/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
BjarneD og Creamy
Fra : tedd
Vist : 707 gange
41 point
Dato : 25-09-04 19:03

Her er en tråd udelukkende til jer! Her må hakkes og komme med skumle udsagn! Her må citaterne flyve frit igennem luften! Her må supporterne komme med tilråb! Her må bitches og rockes! Her må gnisterne blive til bål! Her må elskes og hades!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-09-04 19:04

ja ok, helle for at heppe på bjarne bassen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-04 19:10

Så vil jeg henvise til et skummelt udsagn som tit har stået mellem linierne:
Citat

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-09-04 19:13

.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 19:13

xyzzygy> me2.. Ned med creamygirl..!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-09-04 19:15

tja, hun er der, man hvad, jeg er sq ligeglad.

og BjarneD der hedder: OK (punktum)

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 19:16

emesen> Jeg tænke på.. var din E-tast i stykker da du skrev dit nick for første gang (MSN) ?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-09-04 19:17

stop med at ha MSN kandu'er imellem

og væk med fluebenet, har fornemmelsen af at denne tråd vil vokse grumt!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 19:19

ellers også vil den ikke....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 19:21

Nogen må da osse heppe på Creamy??? Hvor mon Molo blir af?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-04 19:25

Ting27 - du er tæt på.
På vej til chatsider i USA (nerds and nedettes) via MSN messenger skulle/ville jeg oprette et nick og stavede så til MSN.
em siger m osv.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-04 19:26

Jeg er ikke meget for at heppe - men når pigerne først ligger ned - skal jeg nok være der.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-09-04 19:43

Creamy du er RET ensom.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-09-04 19:51

jeg hepper da gerne på Creamygirl

Th1best

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-09-04 19:52

Hei svampearne,hun ka da ikke være så ensom med den opmærksomhet eller??

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-09-04 20:26

Hej holniels
Næææ du har fat i noget af det rigtige der

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 20:29

BjarneD og Creamygirl. I må gerne begynde...

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 25-09-04 20:35

Så hepper jeg da ox bare på Cremygirl. Svampearne bør efter min mening slet ikke ha lov til at deltage på denne website. Han er sku da virkelig klam og den mest barnlige mobber jeg til dato er stødt på. alle bør ignorer alt hvad der kommer fra ham af.
Føj for et sølle liv du må ha!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 21:00

Mopning af svampearne er forøvrigt osse tilladt

The1best er du ikke i Hanstholm?? Øh på Skagen?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 21:00

Og mobning osse!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-09-04 21:11

vrææææææææææææææææææl I må ikke mobbe mig
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-09-04 21:16

tedd den blev aflyst, desværre

The1best

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-04 21:20

Det var også dig Tedd - som ikke kunne lave en ordentlig køreplan.

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 25-09-04 21:25

Hvae går det her lige ud på.
Mobning tilladt er de unge lagt i seng så de ikke blir inspereret.
Hvorfor holder Cokkies med en og xyzygy med en annen og svampearne er han osse cremegirl eller bjerned

er i bleven tossede

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-04 21:29

host_host > det er Tedd som har lavet en køreplan så det hele er kørt af sporet.

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 25-09-04 21:31

han har squ da heller ikke tid til det her når der skal skrabes point sammen vel

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-09-04 21:34

giver emesen ret, de er din skyld tedd

The1best

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 21:35

Jeg hepper helt klart på emmedrengen..han er mit store idol.. Han er noget af det mest lune og morsomme jeg længe har mødt..altså her!! *GG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-04 21:35

Han skraber vist ikke - de kommer af sig selv når han svarer rigtigt på et spg.

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 25-09-04 21:36

ska vi så mobbe tedd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-04 21:37

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 41 point
Dato : 25-09-04 21:40

host_host > Tedd er gået, og så er det svært at mobbe, og nu går jeg.

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 25-09-04 21:42

fino vi følgs

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 21:45

Du behøver ikke rødme emme...du er en dajly drengebasse.....jeg nægter simpelthen at skrive noget grimt om nogen ggg...for det kan man slet ikke tillade sig, for ingen kender hinanden herinde..alt er kun ord..

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 21:46

øv..

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 25-09-04 21:47

Al sympati går ubeskåret til Creamygirl.

