/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Packard Bell W 7777
Fra : klanger
Vist : 452 gange
150 point
Dato : 03-02-06 09:53

Jeg skal prøve, at hjælpe en med hans nye bærbare, en Packard Bell W 7777. Har ikke set meget til den endnu, så..... Prøvede at finde den på producenetens hjemmeside, men den er åbenbart så ny, at den endnu ikke findes. Så hvis nogen skulle vide lidt mere om den inden jeg får "fat" i den vil jeg være taknemmelig. Det jeg også gerne skulle vide noget om er hvordan den bedste opsætning er til internettet fra en sådan bærbar. Det ligger sådan at vedkommende skal en tur til Kosovo....!!!! Derfra ville han gerne kunne maile hjem o.lign. Nu ved jeg jo i sagens natur ikke om de på "campen" har et eller andet internetpunkt, men måske er der også en der ved noget her. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 03-02-06 09:59
Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 150 point
Dato : 03-02-06 10:06
Kommentar
Fra : klanger

Dato : 05-02-06 22:43

Jeg har fundet computeren. Men var der nogen der havde en mening om hvordan den skal kobles på nettet. Og er der nogen der ved om den kan bruges i campen i Kosovo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-06 22:51

Der er et hul til en telefonledning fra et modem eller vist nok også en mobiltelefon enten i siden eller bagpå og den skulle bruges hvorhenne det måtte være blot der er telefonforbindelse
mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-06 22:54

Selve puteren vil selv gøre opmærksom at den skal i gang med at installerer de nødvendige drivere lige så snart et stik sættes i så det skulle komme til at virke smertefrit
mvh sune

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-02-06 18:29

bruger du mobiltelefon som opkobling til nette skal hans telefon også settes op

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 06-02-06 19:00

Tak for svaret rotw.