/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne-puljen 6
Fra : Gambrinus
Vist : 441 gange
229 point
Dato : 02-10-05 13:16

Værs'go' Arne.
Bare fordi du er, som du er.
Du er en ener her på Kandu !
Gambrinus [hør]
Slut, prut, finale.
(Jeg har også givet til Dansk Røde Kors)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-05 13:22

Du er et pjattehoved Gambrinus, var det ikke lige dig der sagde at de der point spørgsmål fyldte for meget i seneste 25

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 13:26

Det er jo en eengangs forestilling o.v.n.

Når Arne er på top 50, har vundet 12 kaffekander og kan vise alle vennerne ( øhh ven..... hans mor) hvor dygtig han er, så bliver der ro, og seneste 25 er kemisk renset for AJ spørgsmål

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-05 13:31

OK Klumme men de kunne da være uddelt på EN gang

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 14:40

Nææ o.v.n.
Det kunne de ikke nødvendigvis. Kandu har en begrænsning på 500 point pr. sp. At nogle brugere har luret Kandu og fundet en måde at omgå dette på skal skal man jo ikke laste Gambrinus for. Kan være han er "lovlydig" eller bare ikke kender metoden.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 229 point
Dato : 03-10-05 20:26

Forstår ikke hvorfor du tror dette vil afholde mig fra at svare på seriøse spørgsmål - men det er dine point og hvis du gider smide dem i min retning, så for min skyld ingen alarm.

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-10-05 21:18

Jeg tror dig, når du siger, du ikke forstår.
/

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-10-05 21:33

Nå så kunne pointluderen ikke modstå presset mere

Kanon.. såkommer han hurtigere på 1. pladsen i TOP 50 og vi kan vel så få fred for hans svinske opførsel..... håber jeg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-05 21:47

Det var bare et spørgsmål om tid.

Hvor er xx dog dygtig. Nu får vi vel snart gennemsnittet for point pr. dag i denne måned.

KMPLAG

Men nu kan xx ikke mere prale af, at point for hans vedkommende, er optjent på grund af viden.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-10-05 21:49

Det har de nu adrig udelukkende været. Oftest på grund af presseri eller en halvkvædet vise LOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-05 21:59

Det har xx altid pralet af, men denne gang er da der store beviser for at han ikke taler sandt. LOOL

Nu starter biologikrigen igen http://www.kandu.dk/dk/spg/75509

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-05 22:34

arne.jakobsen, det er sikkert at du følger med i denne tråd.
Den er jo gratis.

Du har de sidste 2 dage fået smidt så mange point smidt i r....

Du fortsætter med dit pointplageri i denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/75427

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-05 00:37

arne.jakobsen

Jeg ser, at du stadig ikke har hentet alle dine point fra Gambrinus!

Er du på pointafvænning?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-10-05 20:40

Fra denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/75427

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 03-10-05 20:01

OK så. Jeg bliver bare så irriteret når jeg har gjort et stykke arbejde og indsatsen så ikke bliver anerkendt efter fortjeneste.

Jeg har faktisk et spørgsmål til dig Arne. Du er jo "kendt" for at bruge pointsystemet og top listerne som dokumentation for om man er en god eller dårlig Kanduer -> Få point = dårlig kanduer ....Mange point = god kanduer..

Kunne du ikke godt prøve at forklare mig (en fatsvag kandu), hvordan du mener at pointantal, samt din placering på top 10 og top 50 kan bruges som dokumentation for din seriøsitet, når du på blot én enkelt dag frejdigt og godvilligt har modtaget omkring 6000 point af den slags point, som du ellers ynder at kalde for "pointluderpoint"..

Betragter du kun disse gavebodspoint som luderpoint, når det er andre der modtager disse, eller hvad er din forklaring til dette holdningsskift?!

Jeg spørger helt seriøst, fordi jeg simpelthen ikke forstår, hvorfor du har modtaget dem?!..

Ved at modtage "ufortjente" point, undergraver du jo din egen holdning – og det er det jeg er uforstående overfor?!

Og arne! ..det nytter ikke noget, at du forsvarer denne handling ved at skyde mig i skoene, at både jeg og mange andre også har modtaget "ufortjente" point. Det ved jeg jo godt, men 98 % af os der deltager i disse gavebodstråde har ikke samme holdning som din med hensyn til pointsystemet og luderpoint - og det er deri forskellen for mig bliver til dobbeltmoral..

Jeg kan dog godt se det er en god fidus at få 6000 hurtige point tilført sin historik, hvis hensigten er, at du vil bruge din historik som dokumentation overfor nye brugere. Blev jeg tilmeldt kandu idag og tjekkede din profil vil du jo fremstå som en kanduer med mange point = en "god" kanduer - og så er det jo synd, at virkeligheden er en anden, for vi er vel alle lige gode Kanduer på hver vores måde?!

Derudover skorter det jo ikke ligefrem på tråde, hvor du henviser til din historik, samt pointerer at dine point er velfortjente, hvorimod når du henviser til eksempelvis min historik, så er det med ord, som "fedtspiller" og "pointluder"

Vil du svare på ovenstående Arne?!
Hvis ikke! - er det så i orden, at jeg fremover betragter din tidligere titel som pointjæger som fortid.....Ja for rent faktisk er du jo nu en officiel pointluder!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-05 12:02

Så har xx hentet, hvad der var at hente.

http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=177761