/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
sprogfil til spil
Fra : jeppenp
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 24-07-05 19:50

ved godt det ikke er det helt rigtige sted at stille dette spøgsmål..

men jeg har købt castle strike i tjekiet.. i den tro at der var en engelsk sprogfil.. det var der ikke... :(.

nogen der ved hvor jeg kan fine en...

jeppe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 20:18

Her skulle være en - ved ikke om den virker

http://spacetarget.com/games/pc_castle_strike.shtml

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 20:20

Husk under alle omstændigheder at undersøge den for virus inden du installerer.....

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 24-07-05 20:36

så kan det godt køre uden cd.. men teksten i spillet er stadig på tjekkitisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 20:40

Nå....

Ja ja - så fik du da lidt for pengene....

Hvis det er tekst tror jeg ikke du kan lave det om....

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 24-07-05 20:42

lyden er jo på engelsk.. så det må jo være en enkel fil der gør forskellen..

men ellers var det et godt forsøg

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 24-07-05 21:21

Nu er det meste af det intergalaktiske rum undersøgt uden resultat.

En mulighed kunne være at installere den engelske demo - eller downloade den og se om den indeholder en sprogfil der umiddelbart kan udskiftes med din.
Eller kender du en der har den engelske version og låne den, nu har du jo en NO-CD.

Ups - det må jeg ikke fortælle dig.

Som sagt tror jeg ikke der findes noget til download af sprogfiler.

Godkendelse af svar
Fra : jeppenp

Dato : 24-07-05 23:10

Tak for svaret refi.
jeg har faktis løst problemet... der var en sprogfil den lå bare ikke på cd en som jeg troede men der hvor jeg havede installeret det.. og der kunne jeg ændre en tekstfil... men tak for hjælpen...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 23:14

Selv tak - men det var da alletiders.......