BjarneD hmmm... der findes ikke ord som er fyldesgørende, men han saftsusemig KLAM.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-09-04 21:50

Hej Kim!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 22:04

Resistance... kender du Bjarne?

Jeg synes Bjarne er en fin fyr og jeg synes Creamy er en sjov pige med gang i...og hun skal nok komme efter det *GG*

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-09-04 22:05

Er her RAMbuktyve ?

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 22:10

Jeg er på sporet, skal nok forfølge den køreplan!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 22:16

ja det anede mig sgu...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 22:17

RAM..your back!...og Frida er her også...

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 25-09-04 22:23

Kan ikke få øje på Frida.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-04 22:27

Jeg kan godt lide denne her tråd.........Der bliver nemlig slet ikke brugt væmmelige ord.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 22:32

Nej det gør der ikke..sådan er vi mennesker jo vældig sjove..når noget er tilladt gør vi det ikke, med mindre det er nødvendigt..er det forbudt bliver det straks sjovere..så hvis man skal have lavet en tråd om denne slåskamp, skal man forbyde grimme ord*GG*

Nej jeg kan ikke "se" frida....kan du "se" RAM ? ..med mindre du kikker i et spejl?..og jo jeg har lagt mærke til at du har mange arneprofiler

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 22:52

Så skulle Ram da være racist! Det da noget nyt!! Resistance har meget imod muhamedanerne, et udtryk som bl.a. Glistrup og hans tro væbner Bo warming bruger nedsættende om muslimer.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 22:57

hmm ja, det er bare et skjold ggg...RAM er bestemt heller ikke racist, men læg lige mærke til tråden, det er heller ikke særligt ihærdigt han lægger muhamedanerne for!

Jeg er egentlig også ligeglad *GG* om det er RAM eller ej..det er bare sjovt at gætte

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 23:10

Ingen tvivl om at de er her Mango De sidste par dage er jo lige guf for dem!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-09-04 23:16

Et kim er den spæde start på en grøntsag og en pænere betegnelse end amøbe (et andet primitivt væsen) og pudsigt som sådan et lille (dobbelttydigt) udtryk kan sætte gang i fantasien måske på grund af en tastefejl måske ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 23:18

En kim er bare en ballademager fra nu af

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 23:30

Bjarne..meget er sat igang pga misforståelser...misforståelser er grundpillen til mange opfindelser og nye opdagelser..det er ikke altid af det onde.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-09-04 23:32

Hej "sjukker"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-04 23:35

Hej dova,selv sjuk.
en søvnig aften,godnat

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 23:40

hva faen skal i så herind efter hvis i er søvnige..jeg er sgu også søvnig, men jeg gør da noget gg

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 23:42

ja et kim.fedt nok..det er da det det er!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-09-04 23:43

Hej Keldd
Og godnat Keldd, din kedelige sovetrynesjuk

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 23:46

Hvorfor går folk så tidligt fra skærmen på en Lørdag aften?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-04 23:50

Nå, nu kom der lidt gang i den,medens jeg var ude og børste tænder.
Mango ,hvad er det du gør? Bortset fra at bruge grimme ord!
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-04 23:54

Mango siger faen,hun siger også sgu,og man må ihvert fald,
slet ikke blande dem sammen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-04 00:11

keldd..ha ha ja du skulle opleve mig når jeg bliver sur..det er ikke sjovt..det er hærværk gg

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-09-04 00:15

Kvinder kan være som tordenvejr med rumlen og lynild, men når uvejret er ovre er det hele ren idyl - og man er bare så glad fordi man overlevede

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-04 00:28

Bjarne..aldrig har jeg set så klar en beskrivelse af samværet med en vred kvinde gg

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-09-04 00:29

Erfaring, mango masser af erfaring fra en der har været gift med den samme siden 1975

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-04 00:36

ha ha..ja det gir jo lidt..dejligt med erfaring ikke sandt? og teløk med det, det er jo en sjældenhed i disse dage

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 06:04

Jeg vil blot sige tillykke til the1best med den nye lejlighed Jeg håber virkelig du får den og så skal jeg nok komme at hjælpe med flytningen

Det eneste der mangles i denne verden er KÆRLIGHED !!!

..til hvem ???

...til MIG selvfølgelig !!!

