/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
download
Fra : 10.Totti
Vist : 440 gange
20 point
Dato : 31-01-04 17:40

er der nogen som ved hvor jeg kan hente the return of the kinf eller andre film gratis

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-04 17:43

Måske er det ikke lovligt men i Kazaa er der da mange film mvh Sune

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 31-01-04 17:49

kan ik finde den der inde.....der er ik rigtig noget siden det der kazaa lite kom

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 18:08

10.Totti -> Jamen, så må du jo købe den, som alle andre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 31-01-04 18:30

hva koster det....og kan man downloade alle film og såen noget med fuld speed

Accepteret svar
Fra : Agent2002

Modtaget 30 point
Dato : 31-01-04 18:31

du må bare prøve dig frem .... se her

P2P Programmer
Ares
Badblue
Bearshare
Blubster
Earthstation5
Edonkey2000
Emule-project
Grokster
Imesh
Kazaa
KaZaA Lite+
Limewire #
Morpheus
Napster.com
Phex
Piolet
Shareaza
Sharemonkey
Slyck
Sourceforge
Widesource
WinMX
Xolox
Zeropaid

søg på google

Kommentar
Fra : nullerfras

Dato : 31-01-04 19:43

hehe muligt man kan hente meget der,,, men det bedste sted er nu www.suprnova.org der er alt klik evt i search og du skal finde

Kommentar
Fra : smut

Dato : 31-01-04 20:56

den ligger på www.sharereactor.com der kan du også hente overnet til at downloade med
men husk lige det er ulovligt:)

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 31-01-04 20:59

Ja, sharereactor virker godt.... Der er også shareprovider.com og shareconnector.com...

Det er sgu' ligemeget hvilket p2p program du bruger...

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 31-01-04 23:57

Har du hørt om WinMX, prøv det der findes mange ting som kan hentes gratis, måske ikke helt lovligt, men det er du jo nok ligeglad med og det er der mange der også er, så prøv.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 01-02-04 00:32

jeg har prøvet winmx og der er mange "fakes" det vil sige programmer spil film osv der ikke er det de er navngivet som på www.sharereactor.com er det altsammen som det hedder

Kommentar
Fra : GunnerG

Dato : 08-02-04 16:16

jeg kan kun sige, prøv Direcet connect ++ kan hentes her : http://dcplusplus.sourceforge.net/
det kræver dog at du selv er villig til at dele!! :)
vh gunnerG

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 06-03-04 20:45

Tak for svaret Agent2002.