/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Snart weekend :o)
Fra : Toupie
Vist : 361 gange
10 point
Dato : 23-09-04 08:58

Skøøøøønt, nu er det snart weekend og den skal nydes!!!
Sønnike kommer ikke hjem fra efterskolen, jeg skal ikke på arbejde og der er ingen aftaler i kalenderen

Fredag er der kulturnat så det er fest dag he he - lørdag og søndag skal bruges på pleje af mig selv og forberedelse af næste weekends gl. elevfest.....sådan noget kan godt tage lang tid, når man er af hunkøn

Hvad skal Jeres weekend bruges til??

// Toupie

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 23-09-04 09:06

Skal ud og kigge efter svampe..-)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 09:09

Vil det sige: Ingen Kandu???

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 20 point
Dato : 23-09-04 09:35

Der skal slappes AF!!
Og så skal der nok lige ryddes lidt op på ungernes værelser

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 09:36

Calista, de kære børn der burde følge en rengøringsdame og en manual med når man får børn

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-09-04 10:08

Svømning med ungerne + afslapning

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 23-09-04 10:32

Skal op til svigerfamilien i Nordjylland, og så står den på 3x flæskesteg med kartofler, brun sovs og alt det der hører til, is til dessert og så over til kagebordet bagefter. Puha - bliver helt mæt bare af at tænke på det

Det er hårdere end man tror, men det skal nu nok blive hyggeligt alligevel!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-04 10:35

Snart week-end ??? Der er 2 laaaaaannge arbejdsdage til !

..og når det så endelig bliver lørdag, har jeg i vanligt afsind lovet mig ud til en masse små opgaver for venner og bekendte. Søndag gør jeg rent hos mine forældre og selvom det er hyggeligt at være sammen med familien, hører der også pligter til.

Faktisk holder jeg KUN fri når jeg daffer rundt her på kandu.dk. Nogle vil sikkert mene at så har jeg da rigeligt med fritid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 11:00

Steenolsen så kunne det være du skulle tage med 3773 i svømmehallen

Molo, gør du rent hos dine forældre!!! er du en mønstersøn??

Godtnok er der 2 dage endnu men det skader jo ikke at tage glæderne på forskud

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-09-04 11:06

Yeah, det giver da noget der ligner motion (men husk at spise EFTER svømning, det andet er ikke rart).

MOLO, du må da godt komme over til mig og svinge kluden, så er jeg jo fri! Kæresten kommer desværre ikke i denne week-end, så jeg må nok selv igang!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-04 11:16

Toupie -> Jeg får morgenmad og tjener 100 kr.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 11:34

Jeg kan ikke forstå dem der mener at motion er godt!! hvergang jeg prøver får jeg ondt i siden og kan dårligt få vejret......det kan sq da ikke være sundt

Molo, jeg plejer at tage 300.000 hvis jeg skal gøre rent for andre, så du er da billig - kom du også bare til mig og sving kludene, altså støvekludene ikke dine egne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-04 12:00

toupie - nope det er absolut ikke sundt IKKE AT TRÆKKE VEJRET *GGG*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 12:02

Der kan i bare se: motion er ikke sundt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 13:45

Jeg skal rydde op efter Molos og creamy's cyberdating foran min pejs!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 13:47

Tedd, det kan da højst være dit netkabel der skal renses

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 14:06

Ja men det er osse lidt af en opgave! Jeg skal ud og købe nogle meget tynde piperensere!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 14:16

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-09-04 18:52

Jeg gør rent efter mig selv!!

Skal bl.a gøre min ovn ren her i weekenden, samt lakere negle

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-09-04 18:54

Har også overvejet at bruge lidt tid på, at blive morfet om (hedder det ikke sådan?!)
til en computernørd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-09-04 19:31

Creamygirl - slå to fluer med et smæk.
Laker dine negle - og rens ovnen med varme på (max 100 gr.) så dine negle kan tørre samtidig.
PS. Hvad er morfet om ...................spgs fra en halvnørd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-04 19:37

creamygirl ->JEG ér opdraget til at feje for egen dør ...

http://www.debugmode.com/winmorph/download.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-04 19:45

creamygirl -> Skal du morphes ? Så si'er du bare til ...og KOMMER her hos mig

<MOLOPARAT>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 19:53

Tror DU har været for meget SAMMEN med arne, MOLO!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-04 20:04

tedd -> No-Way !!

Jeg spiser KUN svampe ; jeg har samlet Sæææææææææææeeelh..

http://mushroom.dk/svampe ...så ved jeg også; hvordan de VIRKER !

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-09-04 20:33

Nå, skrives morfes med ph og hvad er det, du er parat til Molo?!
God idé emesen! det med varmen og neglene. Du er ski da kvik

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 21:13

Toupie:
Jeg tror jeg vil lave en fin æblekage med ribsgelè og flødeskum,og så skal jeg selvfølgelig
KRAMME min computer,for inden i den er alle mine kandu venner og veninder.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-09-04 21:18

uhmmm - æblekage med flødeskum - uhmmm
Keldd - pas nu på ikke at ødelægge æggene, med alt dit krammeri.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 21:19

Ved nu ikke Molo! Tror godt jeg tør købe en bakke champignons i brugsen nu, med alle de svampeeksperter der findes her på Kandu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 21:21

Kramme din computer Keldd? Nej hør nu!!

