/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nyt spørgsmål andg.vedhæftet fil!
Fra : Keldd
Vist : 373 gange
100 point
Dato : 05-11-04 23:27

Hvor meget kan størrelsen være på en vedhæftet fil?( Outlook ekspress 6 og Win.XP. Proff.)
Jeg har rodet og regeret,men kan ikke se hvor jeg kan justere det,og kan det justeres??
Jeg synes jeg har set et max.på 10 Mb men kan ikke huske hvor.
Nu vil jeg sende 750Mb.(ret dygtigt ikke?)
Det kan sikkert lade sig gøre på messenger,men tager laaang tid.
Så hvordan sender jeg en fil på 750Mb, som mail??
Hvis der er en venlig kandu`er,der ved noget,så vil jeg være evigt taknemmelig.
Det er en film,og min viden om at pakke en fil er RET begrænset.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 23:30

De fleste udbydere har en begrænsning på deres emailkonto. Det ligger omkring 10 mb.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 23:36

Hør nu her:
Jeg får at vide at den mail der følger med mit bredbånd (Tiscali) er ubegrænset,
det har jeg da overset.
Men så skal der vel installeres et mailprogram til.
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 23:42

tedd:
Har du hørt om bredbåndsudbydere der har ubegrænset plads til rådighed,
den lyder ikke helt rask.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 23:44

Ingen jeg kender i DK har ubegrænset mailbox!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 05-11-04 23:46

Håber både du og den der skal modtage filen har lynhurtig internet! Ellers kan det tage dage. Hvorfor ikke brænde filen på en 90 minutters skive?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-11-04 23:54

Lyt til, hvad tedd skriver, man kan da ikke sende 750 MB til nogen. Helt uhørt

mvh
Frank

PS. Ja via MSN kan det godt lade sig gøre med "fildeling", men som du selv skriver, tager det meget lang tid

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 23:55

tedd:
Det kan jeg ikke ,for den er 112min.
Men den kan brændes med forskellige programmer,men så skal jeg sætte mig ind i de programmer (Clue, Cd Clone)
m.m. Men der kommer snart andre boller på suppen.Ny computer og DVD i maskineriet der vil noget,
i januar måned.Ha ha ha .
Jeg kan se det ikke dur det jeg er ude på ,jeg venter til januar.
Hilsen
Keldd

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 00:06

Tak for svaret tedd.Og franks kommentar.
Og så kan de godt se at opfinde noget så jeg kan sende en stor fil på 2 sekunder.
Det har de vist allerede gjort forresten,men det kommer nok ikke med i julehandlen i år.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-11-04 00:13

en 90 minutters skive kan indeholde 750 mb data! Det er jo ikke længden af selve filmen du brænder men selve filen på 750 mb!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 00:21

tedd:
Jeg bliver klogere hele tiden,vil prøve at få fat i sådan een.
Har du Skype?Jeg har talt med emmesen og bentjuul i dag,en sjov oplevelse,når man i så mange måneder har skrevet med dem sporadisk.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-11-04 00:22

Har ikke skype instaleret!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-11-04 00:28

Hej
Du ved vel at det er forbudt at brænde kopier af film og give/sælge den videre.
Men når du nu alligevel er ude på skråplanet, så han i jo begge 2 (sender og modtager) installere et peer to peer program f.eks. emule eller Warez. så kan du jo lægge den op på dit delbare drev og så kan din "ven" og andre hente den. Det er ikke ulovligt at bruge peer to peer programmer, men skal blot tænke på hvad det er man videresender.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 00:31

Brassovvitski:
Det har du da ret i,det kan jeg da prøve.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 00:33

tedd:
http://www.skype.com/
Kom så tedd,et headset koster 69Kr,lad mig høre din smukke stemme.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-11-04 00:41

Smukke stemme??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 00:47

Ok,jeg er også ved at være lidt rusten i det,
men overvej det,der skal jo ikke startes et sangkor.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-11-04 13:36

Keldd's stemme er så rusten at min firewall hele tiden poppede op med kraftige advarsler, og smed mig af internettet et par gange.

Keldd - med en gammel comp kan du sætte en lille server op som dine ulovlige kumpaner kan downloade fra. Jeg går ud fra at du har en rimelig hurtig forbindelse.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 13:46

Ja, det er muligt,en af mine suspekte venner har gjort det du foreslår.
Men nu skal jeg i kirke,det er mig der læser lørdagsprædken.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-11-04 13:54

Jeg kan levende forestille mig den prædken:

I dag har jeg taget et par film med som i kan ta' med hjem og kopiere.
Der er nye film hver lørdag (så skal de nok komme) .............

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 16:59

eme:

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-11-04 18:40

Du skal nok tilføje, at det er film for voksne! Så skal der snart bygges en større kirke

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 18:44

Det er altså Anders And film
at i bare ved det,ja,nemlig.
Keldd