/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Påskebryg
Fra : o.v.n.
Vist : 762 gange
50 point
Dato : 09-04-06 00:43

Ordet er frit, for i er vel ikke allerede på vej i seng ? SKÅL

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-06 01:17

Nææææ... Ikke i seng. Jeg sidder her og funderer over, hvor jeg skal gå igang.
Jeg havde lige en lille grillfest igår, der udviklede sig lidt vel rigeligt.
Gæsterne (Politi, ambulance og brandmænd) var sådan set slet ikke indbudt.
Men det tog de sig slet ikke af og festen blev da også helt hyggelig.
De kunne nu godt ha' ringet og varslet deres ankomst.
Jeg havde kun lige fået slukket branden og trukket i en badekåbe, før de arriverede.
Så nu skal hele lejligheden renoveres på forsikringens regning.
Den er godt nok heavy, den røg der slipper ud af mobiltelefon. mus og staveplade.
(Thats good shit man )
Da ISS manden så min PC-hule med alle dimser og dippedutter, var han lige ved at græde.
(Stort kraftigt mandfolk).
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-06 01:22

Er der en der vil købe en godt brugt gennemtestet røgalarm ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-06 01:29

Jeg har røgalarmer nok, de er godt nok ikke testede som din, men jeg regner med at de virker alligevel
Du (Gambrinus) får point i mit tv spørgsmål, inden for få dage, jeg har næsten fået det til at virke, men når tv antennen sender til computer, er billedet sort/hvid

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-06 01:35

Hva' var nu liiiiiige for et spørgsmål, hvor jeg har prøvet at spille smart ?
Hvis billedet er sort/hvid, er det fordi den SCART indgang, du benytter, ikke understøtter SVHS.
Eller også er det en gammel Gø & Gokke film.
Gambrinus
Skidt med point. Jeg vil hellere ha' noget Mozart.
Ka' ikke lige huske, hvad vi fandt ud af.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-06 01:45

Jeg kan godt huske, men posten er altså så langsom nu om dage (er ikke sendt endnu)
det var her du udøste af din viden: http://www.kandu.dk/Spg85208.aspx

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-06 01:51

Nåååå....ja.
Som sagt på mit tv er der 3 SCART stik, hvor kun det ene (Video 3) understøtter SVHS.
Når jeg så skal vælge den indgang trykker jeg mig frem :
Video 1 - Video 2 - Video 3 - Video 3 SVHS.
Ved Video 3 vises billede i sort/hvid og ved Video 3 SVHS er det i farve.
Gambrinus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-06 02:16

Min lednings føring er et stort virvar, så vidt jeg kan se scart stikket med videostikket tilsluttet en scart fordeler som er tilsluttet tv out på video maskinen, jeg er ikke færdig med at eksperrimentere endnu og vil forsøge et af de to stik der er på mit Philips tv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-06 08:45

G'morn ..er I friske?

I ka' nå det endnu ...sovetryner: http://www.kandu.dk/Spg86014.aspx

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : o.v.n.

Dato : 10-04-06 02:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Der var ikke den tilslutning jeg havde satset på, Gambrinus du får point i det andet spørgsmål, når jeg er færdig med at ekperimentere