/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Arnes idioti for alle loool
Fra : Klumme
Vist : 868 gange
10 point
Dato : 07-01-06 22:52

Landsbytossen oprettede en tråd, og håbede at de som han har blacklistet ikke kan komme med kommentarer til hans åbenlyse vanvid. Herunder er hans syge sind udtrykt på skrift. http://www.kandu.dk/Spg80645.aspx

Skal den stjernepsykopat dog ikke snart ud fra kandu... hwa Kandu??? Nu må I dælme tage jer lidt sammen!!!!!!

Kode
Når man er Superbruger kan man skrive noget om sig selv i feltet Profil.

Det er beskæmmende at se hvor få Superbrugere der benytter sig af denne mulighed.

De fleste vil gerne gøre sig til af deres viden, men vil alligevel IKKE være sig selv bekendt.

De har end ikke mod til at indrømme deres eget køn!!

Når ALLE ens indlæg beviser at man enten er kvinde eller burde være det, hvorfor er det så så helvedes svært at indrømme?

Er I flove over at være kvinder? Er I flove over at indrømme, at I ER mænd men helst ville have været kvinder?

I mænd der helst ville have været kvinder: Gå til læge og bed om en kønsskifteoperation.

Lad være med at bruge Kandu.dk til at udbrede jeres nyfundne kvindelighed.

Nogle skriver alligevel noget, men så er det en omgang vrøvl, der ikke fortæller noget som helst om hvem personen er. Jeg synes squ helt ærligt at mange "såkaldte" superbrugere burde skamme sig dybt.

KANDU er og skulle gerne være et videndelings-forum.

Det er desværre i langt højere grad blevet et sted hvor små latterlige kvinder med lige så små latterlige hjerner, fører sig frem for at fortælle mænd at de er nogle små latterlige størrelser.

Desværre ER der mange mænd i Danmark og på Kandu, hvis hjerner IKKE er større og som LEFLER for disse små ukloge kvinder.

Mit spørgsmål er: Hvornår går i ind i jeres Profil og skriver om I er mænd eller kvinder? I må også meget gerne huske at skrive noget mere om jer selv. Det er squ det det er der for.

Nåh JA. Nu jeg nu ER igang igen:

Jeg har længe tilladt mig at fortælle nye brugere om hvordan man lukker et spørgsmål. Dette har nemlig aldrig tidligere været ordentligt forklaret på Kandu.

Hver gang jeg har gjort det har ans påstået at et spørgsmål IKKE skulle lukkes.

Igen en kvinde der er fyldt med LORT. For hvis I læser den NYE Kandu's regler, vil I se at Kandu lægger STOR vægt på netop at spørgsmål SKAL lukkes. Og oven i købet STRAFFER folk der IKKE lukker deres spørgsmål.

SÅ turde DEN debat være afsluttet. Spørgsmål SKAL lukkes, det er det der er meningen og HELE tiden har været meningen.

Men når det er en "sød" pige der har en mening på Kandu, så får hun mange point.
Når det er en mand, der tør at tale "søde piger" imod, så skal han have tærsk.

Tag jer sammen folkens. Og lær eller skrup af.

Den kommentar der holder mest med mig, får pointét

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-01-06 23:02

Det er jo Barne.jakobsen i en nøddeskal...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 23:10

Ja, Earney skriver at jeg er fyldt med lort. Men han er heller ikke klogere en Barney.

Det varer længe før jeg kommer mig over mit grineflip, som jeg fik i dag.

Tænk at han troede på mit "logo"

LOOOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 23:11

en = end Barney

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 23:14

Ikke blot troede han på dit logo Ans, han troede han havde samme logo

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:15

Jamen møgøret Barneyearney er dummere end krydsfinér LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Godt gået Ans

Og dette er skrevet selv om du har blacklistet mig... Jeg er iskold over for den slags tiltag

Kommentar
Fra : the.saint

Dato : 07-01-06 23:15

De der leger med de skøre er da selv en smule til en side eller har måske bare et kedeligt liv.
Hvem var det der sagde at dette forum er spændende

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:16

GUUUUUUUUUUUUUUUUUD Jeg blacklistet mig selv.

Hjælppp hvad fanden gør jeg nu???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 23:16

En landsbytosse er vel ikke værre end en storbytosse?

Her har vi ulempen ved blacklistning på sort og hvid! Nu bliver de blacklistede nødt til at oprette nye tråde for at få de meninger frem som de ikke kunne i den tråd de er blacklistet i!

Tror det bliver en lang nat på Kandu

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:18

SHIT.... Jeg kan ikke se hvad jeg selv skriver.

