå PINLIGT lala lalala I got you

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 15:41

Klumme Du er æreres LEM

Husk kontingent

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 15:55
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 16:30

ja så holder hun vel kæft en periode.....

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 16:32

Citat
ja så holder hun vel kæft en periode.....

Nææ tror bare hun starter er nu op

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 16:35

Panik kvinde der mangler mad og penge

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 16:36

Bestyrelsen har givet øl så skål da

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 16:37

Nå nej det var kun til de første tre medlemmer

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 16:41

det næste blir vel..... Hvor køber man dykkerudstyr....

Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 17:36

Tilde39
Nestældste her i tråden.
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=41633

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 19:27

Eyvind??????

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 19:32

Citat
Tilde39

Tror snart det er 40

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 19:33

ha ha ha.... det er snart 41.....

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 19:34

Tilde 41 du er alders præsident

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 19:36

eller er di født i 38

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 19:36

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 19:41

Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 19:53

Altså Tilde 38
Det er mig som er den næstældste Kanduer her i tråden.
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=41633

Hilsen.
Emesen
e.c
Eyvind

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 19:55

Er o.v.n. så gammel

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 19:56

I mobber....

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 19:57

Ja og til næste år bliver det mere

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 20:00

hmmmm.....

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 20:01

Jeg har jo lige rost dig idag overfor den tykke amager tøs, det er da ikke og mobbe

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 20:04

Tænk positiv

om ni år

hedder du

Tilde 50

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 20:16

naaarhej.. jeg hedder stadig Tilde38 til den tid......

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 20:23

Øh... hvad er en "dummeklub"?

Fra : valde.

Dato : 26-04-08 20:24

Salina skriver:
Citat
[...]

Når du nu symes jeg skal skamme mig ja så gør jeg da det. du får senere at vide hvad jeg skammer mig over. Nu skal du først vide lidt om mig: Jeg arbejdede fra jeg var fjorten til jeg blev 68.
Derefter har jeg så fået folkepension i 12 år - Du synes stadig jeg skal ud og arbejde? okaj men jeg har aldrig tigget bistandskontoret om 100kr som du skylder nig for(Det kunne man tiltro en ynkelig klynkende persom som dig)

Siden jeg gik på pension har jeg gennemgået 9 store operationerog en del kemobehandlinger. Du synes stadigvæk jeg skal skamme mig over at modtage pension Og se at få et arbejde? Men jeg har stadigvæk nogenlunde god samvittighed over at modtage gratis behandling af det danske sygebæsen og velfærdssystem. Sygdom kan ramme os alle - måske endda dig!
De senere år har jeg gradvis mistet det meste af synet. Du synes stadigvæk jeg skulle se at finde mig et arbejde?
Det synes jeg så ikke - jeg har betalt skat siden jeg blev 16.
Nej jeg skammer mig over at vort land har fostret så ynkelige og uforstående personer som dig

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 20:27

lige i øjet valde... godt skrevet....

Fra : valde.

Dato : 26-04-08 20:34

Tak Tilde!

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 20:41

Hov. Undskyld jeg spurgte... Nu har jeg også læst tråden. Jeg begynder at danne mig et billede...

Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 20:43

Citat
Øh... hvad er en "dummeklub"?

justuniverse ................ du må være født medlem.

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 20:43

alle der er BL hos Saline.... Tror jeg...

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 20:45

Eyvind> Det var jo det, jeg tænkte, men jeg var vildt nervøs for optagelseskravene

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 20:45

Eyvind har du tal på med LEM s listen

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 20:46

dr_dem > Er der ikke en formular med nogle spørgsmål man ikke skal kunne svare på. Jeg vil enormt gerne være med....

Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 20:47

Ja Valde - du kan godt være bekendt at modtage lidt fra det samfund du har været med til at lave............ nemlig.

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 20:48

Og det gælder ikke hvis man har en dildo under hovedpuden

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 20:49

valde har skrevet et suverent godt indlæg.. det giver stof til eftertanke og klart skal du have alt den hjælp du kan og har krav på....

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 20:50

arrrrgh Eyvind.. jeg fik at vide jeg godt ku være medlem... selvom jeg er uden...

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 20:51

Mor er ikke sur.... mor er skuffet.....

