/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
løbe tør for strøm på bærbar
Fra : isa_addams
Vist : 405 gange
50 point
Dato : 06-11-04 17:56

Ved I om en bærbar pc går i standby hvis den løber tør for strøm eller om den bare går ud og så siger at den er lukket forkert ned når man starter den igen...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 18:03

Så går den ud og siger den er lukket forkert ned.
mvh dova

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 60 point
Dato : 06-11-04 18:19

Man plejer at kunne sætte den op til at gøre hvad man vil have den til hvis du går ind i kontrolpanel og vælger strømstyring. Under fanen der Hedder alarm kan man sætte den op til f.eks. at gå i stand-by når der er 10% batteri tilbage...

Godkendelse af svar
Fra : isa_addams

Dato : 06-11-04 18:35

Tak for svaret Flash77.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 20:10

Hej, så lærte jeg lige noget nyt
Det vidste jeg ikke man kunne, min bærbare afbryder bare når batteriet er tomt

mvh dova