/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skrivebords ikoner forsvinder!
Fra : Oldboston
Vist : 971 gange
100 point
Dato : 19-03-06 21:38

Kan nogen hjælpe mig med at få anbragt ikonerne på mit skrivebord? Jeg arbejder med en HP Lifebook og Windows XP. Der ligger normalt 10 - 20 ikoner på mit skrivebord, dokumenter eller links, som jeg arbejder med for tiden. Men nu er alle ikonerne forsvundet og skrivebordet er helt tomt, bortset fra det baggrundsbillede (tapet), som jeg altid har liggende. Startbilledet ligger som det skal, det samme gør de ikoner, der ligger i værktøjslinjen (INternet Explorer, Words, Excel etc). Hvis jeg vælger Word og vælger åbn, så¨kommer de forskellige valgmuligheder fre, også Skrivebord, og der kan jeg finde alle de relevante dokumenter, Men jeg kan bare ikke f´lytte dokumenterne over til det fysiske skrivebord. Jeg er sikker på, at der er en kyndig person, der synes dette spørgsmål er pærelet, men det er desværre for svært for mig. På forhånd tak.
Med venlig hilsen, Oldboston

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-03-06 21:48

højreklik på skrivebord, gå i arangere ikoner

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-06 22:41

Hej Oldboston, jeg tror du skal gøre følgende:
1. Højreklik på skrivebordet
2. Arranger Ikoner
3. Tryk på den knap der hedder "Vis ikoner på skrivebordet"

Hvis den knap ikke er trykket ind er det ihvertfald derfor der ikke vises noget på dit skrivebord

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 19-03-06 23:17

Tak for hjælpen steno. Tænk at det var så enkelt.......tak fordi du kunne gennemskue mit "vanskelige problem" på et øjeblik. Mvh Oldboston