Medlemsnummer : 185536

Medlemsdato : 20-09-2004
Seneste login : 30-10-2004
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Arne Jakobsen 24.09
Da jeg meldte mig under Kandu's faner, var det for at bidrage. Fandt ud af, at der også var noget der hed SmallTalk. Der mødte jeg andre Kandu'er og også nogle såvel dygtilge som hyggelige.
I de seneste uger har en Psykopat imidlertid haft held til at skille os ad. Jeg synes at det er noget skidt. Jeg har prøvet at forsvare mig selv imod disse angreb, men har kun fået liden støtte.
I konsekvens heraf, har jeg nu valgt at sige farvel. Jeg smider alle mine ledige point ind på spørgsmålet. Har tænkt mig at checke en af de nærmeste dage. Men vil ikke vurdere kommentarerne. Den der svarer først får dem. (Med mindre jeg har en ide om at han er Psykopat!)

den 12-10 2004 Og dette var så min sidste kommentar til svampearne's tåbeligheder. Og det er et løfte.
http://www.kandu.dk/dk/tip/9331
Men allerede samme aften bryder han det løfte og den 14.10 gør han det endda under tips og tricks
http://www.kandu.dk/dk/tip/9348
*GGGGGGGGGGGGGGGGGG*
og så gør han det igen 15.10 2004 GGGGGGG
http://www.kandu.dk/dk/tip/9362

Det er ikke mig der nævner ordet dum