...og til creamygirl http://web.ics.purdue.edu/~malban/heart.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 14:41

Hmm? Hvor mon Creamy er!! Her stiller man en tråd til rådighed for hende og Bjarne, og så gider hun ikke engang komme ind og bitche!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 14:42

Bare indrøm det The1best! Du havde tabt dit pas, så du missede chancen for at komme til Jylland!!

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 26-09-04 19:15

tedd Bare det var sådan det hang sammen

molokyle Takker, skal nok sige til

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 19:30

tedd -> Dit slet skjulte forsøg på at score min cyber-kæreste lykkedes IKKE !!!

HA.....! </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 19:32
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 19:35

Er du nu ude på at score BjarneD Molo??? )

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 19:37

Troede ellers Creamy var interesseret i den brasilianske barbering af min naturhave!!! Ak ja man kan ikke få alt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 19:41

Brasiliansk barberering = Ryd Urskoven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 19:43

...i dir tilfælde tedd = Slå græsset .....en gang til !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 19:45

Tjaeh... det er vel det eneste du ka' tæske ...langhalm på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 19:48

Det hedder altså tærske Molo!! Tæske er noget andet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 19:49

Hvorfor var I ik' på 'Staden' idag ???

Go' musik ..og masser af mindre go' 'luft' -> ...Folk ryger da også dårligere og dårligere 'Galar' !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 19:50

De skal jo ud i byen og hente det nu Molo!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 19:51

Så det nok langhalm de ryger istedet!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 19:56

Dén tager jeg til mig ....stavefejlen altså : Tærske ...det er !

I byen ??? Byen er MIG ! ...og jeg har så rigeligt tedd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 19:58

Ps. Langhalm det er

</MOLOKYLE> ....kom an !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 20:19

[hør] Nu ska' I advares : molokyle er på stoffer !!!

..jeg har nemlig taget en Iboprofen mod tandsmerter

For den da også...

AV..!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 20:25

Langhalm kan være kraftig euforiserende! Har selv set det når landmændene herude går amok på hovedgaden i Bjerringbro! "Hovedgaden emmer af landmænd fit for fight" Det sir sig selv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 20:48

Fuld af forundring...?

..er der også et Carsten Valentin nummer der hedder.

...forfalden til fravær ...med måde !

...beriget ; ..og i bundløs gæld !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 20:55

Selvfølgelig fra LP'en : Sjælland

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 20:59

http://www.cvjoergensen.dk/tekster.html

Fed Cd den sjælland!

Solen er gået i terapi kan jeg se så jeg tar mig en kotellet :_))

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-04 21:03

arggh MOLO..skal du så til tandlæge imorgen?

Og sig mig engang, hvornår kommer du over og besøger os?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 21:25

tedd -> Jepper ; Planen er; jeg dukker op som sædvanligt ca. 20 min. FØR jeg skal møde ...blot for at stresse Chefen

...så når kl. er 10.00 og tandlægen åbner. vil meíner Grosse Werkführer være mere end lykkelig for at slippe af med kværulanten 'Molo'

</-KYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 21:28

tedd -> Der er noget der hedder : Efterårs-ferie : ca. d. 10-20 oktober

..du skal slet ik' vide dig sikker !

Ps. Jeg ville ønske creamygirl og hendes 'bebber' ku' ta' mæ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 21:38

Ps. Jeg ska' nok huske tændstikker og træ-/tørsprit, så vi ka' få fyret op under ferstligderne

...og beundrende betragte BÅLET i behørig afstand fra landevejen; ....så brandsluknings-materiellet ka' komme til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 21:40

Det lokale ...med sø-vand og håndpumpe ..går jeg ud fra

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 21:42

Hm... ferstligderne <> festlighederne ...og hvad vi måtte finde på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 21:47

Flødepigen og jeg, foran pejsen ....i G-streng !

Hvordan ellers en kamin i G-streng ser ud ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 21:50

.....hva' laver jeg ellers iaften ???

Nåeh..ja.. snakker med mig sææææææl

</MOLOSÆL>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-04 21:55

MOLO for helvede..nu er jeg godt nok fornærmet..jeg hedder sgutte tedd...det var mig der spurgte og ikke tedd!!

MANGO

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 26-09-04 21:57

Du både "taler" med dig sææææl og spammer min mailbox.
Hvordan bliver jeg fri for det???

