/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
PC genstarter ved installation af RTCW
Fra : wizard01
Vist : 314 gange
40 point
Dato : 12-11-04 15:17

Min PC'er Genstarer afsig selv ved installation Return to Castle Wolfenstein... det sker på forskellege tidspunker af installationen... jeg har fjernet at vedr. spillet hvergang, og holder min PC'er 100% virus, spy og adware fri.... Jeg kører med Windows XP Pro Service 2, GeForce 4 MX 4000 Grafikkort, AMD Athlon XP 2000+ CPU (1,66 GHz) 256 MB Ram..... er der nogen som kan sige hvad der går galt

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 12-11-04 15:35

Prøv at gå ind under Kontrolpanel > System >Avanceret Og Indstillinger for Start og genoprettelse. Fjern flueben i genstart automatisk, under Systemfejl! Så vil jeg gætte på der dukker en blå skærm op med en fejlmeddelelse næste gang du installerer spillet! Send den fulde text af fejlmeddelelsen herind!

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 12-11-04 15:39

Hej Wizard01

Har lige haft en bekendt som havde samme problem, og det viste sig at det var varme internt i kabinettet som gjorde at den lukkede ned hver gang.

Jeg ville prøve at pille kabinetsiden af og så spille, hvis fejlen er der stadig, er den hardware relateret, men jeg tror på at det er varmen som gør det, for da han gjorde det, så kunne han spille i flere timer uden problemer

Lars

Kommentar
Fra : wizard01

Dato : 12-11-04 16:58

så nu fik jeg den ind.... jeg genstartede i fejlsikret tilstand og slog et par hardware fra og genstarde så normalt og den gik rent hjem så tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : wizard01

Dato : 12-11-04 17:02

Tak for svaret tedd. men jeg fandt en anden indgangsvinkel til problemet