/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Problem med outlook og MSN
Fra : stig54
Vist : 430 gange
200 point
Dato : 15-11-04 20:03

Jeg har et problem med at min outlook fryser, (måske noget med en fil der hedder msimn) og et problem med at webcam på msn kun viser blå skærm men fungerer andre steder.
Hænger de to ting sammen?

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 15-11-04 20:06

prøv at scanne for spyware...

- www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#ad-aware
- http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe ( må kun bruges på win2000 og xp )

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 20:14

Det jo meget du oplyser
Har det noget med det her at gøre?
http://www.generation.net/~hleboeuf/ermsimn.htm

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 15-11-04 22:11

Jeg har kørt adskillige spywareprogrammer, dog ikke xclean, den er kørt nu.
Ang. msimn er det fordi jeg, når jeg har måttet bruge joblisten til at afslutte den frosne outlook, indimellem har fået den besked, at jeg har valgt at afslutte msimn, derfor mener jeg at den må hænge sammen med outlook.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 15-11-04 22:35

Det er helt normalt at outlook ikke kan afsluttes sålænge du bruger MSN, da de deler nogle filer.
Med hensyn til den blå skærm, så skyldes det nok at du har haft et andet webcam installeret, derfor skal du starte MSN og køre "guiden lyd og videojustering" i funktioner. Der skal du vælge det rigtige kamera.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 16-11-04 14:11

Tak for svaret pallebhansen.
Det løste ihvertilfælde mit problem medcameraet..