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-04 21:58

Ja der kan man bare se jeg er forud for min tid..det forrige indlæg er skrevet kl, 21.55 og klokken er kun 21.51 nu

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-04 21:59

Cookies der er et flueben nederst på denne side, det fjerne du bare

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 26-09-04 22:01

thanks.......

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 23:36

Ved ikke rigtigt Molo! Efterårsferien går vist mest til bodeling blandt søskende! Og olien er ved at slippe op så jeg skal snart hjem til Århus tror jeg!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 23:41

Bare skæld ham ud Cookies. I mangel af bedre til Creamy kommer ind i tråden!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-09-04 00:05

Nogen der sagde efterårsferie??

Min søn har lige ringet hjem fra efterskolen i dag og fortalt at han forøvrigt ikke var jomfru længere og at hans kæreste samt forældre ville komme på besøg i ferien
.......det er så skøøøøøøønt at være mor

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-09-04 00:10

Lyder alvorligt! Er hun allerede gravid?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-09-04 00:12

Tedd Håber jeg da så sandelig ikke, selvom samtalen med min søn startede med, at han ville høre om en pige kunne blive gravid hvis hun havde fået taget sin p-pille for sent....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-09-04 00:14

Hehe. Kids!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-09-04 00:18

Kids!! ja
visse ting vil jeg som mor nok helst ikke høre noget om

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 09:55

mango -> ....so sorry
tedd -> Ok. så, men ligemeget hvad du end planlægger, ska' jeg nok dukke op, drikke dine øller og gøre livet surt for dig

Hvis turen på et tidspunkt går mod de der er landfaste med Tyrkiet, skal jeg nok klimpte og cykle forbi dig og familien mango. Du skal nok blive adviseret en uges tid i forvejen

Toupie skal være 'bedste' thi-hi... så er der kun 16 år til Toupie bliver 'olde'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 27-09-04 10:46

Det hjælper nul og en skid at fjerne det flueben...får f..... stadig mails

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 10:56

Du skal fjerne fluebenet ..OG trykke [Send Indlæg] ..selvom det er en tom kommentar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 27-09-04 11:00

Tak, og forhåbentlig farvel.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-09-04 11:27

Molo, sådan noget må du ikke sige....ikke endgang for sjov

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 11:55

Det var skam ramme alvor. Jeg kan allerede se dig for mig Toupie; cerutrygende i gyngestolen, tandløs, rynket, med lilla hår sidde vugge den lille, der hyler fordi dit overskæg kradser, når du kysser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-09-04 16:22

Fnisss..MOLO undskyldning modtaget!!
Toupie..ja jeg kender det der, har selv en søn på den alder!!

Men har bedt ham om at vente lidt endnu med at blive far..Jeg føler mig noget for ung til at blive bedste *GG*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-09-04 16:30

En uge!! Det sgu da ikke nok! Der skal jo importeres citronmåner og FF'er!!! Men ok, i følge en tidligere trafikminister, går det jo hurtiger med at få mælk til djævleøen efter storebæltsbroen er bygget!!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 27-09-04 18:28

Hvad vil du have at vide om Bjarne og Creamy?
De er sgu da begge to voksne fornuftige mennesker, der kan svare for sig selv, hvilket de jo beviser fint
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 14:40

http://greycell.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-10-04 14:44

hvad er det? Min browser kan ikke li siden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 14:49
Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-10-04 14:54

hvad laver du?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 15:03

Hvor står der i 'reglerne', der skal være relevans eller konsensus i indlæg/kommentarer i smalltalk ting27 ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-04 15:18

Der sker vist ikke meget på de grå celler, Molo

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-10-04 15:19

hmm.. hva sker der for dig ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 15:21

Der er nogen der har blandet noget i min 'Gold Navy Cut : Capstan' ..tror jeg

Jeg synes ikke det smager som det plejer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 15:24

..men det ka' også være jeg bare er lidt træt af, at sidde og boge den i XHTML : http://www.webdesign101.dk/xhtml/xhtmlbog/index.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-04 15:31

Hvad med dig ting27? Set nogle spændende clips fra iraq fornylig?
http://www.bbc.co.uk/h2g2/guide/

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-10-04 15:43

tedd> nej sq

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 16:01

Jeg ka' oplyse jer : Der er sol på min altan

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-10-04 16:03

DAYLIGHT!!! ARGHHHH

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 03-10-04 16:11

ting27 -> Nu lyder du som Zerg911. Hvor i galaxen denne profil end befinder sig ? Jeg så Zerg sidst omkring Proxima Centauri ...eller var det M-386 ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 03-10-04 16:13

Jeg 'savner' Zerg911

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-10-04 16:40

hvor mange profiler har du?