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 20:55

Tilde38. valdes indlæg var ok, men i mit univers var det nu mere "saline2"´s indlæg, der ikke var det.

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 20:57

justuniverse

Jeg er her fordi jeg blev kaldt dum og det er mange steder
Eyvind havde ikke noget og lave og blev kasserer
o.v.n. blev formand det var dumt
Kan du finde en tittel til dig selv sååååå

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 20:59

dr_dem> Jeg tror, at min fremtid i klubben (hvis jeg bliver tilkendt æren) må være "spinddoktor". Jeg vil kunne råde og vejlede i forkerte beslutninger osv....

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 20:59

justuniverse.... netop.. derfor al den ballade.... det er godt med et billigt grin ind i mellem....

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 21:00

Og læg mærke til at vi er med LEM hele ugen alle 7 dage

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 21:01

Er der så nogen "op"tagelseskriterier i DET område også?

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 21:03

der må vel være et mindstemål.......?

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 21:03

Citat
"spinddoktor".

De bliver jo fyret når bossen siger noget forkert

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 21:04

6 cm

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 21:05

Tilde38>Ja, man plejer at sige, at undermålere skal sættes ud igen.... (fordi det er synd for dem)
dr_dem>Jeg tager chancen. Der er trods alt forskel på erhverv og foreningsliv.

Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 21:06

Alle kan vist være med - også uden.
Ellers spørg formanden. jeg er kun den kasserede.

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 21:06

TYK

Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 21:06

Hvis jeg må være "Illuminator", så sørger jeg for belysningen

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 21:07

Formanden

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 21:07

Apropos bossens udsagn... Så sagde min boss i fredags, at hvis vi strejkede, så ville han insistere på, at vi fortalte ham det.
Som han sagde... "Det ville være så pinligt og stå dér om 14 dage uden at vide, at det var sket"

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 21:08

husk lup....

Just.. foreningslivet er vigtigst.. derfor er mindstemålet større...

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 21:09

de gamle går godt nok tidligt i seng.....

Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 21:10

Lup Tilde Hmm, det er vel bare fordi du vil tæt på LOOL

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 21:10

Jeg købte mig en penisforstørelse på nettet til 3000 Kr.

de sendte mig en lup

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 21:11

Tilde38> Det er nok kun fordi jeg ikke forstår... (jeg skal jo bevise, at jeg hører til), men målet skræmmer mig ikke

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 21:12

.... med mindre, at det kun er centimeter, du snakker om????

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 21:14

Tilde har du sovet lige så godt som jeg har sidste nat??????????????

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 21:35

jeg gyngede i lysekronen.....

Just... ja ja.. jo dummere jo bedre... Jeg gør hvad jeg kan for at blive medlem og så opretter DOKTOREN bare en ny klub for dem udenlem... men jeg vil ikke.. nej jeg vil ej...

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 21:38

Tilde38>
Citat
Just... ja ja.. jo dummere jo bedre...

... jeg bliver helt hægtet af :S
Jeg forstår ikke.....

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 21:43

når bare man er dum, så er man med...... lem....... dem som er lidt klogere, men dog dumme, er i en anden klub... for uden........ LEM

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 21:49

Tilde38>Den diskussion vil jeg gerne vente med, for jeg kan mærke, at jeg ikke er mentalt klar til det lige nu... Alligevel vil jeg antyde at jeg mener, at formuleringen kan mistolkes. Jeg har ikke set nogen definition af formuleringen "med....lem".
(Ud over, at det ikke gjalt med en dildo under hovedpuden. Jeg forestiller mig i øvrigt, at det vil være vildt svært at falde i søvn med sådan én under hovedpuden....- i hvert fald hvis den ikke er slukket)
Så for mig kan "med----lem" være flere ting. Og har du problemer skal du bare sende et billede, og så kan jeg måske hjælpe!
God nat.... og sov godt

Fra : valde.

Dato : 26-04-08 21:50

Citat
alde har skrevet et suverent godt indlæg.. det giver stof til eftertanke og klart skal du have alt den hjælp du kan og har krav på....
Indsæt din tekst her

Ja men jeg er da også tilfreds med systemet,-- og med livet som det nu har artet sig på både godt og ondt.

Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 22:02

undre mig lidt

sunowish??????

refi????????

og mange andre

Fra : justuniverse

Dato : 26-04-08 22:11

dr_dem> Du har en ynkelig måde at forsøg at tage ledelsen af gruppen på. For det første undrer du dig (her kan man spørge: Hvad er din berettigelse) for det andet forventer du, at vi andre forstår, hvad du undrer dig over..... (hvad i alverden havde du forventet????)
Bare lige et spindoktor-indspark

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 22:33

Jeg sender et billede af mig til dig.. hva fanden hjælper det mig?????...

Og hvem siger at den ligger under hovedpuden.....

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 22:34

De griller i haven...

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 22:36

og nu skal jeg ud og samle flasker så jeg kan komme på power shopping....
Jeg har ikke 18000 udbetalt...

Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 22:46

herfra hvor folk lander i min baghave hvis de kommer fra Horsens....

Fra : chicapigen

Dato : 27-04-08 00:09

Citat
IndsæJeg købte mig en penisforstørelse på nettet til 3000 Kr.

de sendte mig en lup
t din tekst her

JEG GRINER ENDNU ............................... det er dagens bedste

chicapigen

Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 00:12

Når jeg så endelig kommer og ser hvordan det går med med lems skaren, så kan i ikke engang blive enige om at optage Tilde38 det eneste der mangler er at sætte hende til noget, ind imellem hun har skeretæren på skødet, og er alle gået til køjs her er plads til alle, der er ikke nogen optagelses skema som skal udfyldes, det er der ingen af os som kan finde ud af med lems kontingent skal indbetales på min konto og kun som 70 kr sedler, andre betalings midler modtages ikke, det kan kasserede ikke finde ud af at administrere
Er her nogen som er dumme nok til at liste op hvor vi står, Formand MIG der bestemmer kassere(t)r Eyvind, dørmand under/uden kasket Bentjuul, sekretør Valde, spindoktor Justuniverse, korrektur læser Klumme, og et kønt ansigt udadtil er ikke af vejen, hvem vil være ansvarlig for pressen, Vil.du - Piaskov - Tilde38 ?
Hvem og hvad mangler jeg, jeg er for dum til at kunne få øje på det som mangler

Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 00:18

Chicapigen vil du være med ? Husk at indbetale et styk 70 kr. seddel til kassereren, det er eneste betalingsmiddel som kan bruges

Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 00:20

Æv jeg har glemt at nævne dr_dem som er almindelig med(lille)lem

Fra : chicapigen

Dato : 27-04-08 00:27

o.v.n selvfølgelig er jeg med . som vejmand af guds nåde !! duen er sendt afsted med det første bidrag af et stk 70 kr. seddel ( med vandmærke )

chicapigen

Fra : vil.du

Dato : 27-04-08 00:48

Citat
Og læg mærke til at vi er med LEM hele ugen alle 7 dage

................ikk' her

Ærbødigst
SO - listen.

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 08:36

Citat
Æv jeg har glemt at nævne dr_dem som er almindelig med(lille)lem

Jaaaa og trådens ejer

Fra : Mosebaek

Dato : 27-04-08 13:04

Med min IQ,må jeg vist se bort fra denne tråd.

Jeg mener ikke at nå op til stadiet.

Mosebaek.

Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 13:14

Kom indenfor Mosebaek, der er ingen krav så selv om du har en høj IQ kan du godt være med

Fra : yearhouse

Dato : 27-04-08 13:18

Så må jeg os´ vær´ hér ? ? ?

Jeg har både hjerne (og jern)

Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 13:26

Der er altid plads til en mere som bruger Rexona
Dr_dem som tråd ejer bør du snart liste medlemmerne op så formanden kan få et overblik

Fra : Klumme

Dato : 27-04-08 13:36

9 ud af 10 bruger Rexona. Den sidste vasker sig ikke

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 17:00

Kopier dette
Sæt ind nede i bunden udfyld før send

Indmeldelse Dumme klubben
Nick:
Betaling : GIRO 413 ( 70 sedler)

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 17:02

Kopier dette
Sæt ind nede i bunden udfyld før send

Indmeldelse Dumme klubben
Nick: dr_dem
Betaling : GIRO 413 ( 70 sedler) Er betalt

Fra : Eyvind

Dato : 27-04-08 17:03

Som den kasserede ansvarlig vil jeg lige påpege at det er nok med een 70 kr. seddel.

