/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
vildeste bærbare til under 15k
Fra : zomp
Vist : 584 gange
200 point
Dato : 06-10-05 16:59

jep, hvad skal man købe? den skal være super hurtig, og må ikke larme....batteritid min 5 timer

Accepteret svar
Fra : olefahnoe

Modtaget 100 point
Dato : 06-10-05 17:57

hmm prøv selv og kig på edbpriser der kan du sammensætte det du vil

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-10-05 21:47
Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 06-10-05 22:27

hvad må den koste???

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 06-10-05 22:27

ellers prøv og holde øje med bilka reklamerne der er der nogen gange nogle gode tilbud på bærebar

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 07-10-05 06:55

:S tak for de meget seriøse svar.... :D den må koste omkring 15.000, jeg har kigget på edbpriser og div. butikker, men det er svært at finde en der er: let, hurtig og har lang batteritid.... men bliver nødt til at gå på Kompromis med noget... og tror jeg er blevet enig med mig selv om at det gerne må være skærmstørrelse... men hvis der er nogen der har set/prøvet en vild en, så fortæl.....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-10-05 16:44

Kig på en Zepto. www.zepto.dk Den er dansk og en rigtig kvaliklat og du kan selv bestemme hvad for hardware der skal i .
De kan også købes på www.ebddimser.dk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-10-05 16:48

Ja stave kan man jo heller ikke. Det hedder altså ikke ebddimser men www.edbdimser.dk

Godkendelse af svar
Fra : zomp

Dato : 09-01-06 14:16

Tak for svaret olefahnoe.