/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
tillykke arne jakobsen
Fra : miritdk
Vist : 1166 gange
100 point
Dato : 01-08-06 13:02

med vaffeljernet

kan man grille/riste svampe på sådan et ???

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 01-08-06 13:07

Hæ hæ. Mange TAK Mirit. Nu er det jo slet ikke sikkert det bliver et vaffeljern! Månedens præmie er endnu ikke besluttet! MEN joda man kan sikkert sagtens bruge sådant et til at "grille" nogle store svampehoveder med.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-06 13:10

har svampe hoveder ???

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-08-06 13:11

osse til lykke fra mig.

har osse vundet for måneder siden (snart fem, tror jeg), intet set endnu. har rykket kandu, nul svar.
måske sender de for et år ad gangen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 13:16

Jada Mirit - Se mit lille Logo.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-06 13:20

selverkendelse er nu en god ting

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-06 13:20

Jow Arne, jeg kan huske et par dage tilbage, det er et vaffeljern og med dimsen, skal vi til vaffel aften i weekenden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-06 13:22

asenissum - du får dit jern når det sidste er ude af billedet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 13:25

Nej o.v.n. Vaffeljernet var sidste måneds præmie. Idag FØR trækningen stod der ligesom nu "Endnu ikke besluttet". Ingen vaffelfest her NÆH jeg tror jeg vil vente til jeg finder nogle gode svampe og så prøve at bruge den til Grilstegning i stedet for. Nu skal den jo osse først ankomme, det kan efter sigende tage mange måneder.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-06 13:30

Jeg overgiver mig, mente bare det var sådan men med månedens dims

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-06 13:33

Ristede svampe nu kan jeg ikke tænke på andet end ristede kantareller, før jeg har været ude for at samle nogle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-06 13:33

det er da denne måneds straffepræmie der ikke er fundet endnu

ps... oliemarinerede grillede svampe eller champignion smager skønt MUMS

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-06 13:35

altså o.v.n - det smitter

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 13:42

Hvis I er interesserede i at se hvilke svampe der senest er fundet og rapporteret ind til Foreningen kan I gøre det på denne side: http://www.svampe.dk/svampefund/index.htm

I kan ikke selv rapportere fund, det kræver en tilmelding og I bliver kun accepteret hvis I har bestået Foreningens Diplomprøve. Men man kan da bruge siden til at se hvor, hvornår og hvad.

Indtil nu er antallet af fundne spiselige arter yderst beskedent, men med det vejr vi får/har nu varer det nok 14dg - 3 uger før der virkeligt sker noget i skovbunden. Men Knæk og Bræk til alle alligevel.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-06 13:43

Arne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-06 13:44

med vaffeljernet AJ.

Og det er et vaffeljern, det er denne måneds gevinst der ikke er bestemt endnu, indtil midnat var der vist et vaffeljern som juli måneds præmie

mvh dova

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-08-06 14:07

Osse et stort TILLYKKE herfra, når skuffelsens tårer stopper med at vælte ned ad kinderne på mig, vil jeg sikkert bedre kunne glæde mig på dine vegne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 14:09

OK Dova du har jo sikkert ret (som sædvanligt). Det er så spændende hvornår den kommer. Det er da heller ikke nogen helt skidt præmie! Har da flere anvendelsesmuligheder. Jeg kunne f.eks. bruge den som Julegave.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 14:11

Tusind TAK vil.du. Hold ud min ven, lykke og held kommer til den der opsøger det. Og det gør du da på bedste måde.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 15:49

Nu jeg alligevel har jeres udelte opmærksomhed vil jeg gerne pågribe denne chance til at fortælle jer flg.:

De seneste 4 Tip jeg har forfattet og MODTAGET 10 point for, har IKKE resulteret i en tilskrivning af Superpoint!!!! Jeg modtager en emil fra Kandu om at mit tip er færdigbedømt og at jeg har modtaget 10 point. Det har jeg bare ikke. Skide med de 40 point, men det viser jo en fejl i systemet. Jeg har derfor skrevet til teamet om det men ikke hørt en lyd. Jeg har tidligere haft en velfungerende emil-snak med det kære tiiiim, men nu er det som om de er afgået ved hals und beinbruchk.

aasenissum har vundet et vaffeljern men har ikke modtaget det. Hun har emilet til tiiimet uden held.

What Søren do vi do? Any ideer?

