/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne-puljen
Fra : Gambrinus
Vist : 324 gange
500 point
Dato : 02-10-05 12:58

Værs'go' Arne.
Bare fordi du er, som du er.
Du er en ener her på Kandu !
Gambrinus [hør]

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 510 point
Dato : 02-10-05 13:05

Øv jeg har lige givet dig de fleste af mine point, så jeg kan ikke støtte Arne-puljen lige nu.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 13:06

Hov... mit "ØV" gik ikke på at du fik dem, men at jeg ikke har flere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-05 13:07

Tak Gambrinus

Citat
Du er en ener her på Kandu !

..men hvorfor skriver du det til mig, når det er arne.jakobsen du vil have i tale?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-05 13:34

Nej Gambrinus, hvad pokker er det for noget "lalleværk" med de arne-tråde

Tror du virkelig på, at manden er så pointliderlig, at han uden skam i livet vil hente hele arnepuljen

Jeg synes nu det er lidt useriøst......og KA' DU SÅ VÆRE EN GO' DRENG OG SLETTE ALLE DE TRÅDE INDEN DER KOMMER KOMMENTARER I DEM

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-05 13:43

...når du så har slettet dem, kan du jo evt. læse mine argumenter for ikke at deltage i tossestregerne i Klummes tråd:

http://www.kandu.dk/dk/spg/75384

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-10-05 13:44

Dova - må holde med dig - øhh eller dit indlæg - især efter at gambrinus fik så mange roser her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/75245

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-10-05 13:43

Sig mig Gambrinus. Har du tænkt over at du er på vej til at fodre vidunderet med ammunition, således han´kan blive endnu mere ulidelig. I hans snævre verden vægtes kvantitet frem for kvalitet. Han vil derfor føre sig frem med den voldsomme mængde poæng han har, dog uden at skele til at hoved-parten er skaffet ved lal, plageri og iøvrigt en række foruroligende ringe svar. Jeg kan dog få øje på at en henvisning til poæng-indsprøjtninger af denne her beskaffenhed , gør at han nu godt 50000 point's er ca 0,00 værd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-10-05 13:51

Hvis han havde taget mod pointene og kommet i toppen af statestikken,
ville der måske komme lidt fred her på Kandu.
Hvis ikke, ville alle vide, hvordan han havde fået sine point.
Ideen syntes god på det tidspunkt.
Gambrinus
Cylindriske beholdere i mellemstørrelsen, hvis indre lagerkapacitet er uudnyttet, må med rimelig forventning formodes at besidde væsentlige akustiske kvaliteter.
(Tomme tønder buldrer mest)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-10-05 14:02

Tjaeee..........

Jeg tror det ikke. På det punkt duer personagen's hukommelse ikke! Men HVIS det virkelig duede, at han ville forføje sig, ifald han kom i toppen, så bevares. Jeg tror det bare ikke.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-10-05 14:10

Næææ... måske ikke.
Men jeg havde sagt A.
Så jeg måtte sige B.
Jeg må så håbe på, at han sidder og tænker sig rigtigt godt om.
Gambrinus
Håbet har den farve, som håb skal have !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-05 14:30

http://www.kandu.dk/dk/spg/75367#826587 = ØNSKETÆNKNING

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-10-05 12:23

Læg mærke til, at klovnen ikke har kunnet nære sig for at samle endnu en dynge sammen! Jeg håber inderligt han holder sig væk, når han kommer højt nok op. Men der er sateme langt tilbage til toppen endnu. Men nu er BFI kommet på banen og han har vist mange point på gemmebogen.

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-10-05 07:10

Tjaaa.....
Spørgsmålet skal jo afsluttes (synes jeg) så her har du lidt pointluderpoint.
Nu kan vi ikke tage A.J.'s måde at score point på seriøst mere.
Så jeg synes, min happening var vellykket.
Gambrinus