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 03-10-04 17:03

Hm... ser du ikke cykelløb

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 17:57

ting27 -> 2 ...næsten 3 = Molokyle, Hm... og Moderator

the1best -> Joda... og Joe og jeg er enige om det blev den rette vinder: For 3. gang på 5 år Oscar Freire

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 03-10-04 18:03

Rigtigt nok

HM

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 03-10-04 18:04

Jepper.

Moderator

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 18:07

...og ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-04 20:34

Siden creamy ikke tør gå herind (hun har åbenbart ikke hår nok på tudsen) kan du så i det mindste ikke få dine profiler til at skændes med hinanden, Molo?? Vi trænger til et arrangeret skænderi istedet for de spontane der opstår rundt omkring!!

Tænke sig!! Her opretter man en tråd hvor folk kan skændes, og der ovenikøbet blir givet points for det, og så sker der nada!! Sikken en gang skidesprællere der er her på Kandu

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 03-10-04 20:45

Jada.en stor kiksis tedd, he he

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-04 20:56

Ja det nytter ikke at forsøge at strukturere skænderier holniels!!
Hvis man gør det hedder det vist krig, men der fortsætter skænderierne desværre efter freden. Bare se i Iraq

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 03-10-04 21:01

Ja du,ligegyldig hvordan man vender og drejer seg så vender røven jo bagut

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-04 21:05

Nu blir jeg sgu nysgerrig!! Skændes man med røven i Norge??? Sjove lyde og uddunstninger!! Den største prut vinder??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-04 21:07

Vender tilbage senere når jeg har formateret og geninstaleret!! Selv winxp kan jo løbe træt

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 03-10-04 21:12

Nej,sorry,så enkelt er det ikke,men havde jo vært fint med,jo flere guleærter jo større gennemslag i argumenterne..

nej var bare at alt har en for og bagside,enkelt og greit,og de vender hver sin vej tror jeg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 21:52

Pitstop
Hva´er det så du vil bette Tedd?! Bjarne gider jeg ikke rive håret af idag - desuden er han også skaldet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-04 01:23

Godt at se dig creamy Nå jeg har travlt med at installere winxp!! Hvorfor dulen kan ghost 9 ikke restore fra ældre ghostfiler?
Gu er Bjarne skaldet! Hvergang du viser dig river han jo sig i håret

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 05:12

tedd -> Norton ghost 9 og XP? http://www.webservertalk.com/message386716.html

Istedet for ghost skulle du måske rive dig i goat

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 05:15

Jeg tror jeg vil geninstallere mit biker beard

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 08:27

Liiige et godt råd til dig Tedd.

Hvis ting ikke lykkes for dig første gang,
så lad være med at prøve faldskærmsspring

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 09:35

Joooooooooooooooooooooooeeeeeehhhhhhh............. prøv det tedd !!!

</MOLOHØJDESKRÆK>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 10:07

MOLO..Lider du også af højdeskræk?...Det fandt jeg ud af at jeg åbenbart havde udviklet med alderen...og ved du hvordan jeg fandt ud af det?...Jeg var med min sønnike i udkikstårnet i Legoland *LOL* hold da kæft hvor var jeg bange..

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 10:09

og kan desuden oplyse at det latinske ord for højdeskræk er: Acrofobi ..det lyder sgu da fint nok ikke? *GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 10:12

Jeg ville have været jagerpilot, men jeg tør sgu ikke engang flyve med et passagerfly

Nej, jeg bryder mig ikke om højder over ca. 100 meter.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 10:17

ja der er jeg så ligeglad med at flyve. 100 m.....øøh snakker vi her på en evt. stige? *LOL* for så vil jeg nok ikke sige at du har højdeskræk i den forstand *G

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 10:51

Rådhustårnet, Runde Tårn og Møens Klint er Ok.

