/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Creamygirl hvad er en knold ?
Fra : bentjuul
Vist : 637 gange
500 point
Dato : 31-05-05 23:10

I et andet spørgsmål - drager du sammenligningen med en "knold" men hvad er en knold biologisk ? Kan du svare så hæves gevinsten.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-05-05 23:18

Må jeg hjælpe??? LOOL

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 23:26

Det her er virkelig et svært spørgsmål, rent biologisk set, men klumme, læg mærke til hvor højt creamy er

på top 10, så hun er nok den rigtige at spørge. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-05-05 23:32

Ja Ja ... Jeg ville da ikke selv ha' point, ( gud fader i skuret lol) og det er jo heller ikke mig der blir spurgt - men ville bare hjælpe Creamy lidt med "knolden" hi hi

Kommentar
Fra : mogib

Dato : 31-05-05 23:32

kig på hjemmesiden der hedder,danmarks miljøundersøgelser,sådan bliver en rodknold dannet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-05 23:33

Klumme det er for svært for dig, og jeg vil meget gerne have det rigtige svar, og det tror jeg at Cramygirl kan give mig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-05-05 23:37

bentjuul
Så kik dog i "Hjemmet" Knold er jo bror til Tot

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-05 23:42

ØØØØØHHHHH........sådan en knold ...............Har det mon noget med knoldesparker at gøre

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-05 23:43

Valde, det er han jo sådan rent biologisk set

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-05-05 23:46

Det er nok rigtigt bentjuul LOOL Jeg knolder bare videre....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 23:49

Jeg synes det bliver sværere og sværere det her spørgsmål,

det er altså en skam hvis Creamy ikke, nej det tør jeg slet ikke tænke på.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-05-05 23:49

Det er da et biologispørgsmål???

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 510 point
Dato : 31-05-05 23:57

Jeg må nok melde pas!!

Har lige kigget lidt på danmarks miljøundersøgelser og dannelsen af denne rodknold, men det bliver sq alt for omfattende at forklare - og sikkert heller ikke til at forstå

Derfor holder jeg mig til, at en knold (når jeg bruger betegnelsen)
er én som dig bentjuul. Altså én der mener han udvikler sin biologiske viden ved at
se på kvindehåndbold

Den eneste biologiske knold jeg har kendskab til er bakken i Kjøwenhavn *S*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-06-05 00:00

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-06-05 00:04

Selvfølgelig Creamy det kunne jeg da have sagt mig selv, nu er jeg ikke i tvivl mere om hvad en knold er og er nu en

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 01-06-05 00:07

Tak for svaret creamygirl. Altid rart med klare utvetydige svar

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-06-05 00:13

utvetydige svar er noget jeg kan finde ud af