Min plejer jeg at gi et spark når den ikke virker!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 21:23

Keldd, æblekagen lyder lækker men syntes du har et lidt perverst forhold til din computer

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-09-04 21:28

Nu ved jeg hvorfor Keldd ikke kan stave - det er skærmen der er fedtet helt til.
Toupie - lidt kæleri på siden af skærmen er da ikke så slemt.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 21:29

teed,jeg har længe haft mistanke om at du gik ind for vold,ok,jeg indrømmer jeg
huggede til den igår,men nu opfører den sig ordentlig,så jeg taler pænt til den.Det skulle du prøve
din øh..... voldsmand.Rå brutal og grov,en rigtig håndværkertype ha ha ha ha
Hilsen
Keldd
Sjuk sjuk.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 21:36

Emesen, ....kæleri på siden er da kun dejligt, men altså ikke af skærmen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 21:37

Arh toupie,jeg er vist nogenlunde normal.Øh--..tror jeg nok
eme
og så skal du ikke gå og komme æg i min æblekage.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 21:38

Keldd, så behøver du ikke gøre Tedd mere sexet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 21:41

De skal ha køllen ska de!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 21:42

Nååååååååå Toupie,snup ham.
Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 21:43

Keldd, han er desværre alt for langt væk

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 21:45

Efter ham Toupie, ha ha ha
Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 21:47

Keldd, jeg har det alt for godt her på djævleøen og er også al al for doven til at løbe efter ham

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 21:48

SÅ tager du dig kraftigt sammen tedd,der ligger en flot indbydelse til dig.
Skal jeg sende min privat chauffør??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 21:51

Doven Toupie!! Så kan jeg anbefale mavedans!!! Når du først begynder at bevæge hoften snurrer du helt automatisk over storebæltbroen til jylland og mig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 21:56

Keldd, du ved jo ikke om jeg er en 150 kg pige med lilla hår og sånt??? Der kan jo være en grund til at Tedd ikke er her

Tedd, så er det da vist kun godt at mavedanse holdet var overfyldt så jeg ikke kunne komme med i denne omgang

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-09-04 22:00

Toupie

Det er ikke nødvendigt at gå på hold - øv dig med en hula hopring - og du vil lynhurtigt være i stand til at svæve right into his arms

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 22:04

Toupie,hvad er der dog i vejen med 150 kg`s piger??Og forresten så er det pigens sjæl jeg går efter,og ikke
deres udsèende,eller bankbog.......--hm nja .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 22:05

Keldd, du ved da godt at det er det ydre der tænder og det indre der tæller

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-09-04 22:13

Hallo - hvem sagde bankbog - jeg trænger til en ny comp

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 22:18

jeg kan kun sige at jeg er langt kønnere end min bankbog

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 22:25

Wow, så må du være meget rig! Der er næsten ikke noget kønnere end en bankbog med smæk for skillingen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 22:26

Hmm! Det var altså et kompliment selvom det ikke lyder helt rigtigt på tryk!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 22:28

takker så for komplimentet søde Tedd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-04 22:30

Er I hér endnu ?

Sig mig; Sover I aldrig ...eller hva' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 22:31

Jow da, jeg sover tit på arbejdet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-04 22:31

Nathuen =

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-04 22:35

Nu må jeg hellere selv gå på puden

Jeg ska' jo tidligt op, at være meget træt !!!!

Såeh... Sinilluaritsi alle-sammen 0

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 22:35

Nat nat Molo drøm sødt og hav en rigtig god dag i morgen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 22:37

Pas på G-strengen Molo! Har hørt den kan lave forfærdelig ravage i søvne!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 12:04

Mænd elsker med øjnene.
Kvinder elsker med ørene.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-09-04 17:33

Hvis det er jer ligemeget..................så kan jeg bedst lide at elske med et damemenneske - i stedet for øjnene.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-04 17:39

Hmm? Betyder det med kvinderne så det jeg tror??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-04 17:41

Altså det med ørerne? Pokkers bsværlig at have et par kvindeben viklet om hovedet hele tiden, særligt når man bærer briller!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 20:44

Det fremgår med al tydelighed I forstår hvad jeg mener, men blot IKKE under nogen omstændigheder, vil give profilen molokyle ret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-04 00:16

molokyle har ret - så er det derfor de får blanke øjne, jo mere man snakker. Tja - man lærer lidt hver dag.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-04 00:27

Og til selve spørgsmålet:
Jeg skal ikke lave bryggers.
Og ikke lave badeværelse
ikke lave køkken
ikke lave det andet badeværelse

Men rydde op i mit lille værksted som fik nyt tag sidste weekend.

