/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvorfor kan jeg ikke spille
Fra : randers74
Vist : 295 gange
15 point
Dato : 31-12-06 13:58

Hejsa

Jeg har lige købt MS Flight Simulator 2002 & bedst som jeg skal spille det " fryser " min computer.

Jeg har været inde på MS Game Advisor for at se om det var mit lydkort eller skærmkort der er problemet. Men der inde står der at jeg kan spille selv det nye flight simulator.

Jeg havde det samme problem da jeg ville spille Return To Castle Wolfenstein & der fandt jeg også ud af at det ikke var min hardware der var for lille.

Kommentar
Fra : ScandicoByg

Dato : 31-12-06 14:08

Hej

Har du sørget for at opdatere driverne til dit skærmkort?
Hvis det er et Nvidia chipset kan du hente de nyeste driver på www.Nvidia.com

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-12-06 15:05

og evt de nye patches

http://www.eksperten.dk/spm/634835