/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Link problemer og nedlukning
Fra : hansen50
Vist : 322 gange
20 point
Dato : 23-01-06 23:27

Hej
jeg har et problem med outlook express når jeg klikker på et link så går der en frygtelig tid som om den er gået fast jeg har bredbånd 512/128. men når jeg som nu er på nettet så er der ike problemer med at den går fast.
Når jeg skal lukke comp så sker der ofte det at den skriver at den er ved at lukke iexplore eller at den mangler en fil, så kommer der en kasse afslutter og den kan man så trykke på og andre gange så lukker den ned uden problemer
Hilsen hansen50

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 23-01-06 23:40

Har du prøvet at rense den for spyware for nylig??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-01-06 23:40

http://spywarefri.dk/ Her har de alt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-01-06 02:27

Har du problemer med programmer der hænger? så prøv at læse her: http://www.tipchannel.dk/eksempel/winxpavc/eksvis01.htm ændrer du den værdi, bliver der lukket når du klikker luk

Godkendelse af svar
Fra : hansen50

Dato : 24-01-06 18:00

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-01-06 12:20

Hjalp det så ??