Men i andre skal vel bare hygge.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-04 11:09

Jeg skal lappe cykel (forhjul)

..og bagefter skal jeg måske ha' mig en velfortjent FF'er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-04 12:49

Pigekoret har lige sunget i radioen,nu er der noget stille kammermusik.
Franskbrødet bager i ovnen,det dufter så dejligt,der er også lidt kardemomme i,så jeg kan ikke ønske mere,
hvor er livet herligt,er det ikke lykke??
Rigtig god Weekend alle.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-04 14:54

Keldd du har så evigt ret i at livet er herligt

Jeg har lige blevet helt korthåret (længe siden jeg var det sidst) og sidder nu med farve i håret.....jo kønnere jeg bliver jo grimmere bliver min bankbog

Emesen, hvad er den af, er du færdig med at bygge?? pas nu på du ikke kommer til at kede dig

Molo, hvordan går det med cyklen?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-04 14:59

Keldd, du skulle forøvrigt have puttet kanel i dit brød - har hørt at humøret bliver bedre at kanel .....altså ikke sådan ment, at dit humør fejler noget

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 14:59

Starter græsslåmaskinen her snart!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-04 15:00

UPS..... ikke "at" kanel men "af"

Tedd, så må det da også være sidste gang i år??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 15:04

Skal jeg ha kanel?

Næh tror det ikke Toupie. sådan noget møggræs blir ved med at gro

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-04 15:07

nej nej Tedd, søde Tedd du skal da ikke have kanel ....det er bare kandu.dk der laver rod i min "opsætning"

Du skal da bare lade være med at gøde græsset søde

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-04 16:15

Blæse være med bankbogen Toupie,vi ved du er smuk.
Og så skal du altså ikke komme efter mig tedd.Jeg ER meget rèel.(så`n da )
Og forresten så tror jeg,jeg laver et sukker brød med kanel og rosiner i morgen.
Er det ikke koldt i dag?Jeg har tændt op i pejsen for første gang.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-04 17:22

Nej Toupie, jeg er ikke færdig med at bygge, der skal lige et nyt tag på huset.
Men det er i planlægningsfasen, for det må ikke trække så længe ud som badeværelset.
Og så er der lige den ultimative naturhave som skal gøres klar inden de kommer fra haveselskabet og bedømmer den.

PS. Det smukkeste ved damemennesker, er deres fyldte bankbøger.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-04 17:50

Emesen, der er da vist noget jeg har glippet dér men ok jeg kan jo heller ikke følge med alle vegne he he - hvad er det med haveselskabet og bedømmelse???? Er du ved at ombygge hele Jeres hus???

Keldd, alt er realativt .......indimellem er jeg smukkere udvendigt end indvendigt og andre gange er det omvendt (det er nu mest om morgenen)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 05:46

G'mor'n allesammen

Øeehh... Vejret var godt, øllerne var kolde. 'Finse' inviterede på flere af slagsen i Parma-parken, da Frk.Uro var ude at sejle og han havde kærestefri. Spiste franskbrødsmadder og lavede æblegrød i min brandert, glemte ALT om kandu.dk og gik tidligt i seng (kl. 20.00)

Så cyklen må lappes idag, når jeg har gjort rent hos 'de gamle'. Derudover er der møde med Det Radikale Venstre Søndre Kreds kl.14-00 i Sundby Sejlforening og sidst, men ikke mindst, er det jo Christianias fødselsdag idag

emesen -> Naturhave ? ..er det, når man ikke gider slå græs

<BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-09-04 17:06

Toupie>Jeg er ved at renovere hele vores hus og mangler kun taget og haven.
(computerrummet bliver nok aldrig malet - for hvor skal tingene være imens)
Det med >>haveselskabet og bedømmelse<<........................er en vits.
Min have har altid været bedst til liggestole/krokket/fodbold/små badebassin/osv.
Naturhave ved molokyle godt hvad er.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-04 17:33

Kan man give en naturhave en brasiliansk barbering Molo???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-09-04 17:36

Man kan ikke barbere et mos-tæppe.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 19:23

tedd -> Det korte svar : JA

Det lange : Nu skal du bare høre ; Dengang jeg var Brasilianer, da havde vi et instrument der...... AAAAAAAAAAvvvvv !

Dét ryddede hele urskove !!!

Jeg vil dog anbefale, man går forsigtigt frem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-09-04 23:42

Emesen, hvor længe har du så været undervejs i processen indtil nu?? Jeg syntes det er flot du gør det, for det er da et stort arbejde......hatten af for det
Hvad er planen så med haven??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-09-04 23:50

ca. 5 år undervejs, med pauser og ferie (der arbejdes ikke i ferien).
Min kone og jeg laver alt selv.
Der er ingen haveplaner endnu.

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 27-09-04 08:17

I hygger rigtig med indlægget hvad Min mailbox er ved at være fyldt, så jeg melder mig lige ud igen....

I må ha't

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 30-09-04 21:06

Nu er denne tråd vist død for længst så den bliver lukket nu. Tak for sludren alle

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-09-04 21:25

Selv tak for sludren.