/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kan jeg få hjælp
Fra : ligeham
Vist : 446 gange
50 point
Dato : 22-03-06 18:36

Hej igen
Jeg søger et program hvor jeg kan insætte mærkedage osv og hvor jeg kan sætte programmet til at poppe op på skærmen hver dag, hvis der er noget jeg skal huske DET SKAL VÆRE PÅ DANSK.

TAK
ligeham

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-03-06 18:55

Hvis du vil have gode svar skal du lave en mere sigende overskrift.
Jeg må holde tilbag på min indre trang til blot at skrive " ja du kan få hjælp"

Du kan bruge ethvert kalenderprogram. Det følger med de fleste systemer. Bedst kendt er nok outlook, som er en del af microsoft kontorpakken.
Har du ikke noget, kan du få en gammel udgave næsten smidt i nakken., fra en af dem , som absolut skal have det sidste nye.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 22-03-06 18:56

Du skal bruge en kalender. Den er en del af office, findes også hos TDS`s site.

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 50 point
Dato : 22-03-06 19:58

En ret flot og funktionel kalender til skrivebordet kan findes her: http://www.snapfiles.com/get/Rainlendar.html

iah

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 23-03-06 08:16

Hvis du har Office-pakken, findes der ikke noget bedre end Outlook.
Jeg kan i givet fald sende dig en nøje brugsanvisning direkte.

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 24-03-06 19:32

Tak for svaret iah. hilsen ligeham

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-03-06 21:47

Velbekomme...
Jeg er glad for du kunne bruge mit svar.