1. Vi bruger squ bare siden som det passer os og til hvad der passer os; og indser at tiiimet ER DØDT. (farvel brødrister, vaffeljern o.s.m.m.m)

2. Eller HVAD?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 16:08

Det da fordi de har opdaget, at det er dig der har skrevet de tips. Så anullerer de bare dine elskede point LOOOOOOL

Citat
Vi bruger squ bare siden som det passer os og til hvad der passer os; og indser at tiiimet ER DØDT

VI og VI LOOL..... Hallllååå bette arne, tør du som sædvanlig ikke stå alene? Nu blir du røvrendt, så skal vi alle pludselig til at ændre adfærd. LOOOOOL

Din konstatering er da noget som en del normalt begavede brugere (dem er der trods alt nogle af) for længst har fundet ud af, og som følge af dette forlææææængst har taget konsekvensen af...... vi gør som det passer os og har gjort det længe.

Men tillykke med dit vaffeljern LOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-06 16:42

med svampejernet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 16:48

Klumme - Af ret indlysende grunde plejer jeg ikke at kommentere dine Klamme, uintelligente og hadske indlæg imod min person, men denne gang har du da virkeligt skudt dig selv i foden. Hverken du eller nogen fornuftsperson kan da tro at teamet har tid eller lyst til at sidde og gennemse alle tips og vurdere hvorvidt tip-stilleren skal have sine point eller ej. Din kommentar er derfor som sædvanligt såvel KLAM, UINTILLIGENT som EKSTREMT DUM. At Mirit ikke for længe siden har tilføjet dig på sin Blackliste er da en gåde??? Dine kommentarer er ALTID såvel KLAMME og UØNSKEDE som direkte TÅBELIGE. Find dig dog en anden side at være modbydelig på. Kvajpande.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 16:50

P.S.: Mirit du kan nå det endnu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-06 16:52

...Godt gået AJ, tillykke med vaffeljernet!

Mission accomplished

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 17:28

La nu være lille arne LOOL Du kan slet ikke lade være med at kommentere..... Du er så nem LOOL

Selvfølgelig har det begavede Teamet bag Kandu da indsat et bettearne filter, så alt hvad du ævler om popper op med det samme

miritdk er da velkommen til at BL mig på din opfordring. På den anden side bette arne, så er det jo ikke alle der danser efter din tynde pibe..... surt ik??? LOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 17:50

Så er Klamme Klumme igang igen. BVADR.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 17:51

Ka du se..... du kan slet ikke lade være LOOOOOOL

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-08-06 20:23

ARNE:

Svampe med et vaffeljern????

Er det ikke bedre med GrydeSvampe?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-06 20:33

Man kan også lave mudderkager med sådan en, men der skal ikke for meget ler i, for de bliver så hårde og er næsten ikke til at tygge.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-06 20:56

Så så børn, man må ikke lege med maden.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-06 21:04

æv - hvad må vi så lege med.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-06 21:10

I ka' få cornflakes, som alle de andre!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-08-06 21:16

- jamn man må jo ikke lege med maden Moster Glad??

Men ok, Cornflæsk er jo heller ikke mad.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-06 21:24

Exactement mon cherie.

Øh, miritdk........?

Må vi godt, miritdk?

Vi kunne alså ikk' la' vær'.........

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 01-08-06 21:30

Det var også på tide du vandt den, god fornøjelse og stort tillykke fra Robert

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-08-06 22:49

Citat
Øh, miritdk........?

Må vi godt, miritdk?

Vi kunne alså ikk' la' vær'.........

???????? Må hva'? Vi må da alt? Jeg er i hvert fald ligeglad om vi må eller ikke må, ting er kun forbudt hvis de bliver opdaget! Basta!

Må hva'?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-06 23:16

Bruge din tråd til pjat og ingenting.....

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-08-06 01:10

Min tråd??

Hmmm HMMMMM, fik jeg den af mirit? Hvornår skete det?

gnat

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-06 01:22

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-08-06 09:06

Citat
arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 13:25

--------------------------------------------------------------------------------
Nej o.v.n. Vaffeljernet var sidste måneds præmie. Idag FØR trækningen stod der ligesom nu "Endnu ikke besluttet". Ingen vaffelfest her NÆH jeg tror jeg vil vente til jeg finder nogle gode svampe og så prøve at bruge den til Grilstegning i stedet for. Nu skal den jo osse først ankomme, det kan efter sigende tage mange måneder

arne.jakobsen det var jo også sidste måneds præmie du vandt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-06 09:13

Ans.....

