/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærbar pc harddisk+batteri
Fra : dayworker24
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 19-10-06 17:43

Jeg kan købe en fornuftig computer af en ven, men der mangler en harddisk, og en adapter til batteriet.

Er det lige meget hvad for en harddisk man køber bare det er en 2,5 eller skal den passe til modellen???

Hvis den adaptoer levere lidt mere strøm end den oprindelige vil det så skade computeren???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 17:48

En fornuftig bærbar uden harddisk og lader

Umiddelbart nej til begge spørgsmål, men jeg ville se mig om efter en anden..

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 19-10-06 17:58

Hvis jeg nu alligevel køber den, bliver det med laderen så et problem eller kan den godt klare at få lidt ekstra strøm?

Og er kommet i tanke om at den har en skuffe til harddisken, så man bare kan købe en harddsik og smide i.

Fordi jeg gerne vil have den er fordi han fik den fra sit arbejde, og så sælger han den meget billigt
(på baggrund af at jeg er hans ven)
:)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 18:07

Den tager selv den strøm den skal bruge - så det er ok

Så må du jo håbe at batterier er ok

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 19-10-06 19:01

Ellers kan du se priser på batterier her:
http://www.batteribyen.dk/index.php?cPath=239&gad=%20CKeQxPIBEgia43nlbet0_RjJlOj9AyDXvMES

Der findes 2,5" harddiske i 3 udgaver
De gamle tykke
De nye tynde
De meget nye og meget tynde.

Så du må lige kontrollere hvilken HD der skal bruges.
Mærke / Type / evt bogstaver

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 11-01-07 20:23

Tak for svaret e.c.

Jeg har købt den for noget tid siden og er allerede ved at sælge den igen

Jeg tror jeg vil have en anden og måske kan jeg få en lille fortjeneste på den her

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-01-07 20:41

ok -