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 17:05

Resten får jeg

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 17:07

Det er hvad det kan blive til nu.

Formand: o.v.n.
Kasserer: Eyvind
Medlem: dr_dem tråd ejer
Valde : sekretær
Tilde 38 ():stenograf
bentjuul: dørmand
Klumme: Illuminator
saline2: Rigtig dum
yearhouse: ?????
Troldepige: ???
vil.du: Solist
piaskov: ?????
mulberry: forlængerarm
justuniverse: optagelseskravene
chicapigen: ?????
Mosebaek: Høj IQ

Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-08 17:31

Må jeg være med??

Hvis jeg nu ligger på mine grædende knæ og be'r pænt??

Fra : chicapigen

Dato : 27-04-08 17:34

halløj igen .......

Indmeldelse Dumme klubben
Nick: chicapigen
Betaling : GIRO 413 ( 70 sedler) ( er sendt med duen )

Fra : Klumme

Dato : 27-04-08 17:36

Jeg er vild med den titel Har lige fået lavet visitkort, hvorpå der står "Systemkritiker" som beskæftigelse, men det skal laves om til Illuminator & Systemkritiker

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 17:36

Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-08 17:31

Må jeg være med??

Hvis jeg nu ligger på mine grædende knæ og be'r pænt??

Ja udfyld div.

Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-08 17:49

Så er papirerne sendt, jeg venter lidt med at sende pengene med duen til det er blevet helt vindstille, man skal være god mod dyrene, så jeg syntes ikke den skal flyve i modvind

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 18:01

Rettelse:

Kopier dette
Sæt ind nede i bunden udfyld før send

Indmeldelse Dumme klubben
Nick:
Titel:
Betaling : GIRO 413 ( 70 sedler)

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 18:04

Ny

[...]
Nordsted1: ????

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 18:31

Formand, Kasserer og sekretær laver ikke duttens fis og hvem tager opvasken

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 18:36

Mangler nogle ?????????????????????????????????

Fra : Mosebaek

Dato : 27-04-08 18:52

Citat
Mosebaek: Høj IQ

Det er der vist ikke mange,i min omgangskreds der vil tro på.

Men nu har jeg det,sort på hvidt.

Mosebaek.

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 18:55

Citat
Men nu har jeg det,sort på hvidt.

Mosebaek: Høj IQ

NU

Fra : Tilde38

Dato : 27-04-08 18:55

hva fanden.... er der ikke indkaldt til øl og højt smørrebrød endnu?????

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 18:58

Citat
hva fanden.... er der ikke indkaldt til øl og højt smørrebrød endnu?????

Jo kom du ikke ????

Fra : Eyvind

Dato : 27-04-08 18:58

Er du i tvivl om noget så spørg Mosebæk.........han er den eneste her med et IQ over 20

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 19:29

Formand: o.v.n.
[...]
Nordsted1: (Vaskekone)

Fra : chicapigen

Dato : 27-04-08 19:38

i dette forum må jeg vist være " altmuligmanden " jeg kan da alt fra at servere en kold øl til at servere kaffe

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 19:41

"altmuligmanden" "chicapigen"

Der er noget galt

Fra : dr_dem

Dato : 27-04-08 19:42

Der mangler noget?

Fra : Tilde38

Dato : 27-04-08 20:02

har i ædt det hele???

Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 20:10

Ja vi glemte dig Tilde38 har du sovet hele dagen her har været så stille

Fra : chicapigen

Dato : 27-04-08 20:12

he he forvirringen er total så kaffekonen da , det passer måske bedre

chicapigen

Fra : Tilde38

Dato : 27-04-08 20:15

o.v.n.. siger du jeg larmer???????..

Næ.. har såmænd været i haven.. det jo ikke vejt til at sidde inde.....

Fra : chicapigen

Dato : 27-04-08 20:16

næ Tilde de har glemt at invitere os ..........jeg havde da ellers fundet de gamle mønter frem i tilfælde af at jeg skulle betale bro penge hvis det er i jylland generalforsamlingen har foregået

chicapigen

Fra : Tilde38

Dato : 27-04-08 20:22

chica... vi svømmer da over.. vi er jo seje kvinder vi to...

