/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vinduerne lukker ned konstant
Fra : Sars
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 26-09-06 17:21

Hey Kandu, mit internet er ved at blive et stort irritationsmoment for mig - hver gang jeg sidder og søger eller er igang med noget andet, så lukker vinduerne ned. De stopper og jeg får en melding ( som jeg har fået 100000 gange nu ) om at der opstod en eller anden lortefejl og at jeg kan informere microsoft hvis jeg vil. Ved ikke hvad jeg skulle have ændret eller gjort anderledes siden min pc er begyndt på det, kender i nogle årsager? Kan det være selve internetforbindelsen eller sikkerhedsopsætningerne whatever ?

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 26-09-06 18:16

Jeg tror bare du skal reparere windows.

At begynde at læse eller endda forstå fejlmeddelelsen er stort set håbløst

Kommentar
Fra : Sars

Dato : 26-09-06 18:52

hvordan reparere ??

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 26-09-06 19:00

Læg din XP CD i drevet og lad den starte. Windows vil så komme med en række muligheder, herunder reparer.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 26-09-06 22:59

Du skal lægge din cd i drevet. Derefter går du i "start" -> "kør" og skriver: sfc /scannow

Så søger den efter fejl på dine systemfiler, og udbedrer skader undervejs

Vh fluffy

Kommentar
Fra : Sars

Dato : 29-09-06 15:17

Okeeeey så har jeg brugt 1 disk ud af 2 og den siger " Windows Filbeskyttelse, kontrollerer at alle beskyttede windowsfiler er intakte og i de oprindelige version " det har den så gjort på et par min, er det så det eller ??

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 29-09-06 15:27

Det kan godt tage tid. Kan du se den arbejder? (lampe der blinker)