Det der blacklistening skal da laves om

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 23:19

Klumme, det er ikke godt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 23:20

Citat
creamygirl

Dato : 07-01-06 23:14

--------------------------------------------------------------------------------
Ikke blot troede han på dit logo Ans, han troede han havde samme logo

Det var på det tidspunkt, jeg var ved at falde ned af stolen af grin.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:21

Puuuu haaa - Der blev jeg helt svedt. Men problemet er løst. Jeg kører bare med den gl. version af Kandu. Der fungerer BL ikke

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 07-01-06 23:30

Landsbytossen! Haha. Good one.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-01-06 23:50

HOLD DA KÆFT HVOR ER JEG STOLT !
Jeg er blevet blacklistet.
Det er nok noget af det bedste, der er sket i mit liv.
Det er bare synd, jeg ikke kan takke ham personligt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : iah

Dato : 08-01-06 00:23

Jamen hold da lige ferie og fest, det er da gået helt bananas med kommentarer til hr. Barne.jakobsen...
48 mails i min indbox, og jeg har kun været borte en ½ time...

Jeg tør næsten ikke gå i seng, hvordan ser mailboxen ud i morgen?

Nå, jeg vover det ene øje - kan i have en god nat med at skrive indlæg.

Og arne du må da være glad hva?

Godnat og god weekend

Ib

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 01:28

Godt jeg fandt en tråd her hvor jeg ikke er blacklistet jeg har sjældent grint så meget som her http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=80639 og manden har 25 års edb erfaring

Den tråd var virkelig værd at købe

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-06 02:27

Bentjuul - Med din seneste kommentar viser du virkeligt hvor dum du er, den tråd du henviser til viser nemlig 100% at JEG har ret, men at der alligevel vælges en anden forkert kommentar som svar KUN for at HADE mig. KVINDEMAFIA.

Der var engang hvor jeg havde respekt for dig p.g.a. af dine svar. Det har jeg stadig, men den bliver konstant undermineret af din menneskelige stupiditet og leflen efter Klumme, Creamy og de andre syge hoveder.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 02:34

[CITAT
Når du er inde i et andet spørgsmål der IKKE er dit eget, kan du se på nogle profilers LOGO at disse fortæller at du ikke er inde i varmen. Du ser altså ikke deres logo, men et Fobudt-logo.
[/CITAT]

Taget herfra http://www.kandu.dk/spg80639.aspx#887046

//bentjuul

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 08-01-06 02:46

Kan det for pokker da ikke være lige meget om man er kvinde eller mand her på kandu.. arne.. du kalder selv kandu for et "videndelings-forum"... Mænd ved noget kvinder ikke ved og kvinder ved noget mænd ikke ved.. der er da forskel på personer!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 02:50

Jamen Earney

Har du lagt mærke til at Klumme ikke har blacklistet dig. Der er ikke noget "forbudt-skilt" og du kan skrive det du vil

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 08-01-06 03:09

Hvis jeg skal finde et punkt jeg er enig i ham i så er det at folk skal lære at lukke deres spørgsmål når de har fået svar på det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 04:31

Denne her er også meget god
Citat
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:23
--------------------------------------------------------------------------------
ans har blacklistet mig generelt. Når hun skriver en kommentar f.eks. i denne tråd, kan jeg ikke se hendes normale logo. i stedet står der i en firkant:

i-Error - Denne bruger kan KUN ses hvis du ikke er Blacklistet.

SÅ ved man at man er Blacklistet.

Herfra http://www.kandu.dk/spg80639.aspx#887051

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-01-06 06:01

Kode
og manden har 25 års edb erfaring

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Det er HØJKOMIK

Lille dumme ØRNI ......... Puppet on af string

Hold da helt kæft, hvor blir du trukket rundt i manegen Din kæmpenar!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-01-06 07:04

Kode
En af grundene til at jeg har blacklistet dig, er at du er så skide dum at du IKKE kan finde ud af at TAKKE mig personligt.
Jeg kan squ da finde ud af at sende denne besked til dig....
Hvorfor tror du at du er så skide klog og langt smartere end mig, nå du IKKE kan finde ud af dette?
Hallo Gambrinus!! Hvor KLOG eller SMART er du SÅ?
DU har deltaget i Klamme Klummes overbeskidning af mig. DERFOR er du Blacklistet.

Igen har Arne hjulpet mig, når jeg ikke kan finde ud af det nye Kandu.
Tak Arne, hvad skulle jeg dog gøre uden dig.
Kunne du ikke forklarer mig hvad ironi betyder ?
Gambrinus :- D :- D :- D

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 08-01-06 07:08

Vor herre bevar os,bliver fjolset dog aldrig klogere?

oz1eqp

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-01-06 07:13

Go'mor'n til troldmanden fra Oz.
Hvor'n skær'n i republikkens sydlige provinser ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 08-01-06 07:33

God Morgen.
Jo tak det går ganske udmærket her i det sydlige.
Men den skær ikke så godt,trænger til at blive slebet.
Det gamle ordsprog,som siger,at den største Idiot ikke er født endnu.
Jeg tænkte på,kan det mon bruges i relation til denne tråd.
Eller er han fundet?
Hav en god Søndag.

oz1eqp

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 10 point
Dato : 08-01-06 10:55

Citat
En af grundene til at jeg har blacklistet dig, er at du er så skide dum at du IKKE kan finde ud af at TAKKE mig personligt.
Jeg kan squ da finde ud af at sende denne besked til dig....
Hvorfor tror du at du er så skide klog og langt smartere end mig, nå du IKKE kan finde ud af dette?
Hallo Gambrinus!! Hvor KLOG eller SMART er du SÅ?
DU har deltaget i Klamme Klummes overbeskidning af mig. DERFOR er du Blacklistet.