Nu må du ikke forlange urimeligheder.... Hvordan havde du tænkt dig, at den lille mand skulle kunne fatte det. Det er jo een af de helt svære

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-08-06 09:25

Ja hvor dum kan man være

http://www.kandu.dk/Spg91623.aspx#995785

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-06 09:33

Man tror det er løgn, men i sygearnes tilfælde er der ingen nedre grænser for hans stinkende modbydelighed og stupiditet. Der findes ikke et mere ægte og gennemført dumt svin end ham. Det har han bevist så mange gange nu, at ingen kan være i tvivl.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-08-06 09:42

Han har været meget tilbageholdende med sine udtalelser i juli måned, men nu da han har vundet et vaffeljern, så er vi igen tilbage i den gamle gænge.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-06 09:48

Gu ved om han er manio depressiv. Det kører i bølger med ham, ligesom hans kvartalsdruk. Han har bare nogle lange kvartaler LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-06 09:51

Nu er manio depressitivitet jo en alvorlig lidelse, men på den anden side er han jo bedst tjent med den diagnose, da der så var en til dels acceptabel forklaring, i stedet for at han uden den diagnose bare er et helt ualmindeligt gennemsyret dumt svin.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-08-06 09:54

Vil.du - hva' mener du?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-08-06 10:01

Det er da meget forståeligt det vil.du skriver, det er jo ikke hendes tråd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-08-06 10:51

Nej, netop - nåååårh, det var i forbindelse med, om vi måtte gå direkte til pjathylden.

Forestil dig den lille spæde stemme, der fedter løs: "Åh, miritdk....." osv.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-08-06 12:18

Godt at du får lidt hjælp Moster Glad
Du siger bare til hvis der er andet? )

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-08-06 15:56

Taaark vilma!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-08-06 01:46

AJ

Glem at jeg begik den store fejl, at jeg rent faktisk lykkeønskede dig med dit skide VAFFELJERN

Har netop læst tråden der linkes til: http://www.kandu.dk/Spg91623.aspx#995785
Og kvalmes i den grad over, at jeg gjorde en undtagelse - og ulejligede mig selv til at "sige" tillykke til dig. Du har IKKE fortjent at blive lykkeønsket – du har faktisk ikke fortjent en skid, ikke en gang et åndssvagt vaffeljern

Jeg tillader mig at indsætte citater fra linket (skrevet af dig), så alle der støder på din tillykke tråd ved selvsyn kan se, hvordan en uværdig kandu’er skøjter rundt og sviner en helt uskyldig spørger til..

Du starter som vanligt med at smide lort i hovedet af den stakkels spørger..
Citat
Ellers er du bare endnu én af den lange række af idioter, der er nødt til at spørge Kandu's eksperter om hjælp.

Og så snart der dukker en profil op med et svar der minder om dit, uden dog at tilsvine spørgeren, ja så blusser din sindssyge ud i lys lue. For hvad bilder han sig dog ind, sådan at blande sig?! ..Du er jo enehersker på kandu, ikke sandt?! (Personligt anser jeg dig som en komplet IDIOT)

Citat
Stimo1 - det er jo det jeg allerede har sagt. Hvad er der galt med dig? Sade du ikke i en tråd igår at du ikke længere gad at være her inde? Nu skulle du til at være sammen med dine venner?

Du var så DUM at du ikke vidste at dine 320 superpoint var optjent i juni måned og resten 3300 i juli måned!!!!

Nu kommer du ind i dette spørgsmål og svarer det samme som JEG allerede har gjort.

HVAD FANDEN ER DER GALT MED DIG STODDER?

Du er SYG i hovedet. I går fortalte du ALLE at du ikke længere havde tid og lyst til at være Kandu'er.

Gør som du selv sagde igår: Forsvind. En så stor idiot som dig er der ikke brug for.

Hvem fanden tror du at du er, GUD?! ..

At kandu teamet ikke kan finde ud af at smide dig på porten er mig en gåde - og jeg fristes i den grad til at tro du enten har betalt kandu en sum penge for at få lov til at tilsvine andre kandu brugere, eller at du har spist en million tudekiks, samt lovet dem bod og bedring de gange de har haft fat i dig (og jo, jeg VED de har haft kraftigt fat i dine ører)..

Jeg nægter at tro teamet er så dumme, at de lader en klaphat som dig fise rundt og bede deres medlemmer FORSVINDE, uden at der ligger en dybere årsag til grund for deres sløseri vedrørende deres håndtering af dig..

Så hånden på hjertet AJ, hvor mange kiks må du kvalmes i, når jeg sender dine udgydelser til teamet - og de efterfølgende kontakter dig?! .. Er det ½ eller en 1/1 pakke Marie kiks?! - og er det ærlig talt ikke en nedværdigende følelse, når du må bede om bod og bedring for din barnlige opførsel, eller er du bare så vant til den slags, at du ikke længere tænker over det pinlige i det?!

Og tag så lige at pak dit vaffeljern ned sammen med din rædsomme personlighed og SKRID herfra.
Hvor svært kan det være, og hvor lang tid kan tage at gøre alvor af en ”trussel”, som stort set ingen gad forhindre dig i.