Fra : Eyvind

Dato : 27-04-08 20:22

Der holdes først møde når sekretæren har fundet ud af at lave en indkaldelse.
Så længe at stenografen sidder på skødet får han da aldrig skrevet noget.
Måske skulle vi ikke have givet ham en bærbar................for han siger også at tasterne mangler.

Fra : Tilde38

Dato : 27-04-08 20:26

nååååh.. jeg svømmer jo ingen steder hvis det er i Jylland.....

Fra : Tilde38

Dato : 27-04-08 20:27

selvom man er "gammel" kan man godt distrahere......

Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 20:28

Ikke larm Tilde38 her er bare så stille uden dig (fedte fedte)

Fra : Tilde38

Dato : 27-04-08 20:32

der gives ikke fedterøvstillæg her du.....

Min have måtte ha kærlig omsorg i dag...

Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 20:35

Når du er færdig, så kom og tag fat på min have, Eyvind siger jeg mangler en havemand, det skulle du nok være kvinde for at klare

Fra : yearhouse

Dato : 27-04-08 20:36

Jeg vil gerne søge posten som:

"Underholdningsbidragsyder"

Fra : Tilde38

Dato : 27-04-08 20:41

jeg orker ikke flere haver... jeg har ikke just grønne fingre... men jeg tror jeg på 1 uge har formået at lave den så den kræver et minimum af pasning.... (klapper mig selv på skulderen)

Yearhouse.. det kræver at du punger ud hver dag....

Fra : Eyvind

Dato : 27-04-08 20:41

Apropo O.V.N.'s billede - Vi så et par dådyr da vi var ude at gå tur i går.
Det var min kone som så dem (hun ser også alt) - men desværre kunne jeg ikke fotografere dem for de gemte sig godt.
Hvordan kan folk ha' fornøjelse af at skyde dem ................. de er da for søde.
Ja ja - de smager godt.

Fra : Tilde38

Dato : 27-04-08 20:43

nu vil jeg i seng.. jeg skal op kl 04.15 og passe min bistandshjælp....

Fra : Eyvind

Dato : 27-04-08 20:50

Tilde 38 du kan sagtens ordne O.V.N.'s have....................kan du håndtere en gummiged.

Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-08 20:51

Jeg vil altså ikke være vaskekone

Nu hvor jeg er begyndt at gå lange ture igen, så vil jeg hellere være - opdager --eller tingfinder

Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 22:33

Eyvind ikke udlicitere dit arbejde, du blev jo antaget på stedet, til meget favorable vilkår, Tilde38 er kun 2. supleant, hvis du nu bliver forhindret, Nordsted1 du er den fødte vaskekone enten du ved eller ej, har du ikke set de nye mærker i skjortekraven: http://peecee.dk/upload/view/111404

Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-08 22:52

Jamen o.v.n jeg har været vaskekone de sidste 35 år så nu giiider jeg ikke mere... men selvfølgelig hvis det kun er klubtrøjerne, så okay da

Den vaskeanvisning du'r da vist ikke til mig, jeg er altså gift med en mand

Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 23:03

Ok det bliver ført til protokols at Nordsted1 FRIVILLIG har taget opgaven at vaske klubtrøjer vaske anvisningen, sidder den ikke i mandens skjorter

Fra : justuniverse

Dato : 27-04-08 23:08

Eyvind> Man skal passe på med at forstå noget af det man hører. En "labtop" er ikke nødvendigvis det samme som en bærbar. Men der vil nu være nogle "knapper" at trykke på i begge tilfælde, hvis man får lov.

Fra : Eyvind

Dato : 28-04-08 09:35

Det er kun formanden som har tilladelse til at trykke på "alle" de bærbare's knapper.

Fra : Tilde38

Dato : 28-04-08 16:16

årrrhh hvor i vrøvler.....

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 18:28

Nordsted1
MADMOR

Fra : Eyvind

Dato : 28-04-08 18:38

Fint så skal vi ikke ha' vasket tøj.
Det er også meget nemmere, at stille bukserne fra sig, når de ikke hele tiden skal vaskes.

Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-08 18:43

Af to onder, så vælger jeg altså at vaske klubtrøjerne, madmor næææ ellers tak i vil bare have noget forskelligt allesammen??

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 18:58

Nordsted1 har sagt stillingen som vaskekone op

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 19:00

Nordsted1 er optaget som Vasketøjsboss

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 19:04

Dr Nordsted var dt noget????????

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 19:19

Citat

Af to onder, så vælger jeg altså at vaske klubtrøjerne, madmor næææ ellers tak i vil bare have noget forskelligt allesammen??

Hvis vi nu går i bad vil du så vaske overdelen eller underdelen???????

Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-08 19:29

Yes, vasketøjsboss, det passer fint

Citat
Hvis vi nu går i bad vil du så vaske overdelen eller underdelen???????
har vi også klubbukser??

Fra : yearhouse

Dato : 28-04-08 19:36

HEY hr. Formand...

Må jeg ikke være Bartender?
Jeg elsker jo naturen (med Ord-kløver)...Derfor kalder jeg stillingen Dyrbar.

Jeg serverer Kyllinger og halve Aber.
Kom blot hen til Hanen, og bli´ hønefuld

....Og måske en Bjørn på

pris: En Hund

TOM (den stille mand)

Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-08 19:38

Kom til hanen og få en fjer på

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 19:40

NY

[...]
Nordsted1: dr Nordsted cand brok og ud i vask af klub tøj

Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-08 20:00

Måske min titel skal forkortes bare lidt, der er ikke plads til titlet på mine indmeldelsespapirer

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 20:09

Indmeldelse Dumme klubben
Nick: Nordsted 1
Titel: dr. Nordsted1 cand brok og ud i vask af klub tøj
Betaling : GIRO 413 ( 70 sedler)

Fra : Eyvind

Dato : 28-04-08 20:21

Forslag:
Nordsted1 - Beklædningsindspektrice ............................................... Vask af klubtrøjer.

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 20:24

Skal vi ikke have benklæder også???????

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 20:26

Vask af klubtøj.

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 20:30

Og hvis vi skal til at spille fodboldt har jeg ondt i min nederdel

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 20:46

Der er nogle der er kede af det så måske skulle tråden lukkes??????

Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-08 20:50

Er der nogel der er ked... trøste opgaven, ka jeg også være med til

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 20:53

Nordsted1
Kik op

Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-08 20:59

Citat
nederdel

Citat
Nordsted1
Kik op

Skal det være kilt, så der er noget at kikke på da??

Fra : justuniverse

Dato : 28-04-08 21:01

Jeg tror lige, at jeg vil have styr på min indbakke.... men det er kun derfor jeg fjerner et flueben.

Jeg lå i øvrigt og blev irriteret over et paradoks i nat. Jeg har læst følgende på en gajolpakke:

Citat
"Klog er den dumme, der selv ved, at han er dum"...

Det holder jo ikke. Så har vi jo ingen chancer....

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 21:05

Alt hvad der er lavet er COPYRIGHT

Fra : Klumme

Dato : 28-04-08 21:28

Skal jeg slukke lyset?? Eller bare dæmpe belysningen, så det fremstår illumineret LOOL

Fra : justuniverse

Dato : 28-04-08 21:42

Klumme> dr_dem sagde "COPYRIGHT" ..... altså ikke COPYLIGHT

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 21:49

Tråden lukkes om 15 min

Fra : Eyvind

Dato : 28-04-08 21:51

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 21:52

ja

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 21:55

for hvad???

Fra : Klumme

Dato : 28-04-08 21:59

Nååå. Jeg må være ½-døv hi hi

Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 22:03

Citat
Nååå. Jeg må være ½-døv hi hi

Det er noget med alderen

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 28-04-08 22:06

Tak for svaret saline2.
saline er den dummeste af alle derfor

Fra : Eyvind

Dato : 28-04-08 22:10

Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-08 22:38

ehm... så er klubben lukket lige så snart man vender ryggen til.

Jeg var lige ude og komme lidt luft i hunden, fik forvirret mig ind i et område uden gadebelysning, der kunne jeg godt have brugt dig klumme, - klumme det lyse hovede, - eller hvordan var det nu din stilling var

Du har følgende muligheder