Eiffel Tårnet, Alperne og andre høje bjerge er jeg mindre begejstret for

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 14:36

Hmm; jeg har også en fobi. nemlig peladofobi

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-04 15:22

Blev godt nok til at slå det ord op!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-04 15:24

der skulle osse være et nødt et eller sted! Måske har jeg nutsfobi?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 15:35

Der er faktisk noget der hedder arachibutyrofobi som har lidt med den
der 'nuts' at gøre (Bange for at peanutbutter sætter sig i ganen ). Vildt ik´

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-04 15:44

Gad vide om der er en fobi for fobier?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 15:54

Jep det hedder fobofobi. Slå det bare op

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-10-04 22:27

Jeg er bange for, at det er denne:
Fobofobi er angsten for at få et angstanfald (fobier). Ordet er af græsk
oprindelse.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 22:40

og hvad betød det der peladofobi..lyder næsten spansk gg

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-10-04 22:52

fra google:
Fobier
... papyrofobi, papir. paralipofobi, at skade andre. paraskavedekatriafobi, fredag den
13. peladofobi, skaldede personer. pentherafobi, svigermor. phengofobi, dagslys ...

www.sfast.dk/rodekassen/fobier/fobier.htm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 23:06

Hva' med ; skudt forbi ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-10-04 00:50

Hmmm!! Har ledt forgæves efter molofobi!! Den må da være der?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-10-04 00:52

Godt jeg ikke lider af logizomechanofobi

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-10-04 00:53

Men til gengæld er der mange her på Kandu der lider af macrofobi

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-10-04 07:11

okay.. hvor meget skal der så til før det kan kaldes for et fobi?
Der er jo mange som er ganske normale at hade...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 07:46

Jeg har taget en afspadserings dag pga. der skulle komme håndværkere og rense aftrækskanaler i køkken og badeværelse og så kommer der bare en seddel med at projektet er udskudt på ubestemt tid. Nå, men så kan jeg jo få gjort rent og købt ind i stedet. Er jeg heldig er der også en ledig vasketid
Derudover kan jeg snart føje XHTML til mit CV.

</GODT HUMØR>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-10-04 08:50

Følgende ting passer temmeligt godt på mig:
agorafobi, allodoxafobi, apifobi, arachnofobi, gynefobi, iatrofobi, onomatofobi, polyfobi, sophofobi, xenofobi.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 08:56

iihh altså kan i ikke lige sætte en oversættelse bagefter alle de fobier..he he jeg sprang fra i latin!!

MOLO..ja såen er livet, men det er godt at man har den evne at man kan se andre muligheder og se positivt på det istedet for at ærgre sig ikke sandt?..Var der så en vasketid også?

Jeg sidder bare og grubler over hva dælen jeg gør imorgen, min hund skal være alen fra kl. 7.45 til kl. 12.45 og det synes jeg jo er længe..og hun har aldrig været alene så længe før..tænker også på hvad hun kunne finde på af unoder ..uff !!
Nå, men der kommer jo nok en løsning, det plejer der jo at gøre..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 09:01

Kan I ikke hjælpe denne stakkel : http://www.kandu.dk/dk/spg/50774

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 09:07

Du har fået hund mango ? Hvordan med missen ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 09:17

orkk de klarer sig fint..hunden lever da stadig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 09:24

Så har den det ligesom jeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 09:26
Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 09:28

Jow det skulle virke..er hun ikke bare skøn?
ØØhh kan du i det hele taget lide hunde MOLO?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 09:28

Mmmm.... der er nu ikke noget som en fridag med en timelang morgenmad i morgenkåbe og ragsokker. Cornflakes med mælk og sukker, morgen tv, Kandu.dk, kaffe med fløde ...OG whiskey.

</MOLOHYGGER>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 09:32

whiskey ??? hør MOLO er der noget vi skal have snakket om? Har du et problem?

Elllers lyder det godtnok dejligt..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 09:35

mango -> Orv hvor er den bare nuser

Om jeg ka' li' hunde ?

Citat
HUND I KARRY

Næste gang Fido har tygget på dine sko så prøv denne ret!

Denne ret synes, at være på sin plads i en politisk ukorrekt kogebog i disse tider hvor man fra parnasset dagligt proklamerer at store dele af den danske befolkning er i besiddelse af en indre svinehund, en hunderace der angiveligt ikke går så godt i spænd med de på parnasset så udbredte Pavelovs hunde. Der er således hunde nok i det dansk retoriske danske landskab til, at en enkelt eller to kan havne i kødgryden uden, at nogen vil savne dem.

