/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan ikke installere Winks
Fra : holniels
Vist : 643 gange
500 point
Dato : 02-06-05 19:22

Hei der,er der noen der har en løsning på hvorfor jeg får besked på at installasjon mislykkes,prøv igen senere,,er med alle winks,både pakker og enkelt winks,blev sånt efter jeg havde installert XP Pro på nytt??,har prøvet af og geninstallere Messenger 7,osv,men intet hjelper.. Ret irriterende jo

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 02-06-05 19:28

Hvordan installere du de Winks? Jeg bruger et tilhørende stykke software som hedder " mcoinstall ". Den installere det hele i msn 7.0.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 02-06-05 19:33

gobling,Den har jeg også,samme besked der,selv de pakker i selve messenger kan jeg ikke heller installere

Accepteret svar
Fra : bobbels

Modtaget 510 point
Dato : 02-06-05 20:10

Det kan da vara att vi alla er lidt tunge i hovedet jag kan heller ikke få det att fungere .bobbels

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-06-05 21:05

Install Winks

In the Winks folder, there should be another Winks folder which contains the .MCO files. Open up DoogalMCO (from memory I think you need the main MSN Messenger window open and you might get an option whether to block the application with your firewall, it’s best you don’t cause it might not work). In the Content Type drop down menu select Winks then in the Content To Install drop down menu click the .MCO file you would like to install and click Install Content. If you want to install all of them, click on Bulk Install All selected content type.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 02-06-05 21:41

Vil lige sige at jeg har også forsøgt mig og jeg fik dem godt nok ind men ved brug (tryk flere) går MSN død og lukker ned efter 3-4 min.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-06-05 22:07

Jeg ventede et døgns tid, så var der ingen problemer....????

Lidt mystisk...

Prøv igen i morgen...

Vaxen

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 03-06-05 17:17

Hallo,ja så fikk jeg det til virke,installerede bare SP2,så nu fungerer alt,er jo svært at give point her,i har jo vist interesse for problemet,

gir dem til bobbels,fordi han var inne på noe jeg har følt meg som,nemlig langtsom opfattende

i andre skal have takk

Godkendelse af svar
Fra : holniels

Dato : 03-06-05 17:18

Tak for svaret bobbels.

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 03-06-05 18:36

Hejholniels!!
Tack for pointens men hved ikke om jag fortjäner dem jag har redan servicepack 2 installeret og jag har ikke fået det till at tfungera ännu.Og jag er en hun haha med pctekniker uddannelse men man blir jo helt stält ibland :_))

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 03-06-05 18:46

Sorry,men er vel ok at du er hunkønn da,ha ha,men dette virker nu her,det er jeg veldig fornøyd med jo,og din bemærkning ramte plett her