/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
gratis anti virus program...?
Fra : rudik
Vist : 431 gange
20 point
Dato : 18-10-04 16:07

en der kender et godt gratis anti virus program ?
som funker godt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 16:14

www.grisoft.com AVG absolut et glimrende program.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 30 point
Dato : 18-10-04 16:15

Her er et direkte link: http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/
Du skal registrere dig og vil derefter få et licensnummer pr. email. Helt ufarligt.

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 18-10-04 16:16

Hej Rudik

www.command.co.uk

Har en testversion som gælder i 90 dage, herefter afinstal og geninstal = 90 nye dage. Kanon produkt finder ca. 80 flere end Norton, og ca. det samme som Panda.
Lars

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 16:17

Avast er også et glimrende program med gratisversion http://www.avast.com/eng/down_home.html

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 18-10-04 16:20

Du kan jo lave online scans fra de fleste større proucenter (normen, trend micro osv..)..
Ellers kan du tjekke spywarefri.dk's antivirus sektion - skroll ned til "Herunder finder du en række gratis virusscannere" på http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm

/Karl Smart

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 16:28

Lad nu være med, at lade dig friste af engangsskannere og online skannere for selv om de er rigtigt gode til at finde virus så kan de jo ikke holde det ude og hvis du ikke anvender en god opdateret virusskanner kan problemerne blive så store, at du ikke selv kan løse dem.
Jeg kører med Norman Internet Protection på min basismaskine og med henholdsvis AVG og Avast på mine to andre maskiner og jeg får ikke virus på nogen af mine maskiner som ikke afvises af antivirusprogrammerne. De to gratisversioner bliver suppleret med firewall.
Agnitum Outpost: http://www.agnitum.com/download/outpostfree.html

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 18-10-04 18:05

skal ikke have en ny firewall.
hvis du har XP. så er der jo en firewall med den nye "service pack 2"
og den er gratis

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 18-10-04 18:07

når ja, der var jo også en på xp før service pack 2.
men nu er den bedre.

ved ikke hvordan jeg skal formuler det

//rudik

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 18-10-04 18:08

Tak for svaret BjarneD.
      tak. jeg har installeret det.
det var fordi min ven skulle have et.
som var 100% gratis og lovligt

altid bedst med det lovlige jo

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 18:14

Jeg forstod godt det med XP SP2 og da de færreste firewalls kan køre sammen med SP2 firewall er det jo godt, at den virker bedre end den gamle.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 18-10-04 18:17

Tak Bjarne D, jeg snuppede den også lige

Kommentar
Fra : BjarneD