ALDRIG har jeg oplevet et menneske med så LIDT selvværd..

Det er faktisk helt sørgeligt, at arne er så hungrende efter accept, anerkendelse og ros..

Kommentar
Fra : calista

Dato : 08-01-06 11:40

Jeg ryster på hovedet... Seriøst, hvor er det sørgeligt!
Hvorfor blackliste overhovedet, så ryger morskaben jo!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 12:00

Hans kongelige Højhed har talt LOOL

Citat
frk.fidus. Det er selvf. ikke morsomt at blive forfulgt af Klumme, Creamy m.fl. Jeg kender det selv. Og tro mig: Der er mange Kandu'er der i tidens løb er blevet voldsomt forfulgt at den slags SYGE grupperinger. Nogle af dem ER blevet jaget væk for evigt, men nogle andre er her stadig. Bl.a. Min vedholdende kamp imod disse svinske grupperinger, giver kraft om MOD til andre til at blive, og IKKE lade sig knægte, kujonere eller nedgøre af disse grupperinger.

Jamen lillearne - disse syge grupperinger du ævler om, er det i virkeligheden ikke blot de profiler, der IKKE slikker dig i numsen?! og bukker og skraber, så snart du træder ind i en tråd?!

Mht. til at du og "frk.fidus påstår hun bliver forfulgt!!

Forfølgelse kan der kun blive tale om, hvis man som hende mener det er forfølgelse, IKKE at kan lide hendes usmagelige måde at hverve kanduer til at deltage i et kædebrevslignende pyramidespil (hvor hun tjener på andres naivitet og håb om hurtige penge) - tja, så kan det godt tænkes, at hun følger sig forfulgt, men det er en hel klar subjektiv følelse, der ikke holder vand, fordi det ikke har en pind at gøre med begrebet forfølgelse, men derimod handler om divergerende holdninger/værdier.

Forfølgelse kan der ikke være tale om, hvis hun derimod objektivt kigger hendes historik igennem. Hun vil derved opdage, at jeg har deltaget i et meget lille antal af tråde, hvor også hun deltager.

Kort og godt!

Denne forfølgelse er det rene opspind - og det ved "frk.fidus" også godt..

Det hele startede her: http://www.kandu.dk/Spg79599.aspx

"frk.fidus" fortsatte her: http://www.kandu.dk/Spg79604.aspx

Og her: http://www.kandu.dk/Spg79735.aspx (lidt grineren faktisk*G*) Jeg havde på det tidspunkt aldrig stødt ind i profilen sniper, men "frk.fidus" forstår at piske en stemning op..

Der gik ikke lang tid, før sniper oprettede en tråd, hvor han inviterer bl.a mig til en lille snak om "frk.fidus" og hans lille forretning: http://www.kandu.dk/Spg79956.aspx

Så begrebet forfølgelse kan I stikke skråt op. Det er ren og skær selvpineri, startet af "frk.fidus" ...herself

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-01-06 12:29

Hold dog scheizem jvor denne tråd er spild af serverplads.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 12:45

Citat
Hold dog scheizem jvor denne tråd er spild af serverplads.

Kommer an på øjnene der ser - og dit indlæg gjorde ikke ligefrem serverpladsen større

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 08-01-06 13:28

Det må ikke være rart at have så store mindreværdskomplekser,at man er nødsaget til at tilsvine andre for at
kunne gøre sig gældende.Jeg har indtil flere gange spurgt,om manden havde det problem,men det står stadig
ubesvaret hen.Så man må vel konkludere,at det er hans store problem.
Men mod dumhed kæmper selv guderne forgæves,så problemet kan nok ikke løses.

oz1eqp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-06 10:05

Så har han lukket tråden frk.fidus vandt

Kommentar
Fra : iah

Dato : 09-01-06 11:12

Herligt, så slipper vi da for det og jeg har også fået den udsøgte ære at komme på listen over de uønskede...

Tak for det hr. Barne.jakobsen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-06 17:47

Tja, tråden døde vel af sig selv, i takt med at han BL de profiler der ikke delte hans mening

Og "fru.fiks" er måske ikke online ofte nok - til at han kunne holde den kørende!

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-06 16:54

Da landsbytossen AJ har BL mig fra min eg en tråd LOOL så kan jeg lige så godt lukke den.