Arne. Jakobsen store FARVEL: http://www.kandu.dk/Spg50073.aspx

Jeg må konstatere, at dit vaffeljern har kostet blod, sved og tårer.

BLOD = tonsvis af tilsvininger, og verbale tæv tilbage.
SVED = at sidde 24/7 på kandu i et par år, må have givet sved mellem lårene LOOOL
TÅRER = når du med en tudekiks i hånden har måttet tigge teamet om lov til at blive her, på troda af utallige klager over dig.

Håber fandme at vaffeljernet var det værd

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-08-06 09:33
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-06 20:20

Nå nu er der blevet så varmt her, at den lille kryster ikke tør stikke sit grimme fjæs frem igen. LOOOL Åhhh hvor det dog piner ham....... LOOL Hvor er den dog latterlig og forudsigelig

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 09-11-06 23:26

Sjov, tråd hedder det vist, her i kandu.
Jeg har kun brugt kandu i kort tid, og har alllerede fået nogle gode svar fra behagelige brugere.
Og så komme jeg lige pludselig ind på denne tråd hvor man overfuser hinanden.
Jeg forstår meget lidt af det der skrives og refereres til. Hvad betyder f. eks LOOOOOOOL?
Hvordan kan nogle indlæg i den grad ophidse andre brugere? Jeg forstår det ikke!

Bjørn

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-11-06 23:31

LOOL er når man forsøger at grine på Amerikansk.
Det er såmænd bar lidt familieskænderi ved middagsbordet.
Ikke noget særligt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-06 23:46

Hej Bjørn. Velkommen til KANDU.

LOL er en amerikansk/engelsk forkortelse for:

Laughing Out Loud - (Griner højt). Nogle "Lidt dumme" mennesker har så synes at det var sjovt at tilføje en masse O'er, men det bliver budskabet jo ikke bedre af.

Når man modtager en vits på sin mobiltlf. og synes den er god er det OK bare at skrive LOL. Det er en international kendt SMS-forkortelse. Den kan også bruges i SMS'er i stedet for at skrive f.eks.:
Jeg synes at det er HELT til grin. De første Mob.tlf. havde ikke ret mange tegn pr. SMS, derfor opfandt man disse forkortelser. Dengang var det altså smart men at skrive LOOOOOOOL er IKKE spor smart og temmeligt uintelligent (rent faktisk) LOL ( )

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-11-06 00:40

Hwa faen er du på uledsaget udgang?? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Jeg og andre troede da, at du forlængst var skredet fra Kandu (som du har lovet). Smut du bare igen.... Der er ikke et øje der savner din råddenskab.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-11-06 00:45

Citat
http://www.kandu.dk/Spg50073.aspx

Hold så hvad du lover..... landsbytosse LOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-06 00:54

Hej igen Bjørn. Ja der ka du jo bare se. Ha ha.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-11-06 00:59

Hvor er du nem psykoarne, men det er klart med din begavelse LOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-11-06 08:44

Der kan du bare se.................alm. skænderi ved middagsbordet.
Men spørg mig ikke hvem der er "den irriterende lillebror"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-06 09:02

Den irriterende person hedder Klumme, han skriver:

LOOOOOOOOOOOOOL

Dette betyder Laughing Out Out Out Out Out Out Out Out Out Out Out Out Out Loud.

Skulle disse mange gange Out gøre latteren bedre eller højere???

Nej de beviser bare endnu engang at profilen Klumme er en Idiot. Ha ha.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 10-11-06 10:01

Sikke en hyggesnak.
Jeg kan forstå at jeg har pustet til ilden, men hvor er gløden der har sat det hele igang?
Hvorfor hader Klumme og Arne j hinanden?

Nu jeg har fat i nogen der ved noget om det her kandu, kan I så forklare mig hvorfor der nogen gange ikke står SEND i feltet neden for?
Kan jeg sende alligevel?
Når der ikke står SEND åbner jeg en gang til, og så er det der.

Bjørn

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-11-06 10:40

Da Kandu lavede nye og forbedrede tiltag, så smuttede den fejl med ind.
Det er især hvis man henter oplysninger på andre sider, at send forsvinder.
Et godt råd er at markere teksten (ctrl+a og så ctrl+c) så har du teksten hængende til endnu et forsøg og forsøget kan lige være at opdatere (F5) så kan du se om indlægget er kommet med.
Er det ikke kommet med, så sæt det ind med (ctrl+v) og send.
Hilsen fra en irriterende fætter af familien.
Eyvind.

Ps. Nu hakker jeg fra denne tråd.
[V] >>>>[ ] "ja tak, send mig................."

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-11-06 21:11

Og det gælder stadig lillearne http://piv.pivpiv.dk LOOOOOOOL