500 gr. Hund skåret i tern... husk at fjerne loppehalsbåndet
1 dl. Kokosfløde
5 dl. Kokosmælk
3 Spiseske våd karry
5 Kardemommefrø, ristede
1 Stang kanel
2 Kartofler, skrællede og skåret i tern
1 Spiseske usaltede jordnødder
3 Laurbærblade
3 Spiseske nuac man
3 Spiseske palmesukker hakket
3 Spiseske tamarindsaft

Sauter karrypasta og kokosfløde i 5 minutter. Tilsæt kødet og steg i 8-10 minutter. Tilsæt kokosmælken, lad det komme i kog og lad det simre i 10 minutter. Tilsæt resten af ingredienserne og kog videre til kødet er mørt.

Forøvrigt kommer jeg lige i tanke om, jeg jo også får tid til at gå til demo : http://www.forsvarchristiania.dk/

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 09:40

Citat
Demo d. 5 oktober på Folketingets åbningsdag

På folketingets åbningsdag tirsdag d. 5. oktober kl 16.00 arrangerer Forsvar Christiania demonstration. Den bliver forhåbentlig så stor og flot, at ingen længere kan være i tvivl om hvad danskerne synes om regeringens politik og planer om at lukke Christiania i særdeleshed. Der er lagt planer for ruten og ansøgningerne er i gang.
Næste skridt er at kontakte alle andre grupper der kunne tænkes at ville demonstrere denne dag. Onsdag-mødet vil lave nogle grupper der skal sørge for at det bliver et kæmpeflot optog der viser vores mangfoldighed. Vi behøver vel ikke skrive at vi har brug for alle de kræfter det er muligt at skaffe. Alt kan lade sig gøre hvis vi kan vandre 50.000 mennesker i samlet flok over Langebro…

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 10:10

Ha ha..lyder ellers lækkert med den der hund i karry..ja, nu får vi se om hun ender som sådan, når jeg kommer hjem igen..kan være jeg skal fortælle hende im det

Ja Molo du blir sgu nødt til at gå til den der demo..jeg er med i tankerne, har desværre ikke tid idag

Mango

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-04 12:23

Mango du ka' da læse oversættelsen af alle de fobier i det link emesen har sat ind lidt længere oppe på siden.

Og de fleste af de fobier er vist mere udsprunget af noget der på almindelig dansk kaldes "en fiks ide".
Eller er i hvert fald accellereret fra at være en sådan, hos folk der ikke har kontrol over deres eget tankespind

Det er ellers en sød hund du har fået dig, den ser da sød ud i det mindste.

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 12:39

dova..nåeh ja det havde jeg lige glemt..jamen det ER skam en sød hund, jeg kan ikke ønske mig den bedre.
Tak for at du gjrde mig opmærksom på det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-10-04 14:41

Leika? Var det ikke den første hund i rummet? Måske var det løsningen mango? Du sender den bare i kredsløb mens du er væk!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 18:45

mango -> Hvorfor ikke en Tasmansk Djævel ?

1.) http://www.sciencenmore.com/devil.jpg
2.) http://www.terrambiente.org/fauna/Mammiferi/metatheria/dasyuromorphia/images/diavolotasmania003.jpg
3.) http://www.worksandwords.com/moneym/graphics/tasdevil.jpg
4.) http://www.animalyawns.com/Other/Tasmanian_devil4.jpg
5.) http://animaldiversity.ummz.umich.edu/site/resources/ofstedal/couper/devil.jpg/medium.jpg
6.) http://www.yesnet.yk.ca/schools/wes/webquests_themes/rainforest_animals/images/tasmaniandevil.jpg
7.) http://www.animalyawns.com/Other/Tasmanian_devil6.jpg
8.) http://porcupine.net/huntingtas/images/tasdevil.jpg

..en tapper, charmerende, sød, lille, frisk, frejdig, flink, fræk, lærenem og kærlig; kompagnon og livsledsager !

Så er der heller ikke nogen der tør tage din kørestol (..eller rødvin) medens du tisser, ...hvis Søren ikke er med i byen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-10-04 19:02

ha ha...det er der sgutte aligevel du *GG* jeg er berygtet overalt..

Kommentar
Fra : anime

Dato : 07-10-04 19:03

molokyle> det er godt nok et ulækker dyr.. yak

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 15-10-04 14:24

Tak for svaret emesen.